جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کپی توشیبا

برای آشنایی با جزئیات کاربردی در مورد تعمیر کپی توشیبا، ادامه مطلب را از دست ندهید. در این مقاله ما بخشی از مهم ترین مشکلات دستگاه های کپی را بررسی می کنیم که در محصولات توشیبا و دیگر برندها ایجاد می شوند. همچنین شما را با نحوه ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه آشنا می کنیم تا در صورت نیاز به تعمیر کپی توشیبا، آشنایی بیشتری با جزئیات این کار داشته باشید. البته به هیچ عنوان خودتان برای ترمیم دستگاه فتوکپی دست به کار نشوید! این کار نیاز به مهارت دارد و شما به عنوان یک کاربر، اطلاعات کافی برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا و دیگر برندها ندارید. تیم تعمیرات کپی نمایندگی توشیبا در مرکز سخت افزار ایران، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

تعمیر کپی توشیبا

تعمیرات کپی توشیبا در محل

دستگاه فتوکپی معمولا وزن بالایی دارد و به همین دلیل حمل و نقل آن چندان ساده و راحت نیست. به همین دلیل بهتر است دستگاه کپی در محل تعمیر شده و به تعمیرگاه منتقل نشود؛ به جز در موارد ضروری که تعمیرکار تشخیص می دهد.  تعمیر کپی توشیبا در محل به شما این امکان را می دهد که بدون جابجا کردن دستگاه فتوکپی، آن را ترمیم کنید. تیم تعمیرات فتوکپی توشیبا در محل، به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات این محصول انجام می دهند.

هزینه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا

پیش از عیب یابی درست و اصولی نمی توان در مورد هزینه ی تعمیر دستگاه کپی توشیبا نظر قطعی داد. باید مشخص شود که کدام بخش ها یا قطعات ایراد دارند و آیا مشکل با ترمیم آنها برطرف می شود یا باید تعویض گردند. در صورت نیاز به تعویض، قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود.

گاهی برخی از آسیب دیدگی ها در عیب یابی اولیه نیز تشخیص داده نمی شوند و تکنسین در حین تعمیر متوجه آنها می شود. در این صورت اگر تمایل به رفع ایراد داشته باشید، هزینه تعمیر فتوکپی توشیبا از آنچه در ابتدا به شما اعلام شده بود، بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است در تمامی مراحل هزینه ی تعمیر و تعویض قطعه به اطلاع مشتری می رسد و در صورت تمایل کاربر تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه کپی انجام می گردد.

مشاوره رایگان تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

شما می توانید از همکاران ما در نمایندگی Toshiba مشاوره تخصصی و رایگان دریافت کنید. برای این منظور کافی است با مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته یا درخواست خود را در این وب سایت ثبت کنید. کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی، سوالات شما را می شنوند و با صبر و حوصله، به شما پاسخ می دهند. این مشاوره رایگان است و لازم نیست هزینه بابت آن پرداخت کنید.

مراحل تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

عیب یابی دستگاه کپی

پس از هدایت دستگاه کپی به واحد تخصصی تعمیرات کپی توشیبا، تکنسین آن را به خوبی بررسی و عیب یابی می کند. با این کار، اجزای آسیب دیده شناسایی می شوند و تعمیرکار می داند که باید چه کاری برای رفع مشکلات عملکردی کپی انجام دهد. در این مرحله هزینه تعمیرات نیز به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می گردد.

تعمیر و تعویض قطعات فتوکپی

در گام دوم تعمیرات دستگاه کپی Toshiba عملیات ترمیم یا تعویض قطعات معیوب آغاز می شود. در این مرحله تعمیرکاران مجرب نمایندگی توشیبا با استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته ای که در اختیار دارند، قطعات معیوب را ترمیم می کنند. اولویت با تعمیر قطعات است اما در صورت نیاز، بخش های معیوب با نمونه های جدید جایگزین می شوند تا دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد.

تست و تحویل دستگاه کپی

در نهایت وقتی دستگاه کپی تعمیر شد، تیم تعمیرات آن را در حضور شما تست می کنند. پس از پایان فرایند تعمیر دستگاه کپی توشیبا می توانید دستگاه را بدون ایراد از همکاران ما تحویل بگیرید. در این مرحله به شما ضمانت نامه معتبر نمایندگی مجاز توشیبا نیز ارائه می شود تا در صورت نیاز، بتوانید هرگونه نقص یا ایراد احتمالی را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری نمایید.

خدمات تعمیر دستگاه کپی توشیبا

اقداماتی همچون تعمیر فیوزینگ، ترمیم داکتر بلید، تعمیرات درام، شارژ کارتریج، تعمیر تخصصی کاغذ کش، تعمیرات یونیت ها، تعویض قطعات دستگاه کپی، بررسی و ترمیم بردهای الکترونیکی دستگاه، تعمیر و تعویض یونیت شارژ، ترمیم مشکلات عملکردی کپی، تعویض اتصالات دستگاه و مواردی از این دست، مهم ترین خدمات تعمیر کپی توشیبا هستند که نمایندگی Toshiba به دارندگان انواع فتوکپی های این برند ارائه می دهد.

تعمیر تخصصی کپی توشیبا

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع دستگاه کپی توشیبا خواهیم پرداخت. (ذکر و شرح تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در این مجال نمی‌گنجد. از همین رو تنها به ذکر و شرح برخی از سرویس‌ها بسنده می‌شود)

تعمیر برد پاور دستگاه کپی توشیبا  

اقدام دیگری که در روند تعمیر دستگاه کپی توشیبا و سایر برندها انجام می شود، تعمیر برد پاور است. این قطعه پس از مرتبط شدن با برق، انرژی مورد نیاز قطعات دستگاه را فراهم می کند. برد پاور به نوعی با همه اجزای کپی در ارتباط است و اگر به درستی تعمیر نشود، به کل دستگاه آسیب وارد می کند.

دراقع برد پاور، موظف است که برق را به ولتاژ ایمن برای قطعات دستگاه تبدیل کرده و آن را به اجزای مختلف انتقال دهد. تعمیر برد پاور دستگاه کپی توشیبا و دیگر برندها نیازمند برخورداری از مهارت و تجربه بالایی است. اگر این قطعه به اشتباه ترمیم شود، ممکن است بسیاری از قطعات فتوکپی با مشکل مواجه شده و به نوعی آسیب ببینند.

تعمیر پیکاپ کپی توشیبا

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ کپی توشیبا- شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در پیکاپ دستگاه کپی می شوند را نام ببریم.

این علل عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ کپی توشیبا کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر کپی توشیبا بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

تعمیر درام کپی توشیبا

درام دستگاه کپی یا همان OPC دارای یک تیغه پاک‌کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنار ‎می‎زند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده خواهد شد و در نتیجه خروجی دستگاه بلااستفاده خواهد بود.

تعمیر درام دستگاه کپی مراحل خاص خود را دارد که عبارتند از: بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض درام کپی توشیبا کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر کپی توشیبا بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

تعمیر بلید کپی توشیبا

گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد. جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. ضمن آنکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید.

تشخیص این مسئله که آیا بلید معیوب، نیازمند تعمیر یا تعویض است، نیاز به بررسی این قطعه و عملکرد آن دارد. در صورتی که بررسی کارشناسان تعمیر کپی توشیبا منجر به این نتیجه گردد که خرابی پیش آمده قابل رفع نیست، می‌بایست با تهیه یک نمونه اورجینال و مشابه، جهت تعویض بلید دستگاه فتوکپی اقدام کرد.

تعویض دولوپر کپی توشیبا

عموماً زمان تعویض دولوپر در غالب دستگاه های چاپ، توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. برخی از شرکت‌های سازنده دستگاه های چاپ، سیستمی را در دستگاه های کپی، پرینتر و … تعبیه کرده‌‌‌اند که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کند. به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود.

در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. خدمات تخصصی مرتبط با این سرویس نیز از طریق تماس با مرکز تعمیر کپی توشیبا قابل دریافت است.

شارژ کارتریج کپی توشیبا

یکی از متداول‌ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های چاپ نظیر کپی و پرینتر که توسط کارشناسان تعمیر کپی توشیبا ارائه می‌گردد شارژ کارتریج است. شارژ کارتریج در واقع سرویسی است که عموم کاربران دستگاه‌های کپی و پرینتر، آن را جایگزین تعویض کارتریج کرده‌اند.

زیرا این کار در قیاس با تعویض آن، بصرفه‌تر و آسان‌تر است. در این میان تنها موضوع باقی‌مانده، تشخیص زمان مناسب شارژ کارتریج است که نشانه‌های خاص خود را دارد. برای مثال یکی از نشانه‌های فرارسیدن زمان مناسب شارژ کارتریج آن است که دستگاه، برگ چاپ شدۀ یکنواختی را تحویل ندهد و پس از تکان دادن کارتریج، این مشکل برطرف شود.

تعمیر قطعات کپی توشیبا

کاربران کلیه دستگاه‌های کپی توشیبا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در قطعات دستگاه خویش با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر کپی توشیبا تماس گرفته و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده منحصر به بخشی خاص از این دستگاه نیست و تعمیر و تعویض کلیه قطعات دستگاه کپی توشیبا را شامل می‌گردد. در شرایطی که خرابی و اختلال پیش آمده در قطعات کپی، قابل تعمیر نباشد، کارشناس تعمیر، چاره ای جز تعویض قطعات دستگاه کپی را نخواهد داشت.

میزان خرابی برخی قطعات گاه به اندازه‌ای است که تعویض آنها بسیار مقرون بصرفه‌تر از تعمیر آنهاست. بنابراین تعویض قطعات دستگاه کپی بدل به انتخاب نخست می‌گردد و گزینه تعمیر کنار می‌رود. در ارتباط با تعویض قطعات دستگاه کپی آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر قطعات کپی توشیبا، هم به صورت سرویس در محل و هم در مرکز تعمیر کپی توشیبا قابل دریافت است. در بخش زیر به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر قطعات دستگاه کپی توشیبا اشاره شده است.

تعمیر قطعات کپی توشیبا

موارد تعمیر قطعات فتوکپی توشیبا

  • تعویض درام دستگاه کپی توشیبا
  • تعویض فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا
  • تعویض بردهای فرمتر فتوکپی توشیبا
  • تعمیرات درام دستگاه فتوکپی توشیبا
  • تعویض شارژرهای دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیرات شارژرهای دستگاه فتوکپی توشیبا
  • تعمیرات تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی توشیبا
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای فتوکپی توشیبا قدیمی
  •  تست و تنظیم دستگاه کپی توشیبا با استفاده از نقشه و کد
  • بکارگیری روش های تخصصی در General Service مرکز تعمیرات کپی توشیبا
  • بکارگیری Main Code فتوکپی توشیبا جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه کپی توشیبا
  • مرکز تعمیرات کپی توشیبا
  • تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیرات دولوپر دستگاه فتوکپی توشیبا
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه فتوکپی توشیبا
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه فتوکپی توشیبا
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه کپی توشیبا
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه کپی توشیبا
  • استفاده تخصصی از Service Manual مرکز تعمیرات کپی توشیبا
  • تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی توشیبا
  • باز و بستن استاندارد دستگاه کپی توشیبا و سرویس کامل آن تعمیر فتوکپی توشیبا
  • استفاده تخصصی از Parts Guidee جهت استخراج Part Number اجزا مرکز تعمیرات کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی توشیبا

برخی از خدمات واحد تعمیر کپی توشیبا به شرح ذیل می باشد:

  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی توشیبا تعویض Scan Unit دستگاه کپی توشیبا
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی توشیبا / تعویض Transporter Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی توشیبا / تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی توشیبا / تعویض SPF دستگاه کپی توشیبا
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی توشیبا / تعویض ADF دستگاه کپی توشیبا
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی توشیبا / تعویض Duplex دستگاه کپی توشیبا
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی توشیبا / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی توشیبا

سوالات متداول تعمیرات فتوکپی توشیبا

من یک بلاک متنی هستم، روی دکمه ویرایش کلیوجود اتصالی یا پارگی در کابل برق و یا وصل نبودن آن، رایج ترین دلیل روشن نشدن دستگاه کپی است. حتی ممکن است دکمه پاور خراب شده و یا شکسته باشد و مانع از روشن شدن فتوکپی شود. البته از خرابی قطعاتی همچون مین برد و پاور و … هم نباید غافل شد.

تیم تعمیرات دستگاه کپی توشیبا پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی قطعات آسیب دیده، آنها را ترمیم یا تعویض می کنند فتوکپی به صورت عادی و بدون ایراد روشن شود.ک کنید تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اگر دستگاه فتوکپی شما اصلی ترین وظیفه اش یعنی کپی گرفتن را انجام نمی دهد، احتمالا کارتریج آن خالی است. نوسانات جریان برق هم ممکن است مانع از انجام عملیات فتوکپی شود. عوامل دیگری همچون گیر کردن برگه، خرابی کاغذکش و یا روشن نبودن دستگاه هم دلایل دیگری هستند که در روند تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا بررسی شده و برطرف می گردند.

گیر کردن کاغذ در اغلب موارد مربوط به خرابی کاغذکش دستگاه کپی است. البته جنس نامرغوب برگه و تنظیمات نادرست دستگاه هم در بروز این مشکل تاثیرگذار هستند. برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا در این شرایط، اول مطمئن شوید که جنس کاغذ مناسب است و برگه به درستی در سینی جای گرفته است. سپس کاغذکش و بخش های مختلف آن را بررسی کرده و در صورت نیاز، این قطعه را تعمیر نمایید.

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران از تیم تعمیر دستگاه کپی توشیبا می پرسند، مربوط به علت ایجاد خطوط غیر عادی روی برگه هاست. عواملی همچون کثیف بودن درام یا خراب بودن آن، کیفیت پایین تونر و خرابی فیوزینگ، دلایل اصلی بروز این مشکل به شمار می روند. با تمیز کردن درام یا تعویض این قطعه و استفاده از تونر با کیفیت و مرغوب، مشکل برطرف می شود.

آیا می دانید چرا گاهی برگه هایی که کپی می شوند، بسیار تیره و یا بسیار روشن تر از حد عادی هستند؟ این مشکل معمولا ناشی از بهم ریختن تنظیمات است. شما باید پیش از اقدام برای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا خود، تنظیمات رنگ را اصلاح کنید. توجه داشته باشید که کاهش رنگ چاپ، می تواند نشان دهنده کاهش سطح تونر در کارتریج شود. بنابراین شاید با شارژ کارتریج دستگاه کپی توشیبا هم بتوانید این مشکل را حل کنید.

لزوما خیر. افت کیفیت کپی معمولا بعد از کاهش حجم مواد مصرفی اتفاق می افتد و نوعی هشدار برای شارژ یا تعویض کارتریج تلقی می شود. با این حال گاهی علی رغم این که کارتریج را به تازگی تعویض یا شارژ کرده اید، مشاهده می کنید که کیفیت کپی کاهش پیدا کرده است. در این صورت امکان آلودگی یا خرابی درام بسیار بالاست و باید این قطعه را پاکسازی یا تعویض کرد.

استفاده از مواد مصرفی بی کیفیت هم عامل دیگری است که وضوح و کیفیت چاپ را کاهش می دهد. در هر صورت بهتر است با کارشناسان تعمیر کپی توشیبا مشورت کنید تا دستگاه را به بهترین شکل عیب یابی و ترمیم نمایند.

سوالات متداول تعمیرات فتوکپی توشیبا

تعمیر کپی توشیبا و دیگر واحدهای تخصصی تعمیر توشیبا

در این مرکز، سرویس های مرتبط با تعمیر کپی توشیبا در دو بخش خدمات نرم افزاری و خدمات سخت افزاری به کاربران گرامی ارائه می گردد. متخصصان حاضر در نمایندگی توشیبا، تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های کپی توشیبا را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب رفع خواهندکرد.

زمان عیب یابی هر دستگاه با توجه به مورد تعمیری و نوع دستگاه متفاوت بوده و مراحل عیب یابی و تشخیص ممکن است بین یک تا ده روز ادامه داشته باشد. جهت رفاه حال و رضایت مشتریان گرامی، کارشناسان فنی مرکز تعمیر کپی توشیبا هزینه تعمیر را به صورت تقریبی اعلام کرده و در صورت رضایت مشتری، فرآیند تعمیر را آغاز خواهند کرد.

مراجعان به این مرکز می توانند پس از تعمیر کپی توشیبا از خدمات گارانتی مرتبط با این سرویس، بهره مند گردند. لازم به ذکر است کیفیت خدمات رسانی به مشتریان گرامی توسط واحد CRM (ارتباط بامشتریان) به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. جهت تماس با ما از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت اقدام فرمایید. دیگر واحدهای تخصصی تعمیر توشیبا در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

این مرکز جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان مجموعه توشیبا، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند.

به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد. چنانچه به خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا نیاز دارید، تنها پاسخ موجود تماس با ما خواهد بود.

نمایندگی توشیبا و مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا

نمایندگی توشیبا جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و… را در بر میگیرد.

مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا که توسط تیمی از کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تدوین گشته اند از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

لینک های مفید

تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیر دستگاه کپی / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی شارپ /

 تعمیر دستگاه کپی کیوسرا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیرگاه اصلی کپی کیوسرا / تعمیرگاه اصلی کپی زیراکس / تعمیرگاه اصلی کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرگاه اصلی کپی ریکو

 مرکز تعمیرات کپی / تعمیرگاه اصلی کپی پاناسونیک / تعمیرگاه اصلی کپی سامسونگ / تعمیرگاه اصلی کپی اچ پی

 تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا /

تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی اچ پی

Rate this post