جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

چکمپانی توشیبا یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی دستگاه کپی می باشد. اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کپی شامل : یونیت ترانسفر، درام، یوینت شارژ، اپتیک، هیتر یا فیوزینگ و کاغذ کش می باشد. وظیفه ی کاغذکش در دستگاه کپی انتقال کاغذ به دستگاه می باشدکه شامل کاغذکش ورودی ، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی است.

 به طور کلی اگر این قطعه دچار مشکل بشود دستگاه امکان انتقال کاغذ را نخواهد داشت و عملیات کپی انجام نمی شود. لازم به ذکر است که دستگاه های ککپی مانند سایر ماشین های اداری نیاز به سرویس به موقع دارند، این کار از خرابی های پی در پی دستگاه کپی جلوگیری می کند.در ادامه ی این مطلب به وظایف این قطعه، مشکلات و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا می پردازیم.

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

وظایف و اهمیت تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

کاغذکش ورودی: 

این قطعه وظیفه به داخل کشیدن برگه را به عهده دارد. اگر این قطعه دچار اختلال بشود این عمل انجام نشده و دستگاه قادر به انجام عملیات کپی نیست. به دلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه تعمیر کاغذکش کپی توشیبا حتما باید توسط متخصصان انجام شود.

کاغذ کش خروجی:

عملکرد کاغذکش خروجی به این صورت است که برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. آسیب دیدگی و عدم عملکرد این قطعه منجر ماندن کاغذ در دستگاه می شود. بنابراین تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است. 

کاغذکش داخلی:

کاغذکش داخلی وظیفه ی انتقال برگه میان قطعات داخلی دستگاه کپی را به عهده دارد. نام دیگر این قطعه کاغذکش میانی است. اختلال در کارکرد این قطعه باعث می شود که برگه در دستگاه گیر کند و یا کامل وارد دستگاه نشود.

نکته ی مهم در خصوص تعمیر کاغذکش کپی توشیبا این است که تعمیر آن به دانش و مهارت نیاز دارد. به همین منظور برای تعمیرات آن از یک متخصص و کارشناس کمک بگیرید

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :آموزش ریست کردن دستگاه کپی توشیبا

تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

تشخیص تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا تنها باید توسط کارشناسان انجام شود. عیب یابی دقیق از دستگاه اولویت اول در انجام این کار می باشد. اگر عیب یابی به درستی انجام نشود تعمیرات بی فایده بوده و نتیجه ی مورد نیاز حاصل نمی شود. برای تشخیص این موضوع می توانید به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کنید.

کادر فنی این مجموعه در تلاش هستند در مرحله ی اول قطعه ی معیوب را تعمیر کنند. اگر تعمیرات تاثیری در کارکرد قطعه نداشت ناچار به تعویض آن قطعه هستند. به یاد داشته باشید تنها با مراجعه به یک مرکز رسمی می توانید به تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا بپردازید.زیرا ممکن است مراکز غیر رسمی از قطعات تقلبی استفاده کنند که باعث می شود دستگاه شما دچار آسیب دیدگی بسیاری بشود.

سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا

با استفاده از سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی نیست. سرویس در محل توشیبا این امکان را به شما می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان دستگاه خود را تعمیر کنید. به همراه داشتن آرشیو ابزارآلات امکان دیگری است که تعمیر در محل دستگاه کپی توشیبا برای شما فراهم کرده است.

نظارت شما بر تمام مراحل تعمیرات از مزیت های آن است. همچنین حضور تکنسین در محل مورد نظر شما این امکان را به شما می دهد تمام سوالات خود در خصوص دستگاه کپی را از تعمیرکار بپرسید و در زمینه ی نگهداری بهتر از دستگاه راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

واحد تعمیرات دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیرات کپی توشیبا روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با سالها سابقه ی درخشان همچنان اولویت اول کاربران است. تحقق شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت به اعتبار نمایندگی رسمی توشیبا افزوده است. خدمات این نمانیدگی در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش تقسیم بندی شده است. حضور مشاوران نمونه زمینه ی خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. نمایندگی رسمی توشیبا قادر است تمام این خدمات را در مدت زماین کوتاه و بالاترین سطح کیفی ارائه کند.

تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا تنها توسط متخصصان انجام شده و تمام خدمات ارائه شده دارای ضمانت می باشد. بهره مندی کادر فنی این مجموعه از به روز ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا خدمات به بهرتین شکل ممکن ارائه شوند. بد نیست بدانید تعویض قطعات نیز در این مرکز با تضمین انجام می شود. قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال همان قطعه جایگزین خواهند شد. برای دریافت این خدمات می توانید به واحد تعمیرات توشیبا و نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید.

Rate this post