جستجو کردن
Close this search box.

توشیبا

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A یکی دیگر از دستگاه‌های باکیفیت و پرطرفدار توشیبا است که ضمن کیفیت بالا برخوردار از جدیدترین تکنولوژی‌های این حوزه نیز هست. این دستگاه کپی قابلیت مصرفی مناسب برای مدارس، اداره ها، فروشگاه ها و شرکت ها را دارا است. سایز کپی‌های قابل انجام توسط این دستگاه A4-A3-A5 هستند و رزولوشن آن ۶۰۰ * ۲۴۰۰ dpi است. زمان گرم شدن این دستگاه جهت شروع به کار حدود ۲۰ ثانیه طول می‌کشد و زمان اولین کپی ۳٫۷  ثانیه است. دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A قابلیت چاپ رنگی را ندارد و در رده دستگاه‌های تک‌رنگ با چاپ سیاه و سفید است. ظرفیت سینی این دستگاه ۱۰۰ تا ۵۵۰ برگ است. دیگر امکانت این دستگاه عبارت است از: اسکنر، هارد ۳۲۰ گیگابایت، پرینتر، شبکه بی سیم، اتصالات USB 2.0. سایر مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A در بخش‌ زیر ذکر گردیده است.

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A

مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A

مشخصات فیزیکی
ابعاد: ۱۷۳ × ۲۸۵ × ۱۹۵ میلی متر

وزن:  ۲۴۰۰ گرم

مشخصات فنی
عرض چاپ: ۱۱۲ میلی متر

سرعت چاپ: ۱۲۷ میلی متر در ثانیه

برش دهنده اتوماتیک: ندارد

درگاه های ارتباطی:  USB¡ Ethernet¡ R232

درگاه اتصال به کشوی پول: ندارد

سایر مشخصات: دارای دقت چاپ ۲۰۳dpi

دارای پورت Parallel

قطعات مختلف دستگاه کپی توشیبا

تونر

کارتریج

فیوزینگ

هیتر

هد

بردهای الکترونیک

تعمیر کپی توشیبا در محل

به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه های کپی –از جمله دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A -، تعمیرات مرتبط با این دستگاه ها غالباً به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر (آدرس ثبت شده از سوی کاربر) حضور می یابند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی عملکرد دستگاه کپی را بر روی آن اِعمال می کنند. متقاضیان این سرویس می‌توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز تعمیر فتوکپی Toshiba تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا در محل با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حضور می یابند.

فروش دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A

فروش دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که توسط تیم کارشناسی بخش فروش انجام می پذیرد. متقاضیان دستگاه‌های کپی توشیبا می توانند به نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی توشیبا مراجعه نمایند و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش دستگاه کپی توشیبا است. دستگاه های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه کپی، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A

مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A، ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم، تعویض قطعات و سرویس‌های دوره‌‌ای مرتبط با این دستگاه به متقاضیان است. همانگونه که می‌دانید سرویس‌های دستگاه کپی، به دلیل ابعاد بالای این محصول، عموماً به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. از این رو جهت دریافت خدمات می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایید. توصیه می‌شود در زمان تماس با مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا، نوع اشکال پیش
آمده و دلیل آن را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده –جز در مواردی معدود چون شارژ کارتریج- مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تلفیق دو مجموعه حیاتی -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- در مرکز تعمیرات کپی توشیبا سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، این مجموعه یکی از پیشروترین و حرفه‌ای ترین مراکز فعال در حوزه های سرویس و تعمیرات کپی توشیبا گردد و توانایی آن را داشته باشد تا تخصصی ترین نیازهای کاربران این دستگاه را برآورده و تأمین سازد. مرکز تعمیرات کپی توشیبا با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی توشیبا فراهم گشته است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات توشیبا محدود به سرویس های مرتبط با دستگاه کپی نیست و کاربران سایر دستگاه های توشیبا از جمله دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 4508A نیز می توانند کلیه خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی شده است.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »