جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا یکی از خدمات آموزشی است که در نمایندگی توشیبا ارائه می شود. این آموزش با در نظر گرفتن همه نیاز های کاربران در این نمایندگی لحاظ شده است و تنها با هدف برطرف کردن این نیاز ها و تربیت فنی کاران با تجربه و حرفه ای راه اندازی شده است.

آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا در در دو سطح کلی مقدماتی و پیشرفته ارائه می شود. همکاران ما توصیه می کنند حتی اگر دانش کم و اندکی در این حوزه دارید، باز هم از سطح مقدماتی آموزش ها را شروع کنید. هر چند که در این مرکز برای تعیین سطح سواد کاربر در زمینه دستگاه کپی، آزمون تعیین سطح انجام می شود و مطابق نمره آن آزمون است که کارشناس مربوطه تصمیم می گیرد کاربر باید از کدام سطح آموزش خود را آغاز کند

آموزش تعمیر کپی توشیبا

آموزش تمیز کردن درام دستگاه کپی توشیبا

یکی از اقدامات مهمی که شرکت کنندگان در دوره آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا با آن آشنا می شوند، نحوه تمیز کردن درام است. درام کارتریج از جمله اجزاء مهم فتوکپی و پرینتر است که هرچند وقت یک بار باید کاملا تمیز شود. آلودگی این قطعه مشکلاتی را در زمینه چاپ ایجاد کرده و کیفیت کپی را نیز کاهش می دهد. نحوه پاکسازی درام به ترتیب زیر است:

  1. خاموش کردن دستگاه کپی و جدا کردن آن از برق
  2. باز کردن درب دستگاه
  3. بیرون آوردن کارتریج
  4. پیدا کردن درام کارتریج کپی
  5. تخلیه کامل کارتریج
  6. تمیز کردن سطح درام با استفاده از نوار میلار
  7. نصب مجدد درام و کارتریج داخل دستگاه کپی
  8. بستن درب دستگاه فتوکپی

آموزش شارژ کارتریج کپی توشیبا

یکی دیگر از مهم ترین سرفصل های دوره آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا، آموزش شارژ کارتریج است. برای انجام این فرایند، باید اول دستگاه کپی را از برق بکشید؛ بهتر است چند دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که برق در دستگاه وجود ندارد. سپس درپوش فتوکپی را برداشته و کارتریج را به آرامی و با دقت بیرون آورید.

در مرحله بعدی آموزش شارژ کارتریج کپی توشیبا، هد را با یک دستمال تمیز و آب گرم پاکسازی کنید. سپس با توجه به نوع و مدل دستگاه فتوکپی، جوهر یا تونر سازگار برای آن را تهیه کرده و به داخل کارتریج تزریق کنید. پس از پایان تزریق، اطراف محفظه ها را به خوبی تمیز کنید تا هیچ جوهر یا تونری روی آنها باقی نماند. سپس هواگیری کارتریج را انجام داده و با چاپ یک برگه، دستگاه را تست کنید.

دوره آموزش تعمیرات تخصصی فتوکپی توشیا

  • عیب یابی قطعات دستگاه کپی توشیبا
  • تعویض قطعات یدکی دستگاه فتوکپی
  • آموزش راه اندازی قطعات جانبی
  • الکترونیک کاربردی تخصصی دستگاه فتوکپی توشیبا
  • آموزش عیب یابی الکترونیکی کپی توشیبا
  • روش های عیب یابی مکانیکی دستگاه کپی
  • آموزش روش های شارژ کارتریج در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه کپی
  • آموزش اصول کار با پنل دستگاه کپی
  • آموزش کار با سرویس منوال دستگاه
  • عیب یابی سیستم هیتر دستگاه کپی
  • تعمیرات سیستم هیتر فتوکپی شارپ
  • تعمیر مسیر خروج کاغذ در دستگاه کپی
  • تنظیم دستگاه با بررسی کدهای خطا
  • آموزش باز و بستن دستگاه فتوکپی در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی
  • تشخیص قطعات معیوب دستگاه کپی
  • شارژ پودرهای سبک و سنگین
  • کار با انواع پودر تونر در مرکز آموزش تعمیرات دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی لامپ اسکن دستگاه کپی
  • آموزش بکارگیری انواع کاغذ در مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی
  • بکارگیری جداول کارکرد و کانتر دستگاه کپی
  • آشنایی با سنسورهای دستگاه کپی
  • بررسی مکانیزم روش اسکن
  • بررسی ساختمات درام
  • آشنایی با مکانیزم کار سولونویید در آموزش تعمیرات فتوکپی

سطح مقدماتی آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

در این سطح همه اصول نظری و تئوری به کاربر توضیح داده می شود. همه آموزش ها به صورت  علمی است. کاربر با گذراندن این دوره با همه قطعات ریز و درشت دستگاه کپی توشیبا آشنایی پیدا می کند و عملکرد همه این قطعات را خواهد شناخت. در این سطح از آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا هیچ پروژه عملی وجود ندارد و کاربر تنها برای ورود به سطح پیشرفته آماده می شود.

اساتید ما در سطح مقدماتی آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا تلاش می کنند تا هیچ نکته ای را نگفته باقی نگذارند و داوطلب را برای ورود به مباحث عملی و کارگاهی آماده کنند.

سطح پیشرفته آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

اکنون زمان آزمون و خطای کاربر است. در این سطح از آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا  کاربر هر آنچه را که به طور نظری آموخته است، به طور عملی می بیند و اجرا می کند. در حقیقت در سطح پیشرفته کاربر این فرصت را دارد که با حضور در کارگاهای تعمیراتی تجربه کسب کند و خود را در معرض آزمون قرار دهد.

در این سطح کارشناسان و اساتید همواره در کنار کاربر هستند و بر عملکرد او نظارت می کنند تا مسیر درست تعمیرات را اجرا کند و در صورت بروز هر گونه مشکل در کنار او باشند و او را یاری کنند.

دانلود کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

کاربران دستگاه کپی، علاقمندان به حوزه تعمیر دستگاه کپی، تعمیرکاران و کارشناسان دستگاه کپی و سایر افراد متخصص و یا علاقمند به حوزه تعمیر و تعویض قطعات دستگاه فتوکپی می‌توانند با مراجعه به بخش زیر جهت دانلود کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا اقدام نمایند. در این کتاب ضمن شرح کارکرد تمامی قطعات این دستگاه، شیوه تعمیر و رفع اشکالات پیش آمده در هر بخش از دستگاه، شرح داده شده است. تلاش شده، توضیحات ارائه شده در کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا، به زبانی ساده و شیوا باشد.

ضمن آنکه آموزش کلیه مراحل تعمیر، به صورت گام به گام و مرحله به مرحله انجام شده است تا کاربران مبتدی نیز قادر به استفاده از آموزش‌های این کتاب باشد. برای دانلود کتاب آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا، کافی است تا بر آیکون «دانلود کتاب» کلیک نمایید. علاقمندان به این حوزه می توانند ضمن مطالعه این کتاب، به سایر بخش های این وب سایت، نیز مراجعه کنند و مقالات تخصصی موجود در باب تعمیر دستگاه کپی را دریافت نمایند.

فیلم آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

اگر می خواهید به صورت تصویری با جزئیات ترمیم دستگاه کپی آشنا شوید، فیلم آموزش  تعمیر دستگاه کپی توشیبا را تماشا کنید. در این فیلم، شما مراحل باز کردن دستگاه فتوکپی و بیرون آوردن قطعات آن را مشاهده  می کنید. تکنسین اجزا را باز می کند و شما با دیدن مراحل، با نحوه باز و بسته کردن قطعات مختلف فتوکپی آشنا می شوید.

ویدئوی آموزش تعمیرات کپی توشیبا یک راهنمای کلی است که شما را با نکاتی راجع به تعمیرات این دستگاه و مراحل مختلف آن آشنا می کند. اما به یاد داشته باشید که تنها تماشای این فیلم برای این که خودتان اقدام به ترمیم دستگاه فتوکپی کنید کافی نیست. بهتر است برای نتیجه گیری بهتر، در دوره های آموزش تعمیر دستگاه کپی Toshiba شرکت نمایید.

واحد تعمیرات کپی توشیبا

واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا با استفاده از ابزارآلات برتر و تجهیزات مدرن عیب یابی و تعمیر این قابلیت را دارد که همه نیاز های تعمیراتی کاربران در حوزه تعمیرات دستگاه کپی توشیبا را برطرف کند. این واحد تعمیراتی به آرشیوی قوی از ابزارآلات و قطعات جانبی برای تعمیرات دستگاه کپی دسترسی دارد و می تواند با استفاده از این آرشیو خدماتی بی نظیر و بی رقیب را به همه کاربران ارائه دهد.

در واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا تکنسین ها  و تعمیرکاران بسیار ماهر و خبره ای فعالیت می کنند که همه مشکلات و اختلالات دستگاه کپی را به خوبی می شناسند و می توانند هر مشکل و ایرادی را برطرف کنند. با مراجعه به این واحد تعمیراتی همه نیاز ها و تقاضاهای شما پاسخ داده خواهد شد و هیچ مشکلی بی پاسخ نخواهد ماند

تعمیر کپی توشیبا

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا درگاه امن و مورد اطمینانی است که می توانید همه نیاز های خود را از این طریق پاسخ بگویید. این نمایندگی رسمی و مجاز، با فعالیت وسیع خود در دو حوزه پر ترافیک فروش و خدمات پس از فروش، همواره تلاش می کند همه تقاضاهای کاربران توشیبا را پاسخ بگوید.

فعالیت این نمایندگی تماما بر اساس موازین قانونی است؛ به همین دلیل می تواند مجموعه ای از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به کاربران ارائه دهد و آنها را از سایر تسهیلات ویژه نمایندگی نیز بهره مند سازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا در سه واحد مجزا و تخصصی تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات دیوایس های هوشمند و تعمیرات ماشین های اداری فعالیت دارد. هر یک از این بخش ها جداسازی شده اند تا سطح کیفی خدمات بالا برود و کاربران رضایت بیشتری از این خدمات داشته باشند.

همه پرسنل واحد تعمیرات توشیبا تنها در واحد اختصاصی خود فعالیت دارند و در زمینه حرفه ای خود تعمیرات لازم را انجام می دهند. اگر در هر شرایط و به هر دلیل نیاز به تعویض قطعه ای باشد، با استفاه از قطعات فابریک و اصل این جایگزینی صورت می گیرد، به طوری که کیفیت اولیه دستگاه دوباره باز خواهد گشت و کاربر کاملا رضایت خواهد داشت.

تعمیرات کپی توشیبا

تماس با مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

متقاضیان حضور در دوره‌های مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی می‌توانند از طریق تماس با این مرکز، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و ثبت نام، با صبر و شکیبایی پاسخگوی کلیه پرسش‌ها و ابهامات شما کاربران گرامی در ارتباط با دوره‌های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا هستند.

شما کاربران گرامی می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی توشیبا اطلاعاتی در ارتباط با روند شیوه ثبت نام، هزینه دوره‌های آموزشی برگزار شده، مدت زمان دوره آموزشی، مواد آموزشی و سرفصل های تدریس شده و مواردی از این دست را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و تماس با نمایندگی توشیبا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات مرتبط با این دوره‌ها را با صبر و شکیبایی در اختیار شما قرار خواهند داد.

Rate this post