جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دستگاه کپی توشیبا

دستگاه کپی توشیبا یکی از انواع چاپگر هایی است که در بازار موجودند. این دستگاه ها در دنیای امروز بخش بزرگی از نیازهای همه سازمان ها و ادارات را بر طرف می کنند و از درجه اهمیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. دستگاه کپی توشیبا دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد.

دستگاه کپی توشیبا همچون سایر دستگاه های کپی از تکنولوژی به نام Xerography استفاده می کند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. بد نیست بدانید که دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر نیز استفاده کند، اماXerography  برای کپی در ادارات استاندارد است؛

دستگاه کپی توشیبا

انواع دستگاه کپی توشیبا

به طور عمده و کلی دستگاه کپی توشیبا به دو دسته تقسیم می شود؛ دستگاه فتوکپی تک کاره و دستگاه فتوکپی چند کاره. تفاوت این دو دسته در اندازه، وزن، گرفتن کپی از سایز سند،رنگی بودن یا نبودن دستگاه، قابلیت اسکن و پرینت و چند مورد از ویژگی های سخت افزاری است.

این دستگاه ها به دو شکل عمده رومیزی و کنسولی تولید می شوند. انتخاب دستگاه های کپی کنسول و دستگاه های کپی رومیزی توشیبا به موارد بسیاری بستگی دارد. دستگاه های رومیزی کاست های کاغذ کمتری دارند و همان گونه که از نامشان مشخص است، روی میز قرار می گیرند.

در مقابل دستگاه های کنسول به صورت یکپارچه هستند و به میز نیاز ندارند. در هر صورت توصیه اول و آخر ما قبل از خرید دستگاه کپی توشیبا این است که نیاز خود را کالبد شکافی کنید و تنها بر اساس نوع نیازتان تصمیم بگیرید.

انتخاب دستگاه کپی توشیبا

برای انتخاب یک دستگاه کپی خوب باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید. سایز فتوکپی، سرعت و چاپ، امکان یا عدم امکان چاپ در شبکه، صفحه لمسی، ظرفیت سینی کاغذ، حافظه دستگاه، زمان مورد نیاز برای آماده سازی برای اجرای دستور کپی، نوع مواد مصرفی و بسیاری دیگر از موارد در انتخاب دستگاه کپی توشیبا بسیار مهم است.

شما باید میزان نیاز و نوع نیازتان به دستگاه کپی را در مرحله اول تعیین کنید و بعد برای انتخاب و خرید یک مورد مناسب اقدام کنید. در اینجا یک نمونه از انواع مدل های دستگاه کپی توشیبا را برای شما به عنوان مثال موشکافی می کنیم تا به درستی تشخیص دهید که کدام فاکتور ها را باید در نظر بگیرید.

معرفی دستگاه کپی توشیبا مدل استودیو

وزن این دستگاه ۲۵٫۵  کیلوگرم و اندازه آن ۵۷۵*۵۴۰*۴۰۲ میلی متر است. این مدل از دستگاه کپی توشیبا توانایی کپی سیاه و سفید را دارد و در سه سایز مختلف A4 , A3, A5  کپی می گیرد و بسیار قدرتمند است. تنها نقطه ضعف آن سرعت چاپ است که برابر ۲۰ برگ در دقیقه است.

مخزن کاغذ این دستگاه سینی با گنجایش ۲۵۰ برگ کاغذ دارد و زمان آماده به کار شدن دستگاه ۲۰ ثانیه است از قابلیت های اضافی این دستگاه می توان به قابلیت اسکن آن هم ۲۵ صفحه در واحد دقیقه اشاره کرد. درباره تونر این دستگاه هم بد نیست بدانید که با تونر فول می توان ۷۰۰۰ برگ را کپی کرد.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه فتوکپی توشیبا به‌ خوبی به این نتیجه رسیده است که تمامی لوازم اداری از جمله دستگاه های کپی توشیبا که سازمان ها و ادارات کوچک و بزرگ روزانه با آنها سروکار دارند، نقشی بسیار حیاتی در کارکرد درست آن سازمان و اداره دارند و در صورتی که یک روز یکی از این دستگاه ها خراب شود، بخش وسیعی از آن سازمان مختل خواهد شد.

بنابراین نگهداری درست دستگاه ها، سرویس و تعمیر دستگاه کپی سریع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. دستگاه فتوکپی توشیبا یکی از دستگاه های پرکاربرد در ادارات است که بیشتر کارکنان شرکت به نحوی با آن درگیر هستند و خرابی دستگاه مشکلات زیادی برای آن اداره ایجاد خواهد کرد. در واحد تعمیرات کپی توشیبا همه اختلالات ریز و درشت این دستگاه به درستی بررسی، عیب یابی و تعمیر می شود.

واحد تعمیرات توشیبا

واحد تعمیرات توشیبا یک نهاد کاملا سازمان یافته و اصولی است که تعمیرات همه دستگاه های توشیبا را در چارت کاری خود قرار داده است. این نهاد استاندارد با شناخت دقیق همه نیاز های کاربران موفق شده است در مسیر تعمیرات محصولات توشیبا اقدامی نو و نوین داشته باشد.

به همین منظور است که بخش تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات تجهیزات هوشمند و تعمیرات ماشین های اداری را از هم جدا کرده و متخصصان هر حوزه را فرا خوانده تا در این مسیر کمک رسان و یاری دهنده کاربران توشیبا باشند. این واحد تعمیراتی از تجهیزات و ابزارآلات حرفه ای و مدرن سازگار با محصولات توشیبا استفاده می کنند و اطمینان می دهد که کیفیتی بی نظیر به کاربران هدیه خواهد کرد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا تلاش می کند در همه زمینه ها پاسخگوی نیاز کاربران باشد. در این نمایندگی مجموعه ای از بهترین ها را برای شما کاربران عزیز فراهم آورده ایم که بتوانید با استفاده از این خدمات و سرویس ها همه احتیاجات خود را رفع و رجوع کنید. نمایندگی توشیبا در دو حوزه پر متقاضی فروش و خدمات پس از فروش، امکانات و سرویس های ویژه ای به کاربران ارائه می دهد که بهره مندی از آنها یک خرید اصولی و استاندارد را تکمیل می کند.

اخبار، اطلاعات، مقاله های مفید و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post