جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا

در تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا عیب یابی صحیح پیش از اقدام به تعمیر –عیب یابی شامل تست قطعات و کنترل کیفیت دستگاه- اهمیت ویژه ای دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون توشیبا به نمایندگی توشیبا مراجعه نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا، بخش بک لایت، در سری های ال‌سی‌دی شامل لامپ های فلورسنت (تعداد آنها بین ۱۰ تا ۱۸ متغیر است)، مدارات و قطعات تأمین کننده ولتاژ است. در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی توشیبا، معمولاً نور تولید شده توسط بک لایت پس از مدتی –مثلاً نیم ساعت پس از کار کردن تلویزیون- قطع می گردد.

قطعی نور بک لایت در واقع به دلیل فعال شدن بخش محافظت کننده از دستگاه یا همان پروتکتور اتفاق می افتد. بدین معنا که با نیمه خراب شدن تعدادی از لامپهای فلورسنت و گرم شدن آنها مدارات پروتکتور فعال شده و جهت حفاظت از دستگاه ولتاژ این بخش را قطع می کنند. در صورت بروز این اشکال می توانید به مرکز تعمیرات توشیبا مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در منزل با گارانتی

تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا ، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا در محل انجام می‌پذیرد.

تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس تلویزیون در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

بنابراین در صورتی که تلویزیون شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل است. برخی از مزایای استفاده از سرویس « تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا در محل» عبارتند از: کاهش هزینه‌های تعمیر، پیشگیری از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون در حین جابجایی، نظارت بر کار تعمیرکاران تلویزیون، صرفه‌جویی در زمان و … .

نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا

تعویض و تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا

ال‌سی‌دی اصلی ترین و البته گرانترین قطعه تلویزیون های ال‌سی‌دی است که گاه هفتاد درصد ارزش تلویزیون را از آنِ خود می سازد. این موضوع سبب گشته تا بروز اشکال در این بخش از دستگاه هزینه های سنگینی را برای صاحب دستگاه در پی داشته باشد. اگرچه شکستگی پنل در تلویزیونهای ال‌سی‌دی قابل ترمیم نیست اما سایر عیوب پیش آمده در تلویزیون های ال‌سی‌دی که در بخش پنل ایجاد می شوند، غالباً قابل تعمیر هستند و هزینه بسیار پایین تری نسبت به تعویض پنل تلویزیون دارند.

تعویض و تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که در پارت تعمیرات تلویزیون Toshiba انجام می پذیرد. نیاز به تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از این دستگاه است. بنابراین بهتر است شما کاربران گرامی پیش از هر چیز احتیاط های لازم را در زمان جابجایی و یا در حین کار با این دستگاه رعایت نمایید.

در هر حال اگر به هر دلیل ال‌سی‌دی تلویزیون شما در حال حاضر دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به مرکز تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا در گام نخست اقدام به بررسی دستگاه جهت تشخیص علت خرابی و اشکال پیش آمده می نمایند و در مرحله بعد بسته به نوع ایراد اقدام به تعویض و یا سرویس های مرتبط با تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا می کنند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیرات تلویزیون توشیبا در این مرکز در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می‌گردد؛ کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تلویزیون های توشیبا می ‌باشند. تعویض و تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که در پارت تعمیر تلویزیون Toshiba انجام می پذیرد.

نیاز به تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از این دستگاه است. با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات توشیبا بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند.

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون توشیبا و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون توشیبا در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید.

تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا

نمایندگی توشیبا و سایر واحدهای تعمیرات توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته‌اند، بهره‌مند شده‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شوند؛ تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا -به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا»- با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.

تعویض و تعمیرات ال‌سی‌دی تلویزیون توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که در پارت تعمیر تلویزیون Toshiba انجام می پذیرد. سایر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

برخی از اخبار، مقالات و سوالات متداول نمایندگی توشیبا

Rate this post