جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل

سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز می‌باشد. این امکان جهت آسودگی خاطر کاربران دستگاه کپی توشیبا در نظر گرفته شده است. استفاده از این سیستم به‌ویژه بدلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه کپی یکی از خدمات پرطرفدار این مرکز می‌باشد. زیرا با بهره‌مندی از این سرویس دیگر نیازی به جابجایی دستگاه کپی توشیبا و تحمل دردسرهای ناشی از حمل آن نخواهید بود.

فقط کافی است تا شما کاربران گرامی، با یک تماس تلفنی، کارشناسان این مرکز را از محل دستگاه معیوب آگاه سازید. پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر این مرکز، بلافاصله در‌ محل موردنظرتان حاضر می‌شوند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه کپی توشیبا را آغاز نمایند.

سرویس دستگاه توشیبا در محل

نحوه سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل

کارشناسان بخش « سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا » در زمان اعزام به محل، مجموعه‌ای از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب دستگاه اقدام نمایند. این قطعات جانبی، مجموعه‌ای از قطعات دستگاه کپی توشیبا هستند که در صورت خرابی امکان تعویض و جابجایی آن‌ها وجود دارد. تمامی قطعات این مجموعه اورجینال و شرکتی هستند و توسط کارشناسان این مرکز از شرکت توشیبا خریداری و تهیه شده‌اند.

اولویت و تلاش ما در بخش تعمیر دستگاه کپی شارپ، عدم تعویض قطعات اصلی دستگاه است تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد و همان کیفیت اولیه خود را بازیابد. تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. به عبارتی دیگر تعویض قطعات اصلی دستگاه کپی شارپ، آخرین راهکار انتخابی کارشناسان اعزامی است و حتی‌الامکان از این کار خودداری می‌گردد.

خدمات نرم افزاری سرویس در محل :

  • دارای کاملترین بانک اطلاعاتی نرم افزاری
  • نصب درایور انواع لپ تاپ
  • نصب و راه اندازی انواع پرینتر
  • نصب انواع مودم
  • نصب ویندوز اورجینال
  • نصب ویندوز + درایور + برنامه های کاربردی
  • نصب برنامه های تخصصی – بازی های حرفه ای
  • پارتیشن بندی درایوهای ویندوز
  • نصب ویندوز برای دستگاه هایی که درایو سی دی ندارند

خدمات سخت افزاری سرویس در محل :

  • بررسی و رفع عیب اجزای کامپیوتر شما:
    اتصالات ، فن ها ، پاور
  • تعویض یا ارتقاء قطعات جانبی :
    Hard , Ram , DVD-RW , Power , CPU و …

سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل با اعزام کارشناسان تعمیر

سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل

تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تمامی دستگاه‌های کپی توشیبا و تعمیر آن‌ها می‌باشند. بنابراین در صورتی که هریک از دستگاه‌های توشیبا شما  (اعم از فتوکپی توشیبا، پرینتر توشیبا و … ) به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده‌اند اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا است.

جهت استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا در محل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت مرکزی «مرکز سخت‌افزار ایران» با ما تماس بگیرید. کارشناسان بخش «سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

مزایای استفاده از سیستم سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل

عدم پرداخت هزینه جهت جابجایی
نظارت بر عملیات تعمیر
عدم خروج دستگاه از محل جهت تهیه قطعات جانبی
صرفه جویی در زمان
عدم جابجایی دستگاه
پیشگیری از مشکلات به وجود آمده در حین جابجایی دستگاه
کسب اجازه جهت تعمیر دستگاه
عدم محدودیت در انجام امور تعمیر
عدم استفاده از تجهیزات تقلبی
ارائه راهکار جهت افزایش عمر دستگاه
برقراری تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر

از جمله مزایای مهم سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا میتوان موارد زیر را نام برد:

  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • بدلیل انجام عملیات تعمیر و سرویس کپی توشیبا در محل، می‌توانید بر مراحل نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی دستگاه کپی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیۀ قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید. (به ویژه در صورتی که کار شما ارائه‌ی خدمات چاپ باشد).
  • با استفاده از سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نمی‌باشد.
  • بدلیل انجام عملیات تعمیر و سرویس کپی در محل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).

تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا / سرویس در منزل کپی توشیبا

  • تمامی مراحل تعمیر و سرویس کپی در محل پس از کسب اجازه و تأیید صاحب دستگاه انجام خواهد شد.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر و سرویس کپی نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • کارشناس سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل، پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. از سویی دیگر به دلیل تمرکز کارشناس بر روی دستگاه، شما می‌توانید پرسش‌های خود را با وی در میان گذاشته و پاسخ‌های خود را دریافت نمایید.
  • پیش از اعزام کارشناسان تعمیر به محل، می‌توانید با مرکز سخت‌افزار ایران تماس گرفته و از میزان هزینه و دستمزد عملیات سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل در محل اطلاع یابید.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، از جمله خدمات اصلی نمایندگی توشیبا می‌باشد. امروزه شاهد استفاده از دستگاه فتوکپی در تمامی ادارات و سازمان ها هستیم. در بیشتر کسب و کارها، کوچک یا بزرگ، دستگاه فتوکپی جهت کپی اسناد، جایگاه بسیار مهمی دارد.

دستگاه فتوکپی از قطعات مختلف تشکیل شده است. درون دستگاه کپی ظرف استوانه ای شکل (دروم drum) قرار دارد. عملکرد دروم مانند یک بادکنک است و می تواند به صورت الکتریسیته ساکن عمل کند. تونر (toner) از دیگر اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کپی می‌باشد.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

دروم با الکتریسیته ساکن باردار می‌شود و میتواند ذرات تونر را جذب نماید. دستگاه فتوکپی قطعات زیادی دارد، اما فرآیند فتوکپی واقعی بر عهده چند قطعه کلیدی می‌باشد که عبارتند از؛ دروم نوری (یا کمربند) ، سیم کرونا، لامپ و لنزها، تونر، فیوزینگ و…. تاکنون برندهای مختلفی به تولید دستگاه فتوکپی پرداخته‌اند دراین میان، دستگاه فتوکپی توشیبا از جمله دستگاه هایی است که توانسته کاربران زیادی را جذب کند.

دستگاه های فتوکپی توشیبا به دو دسته عمده تقسیم بندی می شوند که عبارتند از : دستگاه فتوکپی تک کاره ی توشیبا و دستگاه فتوکپی چندکاره ی توشیبا، این دستگاه ها هر کدام در مدل های گوناگون در بازار موجود می باشند که قابلیت های خاص خود را دارند. تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، در کارگاه تعمیرات دستگاه کپی به صورت تخصصی انجام می‌گردد.

سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل

سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه‌های متعدد خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه‌ها به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

نمایندگی توشیبا برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

تعمیرات برد Power فتوکپی توشیبا / تعمیر مین برد اصلی فتوکپی توشیبا / تعمیرات CCD فتوکپی توشیبا / تعویض RSPF فتوکپی توشیبا / تعمیرات SPF فتوکپی توشیبا / تعمیر ADF فتوکپی توشیبا / شارژ کارتریج فتوکپی توشیبا / شارژ تونر فتوکپی توشیبا / تعویض کارتریج فتوکپی توشیبا / سرویس فتوکپی توشیبا / نمایندگی توشیبا در شهرستان ها
نمایندگی فتوکپی توشیبا / تعمیر فتوکپی توشیبا / تعمیرات یونیت اسکن فتوکپی توشیبا / تعمیر یونیت لیزر فتوکپی توشیبا / تعویض یونیت درام فتوکپی توشیبا / تعمیر یونیت تانک دولوپر فتوکپی توشیبا / تعمیرات یونیت فیوزینگ فتوکپی توشیبا / تعمیر یونیت کاغذکش فتوکپی توشیبا / تعمیرات برد پاور فتوکپی توشیبا / سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا

در این مجموعه تمامی تعمیرات توشیبا، به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات توشیبا ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی توشیبا به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.

بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات توشیبا را حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات توشیبا همانند خودِ محصولات کمپانی توشیبا به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند.

Rate this post