جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فروش بخش تلویزیون توشیبا به هایسنس

بعد از سال ۲۰۱۵ که کمپانی توشیبا به رسوایی مالی رسید. پس از رسوایی مالی ، این شرکت در حال تجزیه و کوچک شدن است و رفته رفته بخش‌های مختلف خود را به فروش می‌رساند. به تازگی شرکت هایسنس بخش تلویزیون توشیبا را خریداری کرده است. همانطور که سونی در سال ۲۰۱۵ بخش سنسور توشیبا را با مبلغ ۱۵۵ میلیون دلار و  شرکت Bain Capital بخش فلش مموری را با مبلغ ۱۸ میلیون دلاری خریداری کرد. در حال حاضر نیز فروش بخش تلویزیون توشیبابه هایسنس را به ارزش ۱۱۳ میلیون دلار انجام شده است.

فروش بخش تلویزیون توشیبا به هایسنس

جبران خسارت مالی با فروش بخش تلویزیون توشیبا به هایسنس

کمپانی توشیبا برای جبران خسارات بسیار بزرگ  وارد شده به شرکت، اقدام به فروش بخش تلویزیون توشیبا به هایسنس کرده است. به نظر می رسد توشیبا قصد تجزیه ساختن شرکت را دارد. شرکت توشیبا به خاطر فعالیت‌های خود در دانش هسته‌ای به نظر می‌آید باز هم به ناچار بخش‌های دیگر خود را خواهد فروخت.

در سال ۲۰۱۱ بعد از فاجعه‌ی به بار آمده در فوکوشیما سرعت پیشروی شرکت در زمینه‌ی ساخت راکتورهای هسته‌ای در ایالات متحده‌ی آمریکا بسیار کاهش پیدا کرد. حتی بخش‌هایی از فعالیت‌های هسته‌ای توشیبا، در سال جاری با شکست مواجه شد.

اقدام شارپ برای واگذاری بخش تلویزیون

در ادامه باید اضافه کرد که تنها شرکت توشیبا متحمل فروش بخش تلویزیون توشیبا به هایسنس نبوده است؛ شرکت شارپ نیز بخش تلویزیون خود را  با مبلغ ۳٫۵ میلیارد دلار به شرکت فاکسان واگذار کرد. این در حالی است که شارپ حق استفاده از برند خود برای ساخت تلویزیون را به هایسنس فروخت! فاکسان به عنوان مالک شارپ، قصد بازپس گیری این حق از هایسنس را دارد چراکه معتقد است هایسنس در حال نابودی ارزش و اعتبار برند شارپ می‌باشد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا  برای تعمیر هریک از محصولات کارگاهی را همراه با تجهیزات مورد نیاز آن محصول راه اندازی نموده و متخصصین تعمیرات محصول مورد نظر در آن مشغول به فعالیت هستند. ازامتیازات  نمایندگی Toshiba صرفه‌جویی در زمان و هزینه است .  علاوه براین،  انجام مشاوره پیش از تعمیر از جمله مزایای مرکز تعمیرات  توشیبا  می باشد. قبل از تعمیر دستگاه مشتریان گرامی می توانند اظهارات خود را در مورد عیوب دستگاه شرح داده و مشاوره های لازم را دریافت کنند. جهت اطلاع از خدمات هر یک از واحد های تعمیرات توشیبا کلیک کرده و وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

ارائه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در ارتباط با کمپانی توشیبا ،  گامی است در جهت خدمت به کاربران گرامی ، کاربران علاقه مند می توانند ، وارد صفحه ی مورد نظر شده و مطالب را پیگیری نمایند.

محصولات توشیبا

سوالات متداول توشیبا

مقالات توشیبا

اخبار توشیبا

Rate this post