جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لامپ یخچال توشیبا

یکی از قطعات بکاررفته در یخچال‌های توشیبای امروزی، که احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد، لامپ است. عموماً مهم‌ترین دلیلی که سبب روشن نشدن لامپ یخچال می‌شود، خرابی خود لامپ است. خوشبختانه سوختگی و خرابی لامپ یخچال با اندک بررسی و مشاهده چشمی قابل تشخیص است و نیاز به تخصص ویژه‌ای ندارد. بنابراین در صورت کار نکردن لامپ یخچال توشیبا، توصیه می‌شود در وهله نخست از سالم بودن چراغ مطمئن گردید. برای این کار لامپ را در آورده، نگاه کنید و اگر سوخته بود، آن را با یک نمونه مشابه و سالم عوض کنید. البته کار نکردن و خرابی لامپ یخچال توشیبا می‌تواند علل دیگری نیز داشته باشد که کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال در بخش‌های آتی به آنها پرداخته‌اند.

لامپ یخچال توشیبا

خرابی میکروسووییچ یخچال توشیبا

یکی دیگر از دلایل خرابی و روشن نشدن لامپ یخچال توشیبا، خرابی میکروسوییچ است. لامپ داخلی یخچال زمانی روشن می‌شود که میکروسویچ با باز شدن یخچال فعال شود. اگر این سویچ به درستی کار نکند، ممکن است چراغ اصلاً روشن نشود، یا اینکه کلاً روشن بماند. مکان قرارگیری سویچ در یخچال‌های مختلف متفاوت است اما این قطعه عموما در قسمت بالای یخچال قرار دارد. در صورتی که قصد خارج کردن این سوییچ را دارید، به این مسئله دقت نمایید که سویچ عموماً به پلاستیک داخلی وصل شده است. بنابراین در خارج کردن آن باید احتیاط کرد تا صدمه‌ای به پلاستیک وارد نشود. برای تست عملکرد سوییچ، سیم‌های متصل به میکروسویچ را جدا کنید و با استفاده از یک مولی‌متر، هر دو حالت باز و فشرده را امتحان کنید. در صورتی که میکروسویچ به درستی کار نکند باید آن را تعویض کرد تا لامپ یخچال توشیبا مجدداً شروع به کار کند.

خرابی سوکت لامپ یخچال توشیبا

بررسی سوکت لامپ یخچال توشیبا، زمانی ضروری است که بررسی‌های اولیه نشان از سالم بودن لامپ داشته باشد. در صورت سالم بودن لامپ، بررسی کنید که آیا ترمینال‌ها دچار سوختگی و تغییر رنگ شده‌اند یا خیر. سوختگی ترمینال‌ها سبب جلوگیری از انتقال صحیح جریان برق می‌شود. همچنین ممکن است که برخورد لازم میان ترمینال‌ها و لامپ اتفاق نیفتد. در صورت خرابی این بخش، توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با تعمیر ترمینال‌های لامپ یخچال توشیبا -به دلیل سرو کار داشتن با برق- توسط تعمیرکاران و کارشناسان این حوزه انجام شود. در تعمیر ترمینال‌ها، پیش از هر چیز لازم است جریان برق دستگاه قطع گردد. سپس در صورت لزوم، ترمینال‌ها تمیز شوند و جاگیری‌ آنها تنظیم گردد. اگر سوکت دچار مشکل جدی‌تری بود بهتر است با یک سوکت جدید تعویض شود تا لامپ یخچال توشیبا مجدداً شروع به کار کند.

چراغ یخساز یخچال توشیبا

در صورتی که خرابی لامپ یخچال توشیبا مربوط به بخش یخساز است در وهله نخست از سلامت لامپ این بخش مطمئن شوید. لامپ‌های یخساز توان مصرفی پایینی دارند و برای استفاده به عنوان چراغ شب طراحی نشده‌اند. از همین رو عملکرد طولانی مدتشان سبب سوختن آن‌ها و حتی صدمه به سوکت می‌شود. برای تست لامپ یخچال توشیبا کافی است تا با یک مولتی‌متر کلید را تست کنید. البته احتمال خرابی لامپ یخچال توشیبا یا سوکت هم وجود دارد و برای بررسی این‌ دو مورد، باید کنترل پنل خارج شود.

تعمیر یخچال توشیبا

اگر شما نیز از کاربران یخچال‌های توشیبا هستید اما در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد این دستگاه گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیرات یخچال‌ توشیبا و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال توشیبا در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش توشیبا مطرح سازد. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های توشیبا که در مرکز تعمیر یخچال توشیبا مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، خرابی لامپ یخچال توشیبا، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا

شما کاربران گرامی دارنده هر یک از لوازم خانگی توشیبا که هستید می توانید از طریق تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا تخصصی ترین سرویس های بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر مرتبط با دستگاه مورد استفاده‌تان را دریافت نمایید. در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی Toshiba مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بسیاری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیر به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات توشیبا با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های توشیبا و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات توشیبا به‌کار بسته‌‌اند. شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های توشیبا قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post