جستجو کردن
Close this search box.

درباره نمایندگی رسمی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. کارشناسان حاضر در نمایندگی رسمی توشیبا با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات توشیبا را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات توشیبا به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر قادر به رفع و حل تمامی عیوب و اختلالاتی می‌باشند که به هر دلیل در محصولات توشیبا پدید آمده باشند. در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با محصولات و خدمات برند توشیبا آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

نمایندگی رسمی توشیبا

ویژگی های نمایندگی رسمی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی توشیبا گردند.

مهندسان (انفورماتیک، مکانیک و الکترونیک) حاضر در این بخش، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های توشیبا را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد؛ این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش و مهارت‌های تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با محصولات توشیبا دارند.

معرفی محصولات توشیبا

توشیبا یک شرکت چند منظوره است که در زمینه تولید انواع دستگاه های الکتریکی فعالیت می کند. این شرکت جزو اولین تولید کنندگان لپ تاپ است. اما به مرور فعالیت های خود را در حوزه تولید و عرضه انواع لوازم خانگی و ماشین های اداری هم گسترش داد. هم اکنون توشیبا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع دستگاه کپی است و محصولات بسیار با کیفیتی را در انواع مدل های چند کاره، رنگی، سیاه و سفید و … عرضه کرده و می کند. پرینترهای توشیبا نیز گزینه های بسیار مناسبی برای کاربری خانگی، اداری و … هستند. در زمینه لوازم خانگی، شعب مختلف نمایندگی توشیبا سالانه تعداد زیادی کولر گازی، تلویزیون، یخچال و … را به متقاضیان عرضه می کند.

خدمات نمایندگی رسمی توشیبا

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات نمایندگی رسمی توشیبا می توان به اقداماتی همچون تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی، تعمیر انواع لپ تاپ، تعمیرات لباسشویی، ترمیم مشکلات عملکردی تلویزیون، تعمیرات پرینتر و مواردی از این دست، اشاره کرد. نکته ویژه در مورد نمایندگی toshiba ارائه ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. این یعنی ما به اصالت و صحت اقدامات انجام شده اطمینان کامل داشته و امکان پیگیری هرگونه خطای احتمالی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. کارشناسان ما در ارائه خدمات برای آسودگی خاطر شما به صورت تضمینی نکات زیر را رعایت خواهند کرد.

  • تأمین قطعات مورد نیاز
  • مشتری مداری در تمامی خدمات
  • تضمین خدمات ارائه شده در دو پارت فروش و تعمیر
  • استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جهت عیب یابی پیش از اقدام به تعمیرات توشیبا
  • همکاری با زبده ترین کارشناسان، تعمیرکاران و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار
  • ارائه خدمات سرویس در محل توشیبا

واحدهای تعمیرات توشیبا

 تعمیرات توشیبا در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بسیاری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیر به اثبات رسیده است. کارشناسان نمایندگی توشیبا با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های توشیبا و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات توشیبا به‌کار بسته‌‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های توشیبا قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

تبدیل مانیتور به تلویزیون

تبدیل مانیتور به تلویزیون

افزایش سرعت تاپ قدیمی

ارتقای عملکرد و افزایش سرعت لپ تاپ قدیمی

تنظیم رنگ لپ تاپ

تنظیم رنگ لپ تاپ

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

روش های رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

لینکهای مفید