جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات کیبورد لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ یکی از مطمئن ترین مکان هایی است که می توانید با حضور در آن سرویس های پیشرفته تعمیر و لپ تاپ خود را دریافت نمایید. دلیل این سخن آن است که این مرکز تحت نظر اتحادیه به ارائه خدمات می پردازد و هزینه خدمات ارائه شده در آن بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می گردد.

فارغ از این موضوع، تلاش کارشناسان این مرکز بر آن است تا حتی‌الامکان از دستکاری دستگاه و تعویض قطعات آن خودداری نمایند. این امر رضایت تمامی مراجعان به این مرکز و حفظ کیفیت نخستین دستگاه را در پی داشته است. یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات لپ تاپ که دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ از آن بهره مند گردند، سرویس های مرتبط با تعمیرات کیبورد لپ تاپ است.

در صورتی که کیبورد لپ تاپ شما نیز به هر دلیل ریختن مایعات بر روی آن، افتادن شی سنگین و … دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ و مراجعه به پارت تعمیرات کیبورد لپ تاپ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ

راهکارهایی جهت تعمیرات کیبورد لپ تاپ

برخی اشکالات رایج در کیبورد لپ تاپ که نیاز به تعمیرات کیبورد لپ تاپ را ضروری می سازد عبارتند از:

صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند.

مثلا هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند. معمولا این عیب هنگامی رخ می دهد که کلید NumLock فعال است. کلید NumLock، هم از طریق کلید میان بر آن، قابل غیر فعال کردن است و هم از طریق فشردن هم زمان کلیدهای Fn و NumLock .

برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

این عیب نیز با تعویض صفحه کلید برطرف می شود.

هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود.

مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید. حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید. حروف YU تایپ می گردد. علت بروز این مشکل را در در موارد زیر بررسی کنید:

اتصال نامناسب کابل صفحه کلید به مادر برد: ممکن است اتصالات مربوط به مادربرد و کابل در محل تماس کابل با مادربرد، اکسیده شده و یا به خوبی برقرار نشده باشد. تعمیرات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ قابل دریافت است.

اتصال داخلی دو کلید کنار هم با مادر برد: ممکن است دو کلید کنار هم، از زیر صفحه کلید به یکدیگر متصل شده باشند. در این حالت، اگر چندین بار، فشردن کلیدهای معیوب مشکل حل نشد، باید صفحه کلید را تعویض نمایید.

صفحه کلید خراب است (مثلا : برد اصلی آن مشکل دارد). باید آن را تعویض نمایید.

مدار کنترل کننده ی صفحه کلید که بر روی مادر برد قرار دارد، خراب است. در این صورت ممکن است مجبور به تعویض مادر برد باشید. تعمیرات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ قابل دریافت است.

  • نکته ۱: در برخی موارد ممکن است عیب فوق با تعویض صفحه کلید برطرف نگردد؛ در این صورت مدار کنترل کننده ی صفحه کلید که بر روی مادر برد قرار دارد، معیوب است. بنابراین شاید ناچار به تعویض مادر برد باشید.
  • نکته ۲: معمولا صفحه کلید لپ تاپ ها قابل تعمیر نیست و اگر نقصی در آن پدید آید، باید کل صفحه کلید را تعویض نمایید.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ

کارشناسان حاضر در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، پس از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند. بد نیست بدانید که اکثر خرابی های پیش آمده در کیبورد ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود.

ولی بیشتر خرابی های ناشی از ریختن مایعات در کیبورد، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود. کاربران می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ در دو پارت مجزای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. تخصیص دو پارت مجزا به این بخش از دستگاه از آن روست که اشکالات پیش آمده در کیبورد ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشند. اشکالات پیش آمده در کیبورد لپ تاپ در صورتی که نرم افزاری باشد با اندک دستکاری در تنظیمات لپ تاپ قابل رفع است. کاربران گرامی می توانند جهت دریافت خدمات مرتبط با این بخش به مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ، پارت تعمیرات نرم افزاری مراجعه نمایند.

سرویس های تخصصی ارائه شده در واحد تعمیرات کیبورد لپ تاپ

  • ارائه تخصص ترین خدمات و سویس های نرم افزاری مرتبط با تعمیر کیبورد
  • رفع اشکالات پیش آمده در کیبورد دستگاه که سبب اختلال در تایپ کاربر می گردد
  • رفع اشکالات مرتبط با تنظیم کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ
  • ترمیم کلیدهای آسیب دیده و ضربه خورده
  • تعویض کلیدهای آسیب دیده و شکسته کیبورد
  • تعویض کامل کیبورد لپ تاپ با صفحه کلید اصلا و اورجینال
  • اصلاح از کارافتادگی دکمه های کیبورد در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ
  • رفع مشکل خاموش شدن چراغ های بک لایت کیبورد
  • پاکسازی و گردگیری کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ

تعمیرات سخت افزاری کیبورد لپ تاپ

در صورتی که اشکال پیش آمده در کیبورد دستگاه سخت افزاری باشد، مراجعان محترم می بایست به پارت تعمیرات سخت افزاری کیبورد مراجعه نمایند. کارشناسان حاضر در این بخش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه، اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب کیبورد می کنند و در صورت نیاز، قطعات از کار افتاده را با قطعات اورجینال و باکیفیت جایگزین نمایند.

بد نیست بدانید که اکثر خرابی های پیش آمده در کیبورد ناشی از ریخته شدن مایعات و یا اصابت اشیا و وسایل به این قطعه است. در مواردی که کلید یا پایه نگهدارنده کلید کنده یا شکسته باشد، می توان کیبورد را تعمیر نمود. ولی بیشتر خرابی های ناشی از ریختن مایعات در کیبورد، قابل تعمیر نبوده و یا مقرون به صرفه نمی باشد و کیبورد باید تعویض شود. کاربران می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات تهران لپ تاپ بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند. تعمیرات لپ تاپ toshiba در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات لپ تاپ به اثبات رسیده است. واحدهای تعمیرات توشیبا در این مرکز، در بخش زیر معرفی می شوند.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات تهران لپ تاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ Toshiba به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ ها می ‌باشند.

برخی از اخبار ، مقالات  و سوالات متداول در زیر آمده است.

لینک‌های مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیکتعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /

Rate this post