جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته‌اند، بهره‌مند شده‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شوند؛ تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا -به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا»- با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.

نمایندگی توشیبا

خدمات نمایندگی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا در راستای رفاه کاربران تمامی خدمات تعمیراتی را ارائه می کند. بهره مندی از متخصصان و مهندسان حرفه ای سبب شده تا تعمیرات انواع محصولات توشیبا در نمایندگی TOSHIBA امکان پذیر شود. متخصصان با دسترسی به مدرن ترین مهارت ها و دانش های تعمیراتی می توانند انواع آسیب دیدگی های محصولات توشیبا را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در واحد های تعمیراتی نمایندگی توشیبا می پردازیم.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیرات تلویزیون توشیبا یکی از واحد های فعال در نمایندگی توشیبا به شمار می رود. رایج ترین آسیب دیدگی های تلویزیون عبارت است از سوختگی پیکسل ها ، شکستگی پنل ، نفوذ مایعات به تلویزیون بر اثر اسپری مستقیم مواد پاک کننده و … تمامی این آسیب دیدگی های امکان نمایش تصاویر در تلویزیون را سلب کرده و امکان کارکرد دستگاه را محدود می کند. در نتیجه لازم است تعمیرات تلویزیون توسط افراد حرفه ای و در اولین فرصت انجام شود.

تعمیرات لوازم خانگی توشیبا

لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال ، مایکروفر ، اسپلیت ، کولرگازی و… از جمله لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت توشیبا به شمار می روند. متخصصان حاضر در نمایندگی توشیبا به دلیل بهره مندی از دانش های تعمیراتی و دسترسی به مدرن ترین تجهیزات می توانند انواع عیوب لوازم خانگی توشیبا را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. مهندسان این مجموعه با استفاده از بهترین ابزار تعمیراتی می توانند می توانند کلیه ایرادات لوازم خانگی را در بالاترین سطح کیفی تعمیر کنند.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. دستگاه های کپی برخلاف ظاهر ساده ای که دارند دارای سیستم داخلی بسیار پیچیده ای هستند و در صورت خرابی در وهله ی اول باید توسط متخصصان مجرب و حرفه ای مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرند. در صورتی که عیب یابی به درستی انجام شود قطعه ی معیوب شناسایی شده و تعمیر می شود. در صورتی که آسیب دیدگی قطعه پیشرفته باشد و تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد لازم است به منظور برگرداندن کیفیت اولیه ی دستگاه قطعه ی فرسوده با یک نمونه ی اورجینال در نمایندگی توشیبا جایگزین شود.

تعمیرات لپ تاپ توشیبا

تعمیرات لپ تاپ در بخشی مجزا و با استفاده از مدن ترین ترفند های تعمیراتی انجام می شود. لپ تاپ های دستگاه های بسیار حساسی هستند و در صورت عدم استفاده ی درست دچار اختلال در عملکرد می شوند. تعمیرات لپ تاپ در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. تعویض قطعات سخت افزاری لپ تاپ و ارتقاء نرم افزاری مثل سیستم عامل در این واحد انجام می شود. مهندسان نمایندگی توشیبا با تمامی پیچیدگی های این دستگاه آشنایی کامل داشته و در صورت لزوم می توانند فرآیند تعمیرات ، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ را انجام دهند.

نمایندگی مجاز توشیبا در شیراز

نمایندگی توشیبا در شیراز

اهالی محترم شهر شیراز می‌توانند برای تعمیر دستگاه آسیب دیده خود، مطابق با دستورالعمل ذکر شده در این صفحه، دستگاه خود را به نمایندگی توشیبا در شهرستان ها ارسال نمایند. توجه داشته باشید چنانچه ارسال برخی از دستگاه‌های حجیم همانند دستگاه کپی برای شما مقدور نیست می توانید تنها قطعه آسیب دیده را ارسال کرده تا کارشناسان آن را ترمیم و تعمیر نمایند. از مهمترین خدماتی که شما می توانید در این مجموعه از آن بهره مند شوید، تعمیر دستگاه کپی، تعمیر پرینتر، تعمیر تلویزیون، تبلت، لپ تاپ، کولرگازی و تعمیر سایر دستگاه های ساخت توشیبا می باشد. نمایندگی توشیبا، با اطمینان از کیفیت خدمات خود، تمامی آنها را برای شما گارانتی می کند.

نمایندگی توشیبا در تبریز

چنانچه از کاربران همیشگی توشیبا هستید، قطعاً نیاز به خدمات پس از فروش و سرویس دستگاه های خود خواهید داشت. هر وسیله الکترونیکی از قطعاتی تشکیل شده که به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند. چیزی که در رابطه با این قطعات باید مد نظر قرار داد این است که تعمیر آنها باید با رعایت اصول و استانداردهای شرکت سازنده انجام شود.

عدم رعایت این اصل در تعمیر قطعات باعث بروز مجدد مشکل در آینده خواهد شد. همچنین برای حفظ کیفیت دستگاه، چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد باید حتما قطعات فابریک جایگزین آنها شوند. نمایندگی توشیبا در شهرستان ها، با تهیه قطعات اصلی و فابریک و همچنین برخورداری از دستگاه های پیشرفته و مجهز، تعمیر و تعویض قطعات را با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

نمایندگی توشیبا در مشهد

یکی از محدودیت هایی که کاربران شهرستانی با آن مواجه هستند، عدم دسترسی به مراکز معتبر و تخصصی جهت رفع مشکلات دستگاه های الکترونیکی است. نمایندگی توشیبا با درک این موضوع، اقدام به راه اندازی این واحد، یعنی نمایندگی توشیبا در شهرستان ها کرده است. از جمله شهرهایی که تحت پوشش خدمات این واحد قرار دارد، شهر مشهد می باشد.

بنابراین اگر از کاربران محصولات توشیبا در مشهد هستید بابت دسترسی به خدمات پس از فروش توشیبا نگرانی نداشته باشید. پس از بروز مشکل در دستگاه خود می توانید با ارسال آن به این نمایندگی، از خدمات مطلوب و استاندارد توشیبا بهره مند شوید. تعمیر لپ تاپ، تعمیر تبلت، تعمیر تلویزیون، تعمیر پرینتر، دستگاه کپی و دیگر دستگاه های توشیبا در پارت های جداگانه و تخصصی انجام شده و پس از اتمام کار نیز توسط کارشناسان تست نهایی می شوند.

نمایندگی مجاز توشیبا در اصفهان

نمایندگی توشیبا در اصفهان

دو ویژگی «تکنسین های باتجربه و توانمند» و «تجهیزات پیشرفته و مدرن» سبب تمایز خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در شهرستان ها شده است. در این مجموعه تمامی دستگاه های توشیبا به دست متخصصان توانمندی انجام می شود که ضمن برخورداری از تجربه در امر تعمیرات، تعهد و مسئولیت پذیری بالایی نیز در خدمات رسانی به هموطنان دارند. علاوه بر این، نمایندگی توشیبا جدیدترین تجهیزات را برای تعمیر دستگاه های مختلف تهیه کرده است.

مجموعه این عوامل سبب شده تا فرآیند تعمیر در این مرکز به بهترین نحو صورت گرفته و مشتریان با رضایتمندی بالا دستگاه خود را تحویل بگیرند. برای بهره مندی از خدمات نمایندگی توشیبا در اصفهان، کافی است دستگاه خود را به آدرس نمایندگی ارسال نمایید. پس از دریافت دستگاه توسط کارشناسان، روند عیب یابی و تعمیر آن آغاز می شود.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند.

نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. این مرکز جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان مجموعه توشیبا، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند.

به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد. چنانچه به خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا نیاز دارید، تنها پاسخ موجود تماس با ما خواهد بود.

نمایندگی توشیبا و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز توشیبا

توشیبا شرکتی چندملیتی- خوشه‌ای در ژاپن است که در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی(مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه‎هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی (نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)، محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد.

نمایندگی توشیبا

تعمیرات توشیبا و اخبار مرکز تخصصی توشیبا

در این مجموعه تمامی تعمیرات توشیبا ، به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات توشیبا ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی توشیبا به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.  بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات توشیبا را حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات توشیبا همانند خودِ محصولات کمپانی توشیبا به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند.

خدمات پس از فروش ارائه شده در نمایندگی توشیبا، تمامی محصولات تولید شده این شرکت را شامل می‌شود و شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. همانطور که می‌دانید شرکت چندملیتی و خوشه‌ای ژاپنی توشیبا در زمینه ی ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی(مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه‎هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی(نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)، محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد.

نمایندگی توشیبا و مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا

نمایندگی توشیبا از هیچ تلاشی جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، فروگذار نبوده و همواره به سازماندهی فعالیت‌های خویش ادامه می‌دهد. در همین راستا، نمایندگی توشیبا، به منظور آسایش و آسودگی کاربران در زمینه تعمیر برخی از تجهیزات سنگین نظیر دستگاه‌های کپی، از روند «تعمیر در محل» بهره جسته و با اعزام کارشناسان خویش به مکان مورد نظر، عملیات تعمیر دستگاه کپی توشیبا را در محل انجام خواهند داد.

استفاده از این سیستم به‌ویژه به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه کپی یکی از خدمات پرطرفدار این مرکز می‌باشد زیرا با بهره‌مندی از این سرویس دیگر ناچار به جابجایی دستگاه کپی توشیبا و تحمل دردسرهای ناشی از حمل آن نخواهید بود؛ فقط کافی است تا شما کاربران گرامی، با یک تماس تلفنی، کارشناسان این مرکز را از محل دستگاه معیوب آگاه سازید.

پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر این مرکز، بلافاصله در‌ محل موردنظرتان حاضر می‌شوند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه کپی توشیبا را آغاز نمایند. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تمامی دستگاه‌های کپی توشیبا و تعمیر آن‌ها می‌باشند.

بنابراین در صورتی که هریک از دستگاه‌های فتوکپی توشیبا به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده‌اند اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا است.

تعمیرات توشیبا و سوالات متداول تعمیرات تخصصی توشیبا

کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین ‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت، کادر فنی این مرکز، از معدود مجموعه‌های متخصص در حوزه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات توشیبا است. لیکن دستیابی به این سطح از تخصص و کیفیت صرفاً به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نیست؛ نقطه ثقل دیگر این مجموعه در ارتقاء سطح کیفی خدمات، تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و فروش است که در اختیار مهندسان نمایندگی توشیبا قرار داده شده است.

کارشناسان تعمیرات توشیبا، با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال توشیبا، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم‌افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های توشیبا را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه نقص در محصولات این برند، می‌بایست آنها را تنها به نمایندگی توشیبا بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند پرهیز کنید.

برای کسب هرگونه آگاهی در مورد شیوه‌ کار محصولات توشیبا و یا در صورت بروز هر گونه نقص در محصولات توشیبا با مرکز تعمیرات توشیبا تماس حاصل نمایید و اطمینان داشته باشید که متخصصان مجرب تعمیرات توشیبا با به کارگیری تمام تلاش و توان خود، به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد. از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی توشیبا نیز می توانید به مطرح کردن پرسش های تعمیرات محصولات توشیبا بپردازید. متخصصین نمایندگی توشیبا پاسخگوی شکا عزیزان خواهند بود.

چرا دستگاه توشیبا من روشن نمی‌شود؟
  • دلایل مختلفی می‌تواند برای روشن نشدن دستگاه توشیبا شما وجود داشته باشد. برای عیب‌یابی و رفع مشکل می‌توانید با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.
چرا تصویر تلویزیون توشیبا من برفکی است؟
  • دلایل مختلفی می‌تواند برای برفکی شدن تصویر تلویزیون توشیبا شما وجود داشته باشد. برای عیب‌یابی و رفع مشکل می‌توانید با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.
تعمیرات توشیبا

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران خدمات متنوعی را در زمینه پشتیبانی از کاربران دستگاه های دیجیتال و هوشمند امروزی فراهم کرده است. این شرکت با تکیه بر متخصصان و مهندسان کارآزموده خویش، آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان و همکاران ارجمند می باشد.

مرکز سخت افزار ایران در زمینه سرویس و تعمیر کلیه محصولات سخت افزاری هوشمند و الکترونیکی فعال است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را داراست.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.