جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶

تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶ تنها از تعمیرکاران توانا برجسته ای ساخته است که با قطعات مکانیکی و الترونیکی این دستگاه آشنایی داشته و بارها آن ها را روند عیب یابی و تعمیرات، بررسی یا تعویض کرده باشد. امروزه به دلیل پرکاربرد شدن انواع دستگاه کپی تولیدکنندگان دائم در رقابت با یکدیگر قابلیت های ویژه و کاربردی مختلفی را در تولیدات خود تعبیه می کنند. به همین جهت برای تعمیر ان ها نه تنها به مهارت بلکه به گذراندن دوره های آموزشی مدرن نیاز است. 

هر دستگاه با توجه به ظرفیت عملکردی که دارد، دارای طول عمر مشخص شده ای می باشند. به هر طریق یک دستگاه ممکن است بر اثر عوامل گوناگون دچار مشکل شود. کپی توشیبا ۱۶۶ نیز مانند هر دستگاه الکترونیکی به دلیل عوامل بیرونی و درونی دچار مشکل خواهد شد. در این مقاله به بررسی نحوه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶ پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶

مشکلات رایج دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶

قبل از هر کاری کاربران موظف اند از عواملی که سبب ایجاد مشکلات مضاعف در دستگاه کپی توشیبا می شوند خودداری کنند. اولین توصیه ما به مشترکان محصولات توشیبا این است که در حد ظرفیت دستگاه (گاهی هم کم تر) از آن کار بکشید. شرایط محیطی مناسب را برای دستگاه ایجاد کنید. 

حتما محافظ های ولتاژ برق را در زمان روشن شدن یا کار کردن دستگاه استفاده نمایید. محیط را از گرد و غبار، رطوبت و رفت و آمد زیاد دور نگه دارید. هر ۶ ماه یک بار از تکنسینی توانا برای سرویس و گاها تعمیر قطعات ضعیف یا معیوب دستگاه کپی کمک بگیرد. در پایان اگر دستگاه شما دچار مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی شد، حتما واحد تعمیر کپی توشیبا را برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶ مطلع فرمایید تا از خدمات سرویس در محل این مرکز بهره مند.شوید.

در ادامه مشکلاتی ک عموما کارشناسان ما در تعمیر این دستگاه مشاهده کرده اند را بیان می کنیم.

  • پخش شدگی تونر، اتمام آن یا وجود علامت چراغ آچار
  • تاخیر در کپی و طولانی شدن فرایند چاپ
  • وارد نشدن کاغذ به دستگاه
  • چروک شدن کاغذ و نیاز به تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶
  • تیره یا روشن بودن کپی
  • کم رنگ بودن کپی یا چاپ شدن خطوط عمودی زاید در کاغذ
  • کج شدن کاغذ در روند کپی
  • گیر کردن کاغذ یا کشیده شدن چند برگ با هم
  • کثیف بودن پشت صفحات چاپ شده

تعمیرات تخصصی کپی توشیبا ۱۶۶

کارشناسان خبره ی واحد تعمیرات توشیبا با تلاش های شبانه روزی آماده اند تا خدمات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری را جهت نصب و راه اندازی، تعویض یا تعمیر دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶ به کاربران ارائه دهند. در این مرکز علاوه بر سرویس کامل دستگاه و عیب یابی و شناسایی منشاء اشکلات به وسیله ی دستگاه های مدرن تعمیراتی، کار تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی، قطعات مکانیکی، بردهای الکترونیکی دستگاه، قطعات یدکی، لامپ اسکن، تعویض درام، برد اصلی، کاغذکش، دولوپر، هیتر، آینه ها، شارژ کارتریج، تنظیم دستگاه با استفاده از کدهای خطا مربوط به آن، بررسی عملکرد دستگاه کپی به لحاظ کمی و کیفی، رفع خطاهای هنگام کار با دستگاه به صورت کاملا تخصصی و آکادمیک انجام می گیرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با استفاده از مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر، به بررسی و شناسایی مشکلات، راه رفع و بازگرداندن عملکرد اولیه ی دستگاه کپی می پردازند. کارشناسان این مرکز که در واحدهای مستقل و تخصصی خدمت رسانی می کنند، توانایی استفاده از تجهیزات و تجربه ی عمیق و اصیل خود را در روند تعمیرات دارند. 

این کارشناسان برای واکاوی دقیق روند تعمیرات، مشاوره های دقیق و تخصصی به مشتریان ارائه می دهند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کارکشته ترین تکنسین های ایران را پس از گذراندن دوره های تخصصی بین المللی و کسب برترین نمرات کنار خود گرد آورده است تا با اطمینان امانات مردم را به دستشان بسپارد. 

با این همه مهارت تکنسین ها می توانند مشکلات گوناگون در قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه های کپی را به آسانی برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی برای بالابردن کیفیت عملکرد کارشناسان خود آرشیو قابل توجهی از قطعات اورجینال انواع دستگاه کپی فراهم کرده تا در روند تعمیرات به کار برده شوند و عملکرد اولیه دستگاه مشتری را باز گردانند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا از تیمی توانا و حرفه ای تشکیل شده است. کارشناسان این مرکز، برترین تعمیرکاران کشور هستند که دوره های آموزشی کاملا تخصصی را گذارنده و بالاترین امتیاز را در آن ها کسب کرده اند. این نمایندگی آرشیوی قابل توجهی از جدیدترین تولیدات و قطعات اورجینال کمپانی توشیبا را با تلاش های فراوان در واحد فروش و تعمیرات خود گرد آورده است.  نهایت هدف این مرکز رضایت مشتریان است. 

مدیران با تجربه ی نمایندگی توشیبا با سال های خدمت خود به این نتیجه رسیده اند که رضایت مشتری صحه ای محکم برای خدمات صداقانه ی آن هاست. واحد تعمیرات توشیبا دارای زیر مجموعه هایی است که به هر کدام به صورت تخصصی مشغول به ارائه ی خدماتی نظیر مشاوره، تعمیرات نرم افزاری، تعمیرات سخت افزاری، تعمیر قطعات الکترونیکی، تعمیر بخش های مکانیکی و … محصولات کمپانی توشیبا می باشند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post