جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تاریخچه شرکت توشیبا

تاریخچه شرکت توشیبا

تاریخچه شرکت توشیبا

هم اکنون شرکت توشیبا در حوزه ی صنعت الکترونیک و تجهیزات برقی پس از زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیت، سونی و ال جی در مقام هفتم جهان ایستاده است.

این شرکت جهت یک پارچه سازی کسب و کار تولید ال سی دی ، همکاری مشارکتی با پاناسونیک را آغاز کرده است. برای اینکه بدانید توشیبا چگونه به این مرحله دست یافت ؛ مقاله تاریخچه شرکت توشیبا را مطالعه کنید.

بررسی تاریخچه شرکت توشیبا

بررسی تاریخچه شرکت توشیبا برای علاقه مندان به کارآفرینی میتواند بسیار جالب باشد. در سال ۱۸۷۵ تاناکا هیساشیگ میلادی اولین کارخانجات تولید تجهیزات و دستگاه‌های تلگراف در ژاپن را با نام محلی تاناکا سیزو-شو تاسیس کرد. نخستین کمپانی بزرگ ژاپن در زمینه تولید لامپ‌های چراغ برق در سال ۱۸۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

گام بعدی در راه توسعه این شرکت و تنوع محصولات اضافه شدن کالاهای مصرفی به محصولات آن بود. سال ۱۸۹۹میلادی نام شرکت به توکیو دنکی یا همان شرکت برق توکیو تغییر پیدا کرد. در سال ۱۹۳۹ این دو کمپانی به دلیل نزدیک بودن اهدافشان ادغام شده و به کارخانجات مجتمع تجهیزات الکتریکی بدل شدند. سپس نام شرکت به فرم کنونی آن تغییر یافت.

سالشمار تاریخچه شرکت توشیبا

  • در سال ۱۹۳۰ اولین ماشین لباسشویی برقی و یخچال توسط شرکت ساخته شد. سال بعد، اولین جارو برقی ژاپنی وارد بازار شد.
  • اولین رادار ساخت توشیبا در سال ۱۹۴۲ تولید و به بازار عرضه شد.
  • در سال ۱۹۵۵ پلوپز برقی و چهار سال بعد، اولین تلویزیون ترانزیستوری و اجاق مایکروویو ساخته شد.
  • قبل از ادغام دو شرکت و تشکیل شرکت رسمی توشیبا، اولین موتور القایی و نیز ژنراتور برق چرخ آبی ۶۰ کیلووات توسط شرکت برق توکیو ساخته شد. در دهه‎های ۱۹۱۰ و ۱۹۲۰ موفق به تولید لوله پرتو اکس و پرتو کاتدیک شده بود.
  • در سال ۱۹۶۳ اولین توربین نیروگاه هسته‎ای با قدرت ۱۲٫۵۰۰ کیلووات توسط توشیبا تکمیل و به کار گرفته شد. در فاصله ی این دو دهه، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی بسیاری توسط شرکت راه اندازی شد.
  • در سال ۱۹۷۸ اولین واژه پرداز توشیبا ، تولید شد.
  • اولین سیستم پزشکی ام‌آرآی نیز در سال ۱۹۸۲ توسط توشیبا عرضه شد.
  • در سال ۱۹۸۴ یعنی دو سال بعد، بزرگترین نیروگاه سلول‌های خورشیدی ۵۰ کیلوواتی در ژاپن راه‌اندازی شد.
  • سال ۱۹۸۵ سال تولید اولین رایانه شخصی کیفی (لپ‌تاپ) توسط توشیبا بود . سال بعد دیسک‌های دی‌وی‌دی و سپس اولین تلویزیون تخت به بازار عرضه شد.
  • در سال ۲۰۰۴ کوچکترین سلول سوختی متانول با خروجی انرژی ۱۰۰ مگاوات تکمیل و توسعه یافت.
  • در سال ۲۰۰۵، توشیبا در تولید اچ‌دی – دی‌وی‌دی مشهور شد.
  • توشیبا در سال ۲۰۰۶، کسب‎وکار نیروگاه هسته‌ای وستینگهاوس را خریداری کرد.
  • توشیبا در سال ۲۰۰۹ توانست بخش تولید دیسک سخت شرکت فوجیتسو را نیز، بدست آورد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

اگر کاربر هر یک از محصولات توشیبا هستید ، در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات توشیبا به نمایندگی توشیبا مراجعه نمایید. متخصصین نمایندگی توشیبا علاوه بر داشتن تجربه و مهارت لازم در خصوص تعمیرات توشیبا ، دوره های تخصصی و بین المللی تعمیرات توشیبا را گذرانده اند.

در نمایندگی توشیبا از تجهیزات فوق پیشرفته در تعمیر محصولات و قطعات اورجینال برای تعویض قطعات آسیب دیده استفاده می شود. مشکلات بوجود آماده برای دستگاه های توشیبا به دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند. تخصص اصلی کادر فنی تعمیرات توشیبا ، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات توشیبا می باشد. ازین رو کادر فنی این مرکز به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات توشیبا مسلط بوده و با مهارتی مثال زدنی تعمیرات توشیبا را انجام خواهند داد. به گونه ای که پس از تعمیر دستگاه از عملکرد صحیح آن شگفت زده خواهید شد.

تاریخچه شرکت توشیبا / چگونگی تشکلیل شرکت توشیبا / محصولات توشیبا / مقالات تخصصی توشیبا / اخبار نمایندگی توشیبا / تعمیرات تخصصی کپی توشیبا / سوالات متداول تعمیرات توشیبا / تعمیر هارد توشیبا / نمایندگی تعمیرات توشیبا

کارشناسان و متخصصین فنی نمایندگی توشیبا توصیه می کنند از باز کردن دستگاه توسط خودتان یا سایر افراد غیر متخصص جدا پرهیز نمایید. زیرا ممکن است صدمات جبران ناپذیر در پی داشته باشد. تعمیرات توشیبا در این نمایندگی شامل انواع تولیدات این شرکت از جمله : تلویزیون ، لپ‌تاپ ، تلفن همراه ، مانیتور و … می باشد. در آینده ای نزدیک تعمیرات لوازم خانگی توشیبا نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

پیش از تعمیر دستگاه می توانید از خدمات مشاوره رایگان در نمایندگی توشیبا بهره‌مند شوید. نمایندگی توشیبا، مجهز به بهترین امکانات بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعات ، این اطمینان را  به شما  می دهد که قطعه آسیب دیده با نمونه اورجینال و با کیفیت تعویض خواهد شد.

خدمات واحد تعمیرات توشیبا

خدمات نمایندگی توشیبا در دو بخش خدمات نرم افزاری و خدمات سخت افزاری ارائه می گردد. متخصصین تعمیرات توشیبا در نمایندگی توشیبا تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات توشیبا را در کمترین زمان ممکن  و با هزینه ای مناسب رفع خواهند کرد. طبق نظر کادر فنی نمایندگی توشیبا  زمان عیب یابی هر دستگاه با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت بوده و ممکن است مراحل عیب یابی و تشخیص بین یک تا ده روز ادامه داشته باشد.

همچنین جهت رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی کارشناسان فنی هزینه تعمیر را به صورت تقریبی اعلام کرده و در صورت رضایت مشتری مراحل تعمیر را آغاز خواهند کرد. علاوه براین پس از تعمیرات توشیبا در نمایندگی توشیبا می توانید از خدمات گارانتی پس از تعمیر بهره مند شوید.

خدمات نمایندگی توشیبا

معرفی وب سایت

محصولات توشیبا

سوالات متداول توشیبا

اخبار توشیبا

مقالات توشیبا

Rate this post