جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا

سیر تغییر و تحول یخچال ها بسیار شگفت انگیز و قابل توجه می باشد. این محصولات محبوب و دوست داشتین نسل به نسل پیشرفت کرده و امروزه با استاندارهای بالا و تکنولوژی های مدرنی همگام و سازگار شده اند. اکنون این دستگاه های شیک و لوکس می توانند در آشپزخانه زیبای شما درخشیده و فضایی چشم نواز را ایجاد کنند. به هر حال، طراحان و تولید کنندگان بسیاری در این صنعت فعالیت داشته و با ارائه محصولات متعدد و متنوع بازار کاملأ رقابتیی را ایجاد کرده اند.

اما در میان انبوه این سازندگان، کمپانی کهنه کار توشیبا بسیار خوب عمل کرده و همواره توانسته است نمونه هایی بادوام و پیشرفته را معرفی و عرضه کند. به عنوان یکی از محصولات این کمپانی قدر می توان به مدل یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا اشاره داشت.

یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا

معرفی یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا

یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا، شرایط ذخیره سازی اقلام خوراکی شما را به خوبی فراهم آورد و با قابلیت سرد کنندگی عالی خود، آن ها را تازه نگه می دارد. این یخچال خوش ساخت به آخرین تکنولوژی ها به مانند LED Hybrid Deodorizer, Anti-Bacterial Vegetable Crisper، UV Fresh Guard and Quick Freezing مجهز بوده و از این حیث، بازدهی و بهره وری را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

بهره مندی از تکنولوژی LED Hybrid Deodorizer

یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا، پذیرای مجموعه ای از قابلیت های کلیدی برای بهبود درعملکرد می باشد. این ویژگی (LED Hybrid Deodorizer) به یخچال کمک می کند تا سبزیجات و میوه ها را تازه و سالم نگه داشته و حتی بوها و باکتری های مضر را از بین می برد.

طراحی و ظرفیت

خوشبختانه یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا به قدری بزرگ و جا دارا است که برای خانواده های متوسط و بزرگ مناسب می باشد. ابعاد این یخچال شیک چیزی معادل ۸۰۳ X 739 X 1848  میلی متر در طول، عرض و ارتفاع بوده و ظرفیت آن برابر با ۷۱۰ لیتر می باشد.

گفتنی است، این یخچال دو درب داری طبقات وسیع و بزرگی از جنس شیشه مقاوم بوده و ارتفاع آن به قدری است که حتی می توانید به راحتی پارچ آب را داخل آن بگذارید. همچنین این طبقات بسیار بادوام بوده و از این حیث نیز، می توانید اطمینان کافی داشته باشید.

عملکرد بی صدا و حفظ طولانی مدت اقلام

کارکرد بی سروصدای یخچال می تواند امتیاز مثبت و ارزشمندی برای آن باشد. خبر خوش آن است که یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا نیز از این ویژگی بهره برده و با استفاده  از تکنولوژی Low Noise آرامش و سکوتی بی نظیر را فراهم کرده است. از سویی دیگر این محصول دارای قابلیت یخ سازی و ضد باکتریایی است که براساس آن نه تنها میوه و سبزیجات تر و تازه می مانند بلکه اقلام خوراکی از ماندگاری طولانی مدت تری برخوردار هستند.

پنل لمسی

به عنوانی یکی از نقاط قوت یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا می توان به پنل لمسی با چراغ های ال ای دی آن اشاره داشت. اکنون با کمک این ویژگی می توانید بر اساس نیاز خود بین حالت های سرمایشی  Normal mode، ECO mode، Quick Freezing mode سوئیچ کنید.

فن آوری Cool Air Wrap

همچنین کمپانی صاحب نام توشیبا، تکنولوژی Cool Air Wrap  را نیز در تولید و ساخت یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا گنجانده که این فن آوری امکان خنک سازی سریع را فراهم کرده است.

این سیستم با پخش هوای خنک و کاملأ سرد به تمام بخش های یخچال، شادابی و تازگی را منتقل کرده و هوای قسمت های پشتی یخچال که خنک تر می باشند را به جلوی یخچال می فرستد.

صرفه جویی در انرژی –  گارانتی

از دیگر شاخصه های ارزشمند یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا می توان از برچسب انرژی استار آن نام برد. وجود این پارامتر در طراحی این یخچال می تواند در طولانی مدت منجر به کاهش هزینه های مصرف کننده شده و رضایت خاطر دارنده خود را به خوبی جلب خواهد کرد. از سویی دیگر، توشیبا کمپرسور این یخچال را به مدت ۱۲ سال گارانتی کرده است.

Utility Box

همچنین یخچال دو درب GR WG76MDAZ XK 710L توشیبا، فضایی چند منظوره تحت نام Utility Box در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اقلام غیر غذایی خود را که ظرف های بزرگ تری داشته و فضایی بیشتری را نیاز دارند را به راحتی ذخیره سازی نمایید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا، کلیه خدمات و سرویس های مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات توشیبا را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز خوش نام با تلاش کارکنان حرفه ای و متخصص خود همواره توانسته است، رضایت و اطمینان خاطر مشتریان محترم را به خوبی فراهم کرده و خدمات شایسته ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

فروش جدیدترین محصولات ماشین های اداری، لوازم خانگی، تجهیزات جانبی و … توشیبا به صورت اصل و اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات توشیبا و نیز سرویس ها و خدمات متنوع پس از فروش از اصلی ترین خدماتی است که در نمایندگی توشیبا به کاربران محترم ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات توشیبا

خدمات مربوط به بررسی اصولی، عیب یابی و تعمیر تخصصی محصولات توشیبا، در واحدهای تعمیرات توشیبا به کاربران گرامی ارائه می شود. این واحدها به برترین ابزار روز دنیا مجهز شده اند و از این رو، جزء سطح بالاترین مراکز معتبر به شمار می روند. کادر تخصصی و حرفه ای در واحدهای تعمیرات توشیبا حضور داشته و صحت و همچنین کیفیت روند ترمیم را در این واحدها تضمین می کنند.

یکی از خدمات و سرویس های ویژه این واحدها، انجام تعمیرات در محل می باشد. شایان ذکر است، شما کاربران محترم در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل، می توانید با واحدهای تعمیرات توشیبا تماس حاصل کرده و از این  سرویس ها و خدمات در اسرع وقت بهره مند شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post