جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات هارد توشیبا

تعمیرات هارد توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز نمایندگی مجاز توشیبا می‌باشد که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و توسط کارشناسان فنی این حوزه انجام می‌پذیرد. تعمیرات هارد توشیبا با توجه به مدل‌های گوناگون و متنوع عرضه شده از این محصول، یک کار تخصصی است و برای کسب مهارت در تعمیر و ترمیم آن، به مدت زمان زیادی  نیاز است.

مهندسان و کارشناسان ما در بخش تعمیرات هارد توشیبا، ضمن بهره‌مندی از سابقه ده ساله در امر تعمیرات هارد توشیبا، به دلیل حضور در دوره‌های بین‌المللی و کسب مدارک تخصصی موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در امر تعمیر هارد توشیبا گشته‌اند. بد نیست بدانید که هارد توشیبا همانند دیگر هاردهای موجود، ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ای دارد لیکن تعمیرات هارد توشیبا اعم از هارد اکسترنال توشیبا و هارد اینترنال توشیبا تقریباً به یک شیوه صورت می‌گیرد و کارشناسان تعمیرِ هارد، در صورتی که تمامی ابزارآلات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند قادر به رفع تمامی مشکلاتی خواهند بود که در هارد ایجاد می‌شود.

تعمیرات هارد توشیبا

تعمیر هارد اکسترنال توشیبا

کاربران هاردهای توشیبا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در هارد مورد استفاده خویش به مرکز تعمیر هارد اکسترنال توشیبا مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های تخصصی مرتبط با هارد اکسترنال نظیر تعمیر هارددیسک با وجود بدسکتور، تعمیر هارد با پیغام فرمت دیسک، تعمیر هارد در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص، تعمیر هارد با مشکل عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست هارد، تعمیر هارد با مشکل هارد Fdisk، تعمیر هارد با مشکل صدای ناهنجار و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

کلیه سرویس های مرتبط با تعمیر هارد اکسترنال توشیبا در این مرکز با استفاده از تجهیزاتی نظیر PC3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا کاربران گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در هارد را تعمیر نموده و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

برای تعمیرات هارد اکسترنال Toshiba به نمایندگی توشیبا مراجعه کن و از خدمات این نمایندگی بهره مند شو 

تعمیر هارد اینترنال توشیبا

روش تعمیر هارد اینترنال توشیبا تفاوت چندانی با روش تعمیر هارد اکسترنال ندارد. تنها تفاوت موجود در این میان سختی کار با هاردهای اینترنال و دسترسی به آنهاست. همانگونه که می‌دانید هاردهای اینترنال جهت استفاده در درون کیس و محفظه دستگاه طراحی شده‌اند از همین رو دسترسی به آنها سخت تر است. به عبارتی دیگر طراحی هاردهای داخلی یا همان اینترنال با هدف جابجایی های مکرر صورت نگرفته است با این وجود، کاربر می‌تواند یک هارددیسک اینترنال را بین کامپیوترهای مختلف جابجا کند.

مرکز تعمیر هارد اینترنال با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مجموعه، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. سرویس‌های ارائه شده جهت این محصول در مرکز تعمیرات هارد اینترنال Toshiba منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات مرتبط با هارد نظیر تعمیر مشکل عدم شناسایی هارد دیسک، تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده، تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید و … را شامل می‌گردد.

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

کاربرانی که به هر دلیل، خواسته یا ناخواسته، اطلاعات هارد خود را از دست داده‌اند، می‌توانند به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد توشیبا مراجعه کرده و خدمات مرتبط با ریکاوری اطلاعات را دریافت نمایند. در این مرکز تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با ریکاوری اطلاعات با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر pc3000 به مراجعان محترم ارائه می‌گردد. در مرکز بازیابی اطلاعات هارد توشیبا تیمی از خبره‌ترین کارشناسان بازیابی حضور دارند تا اطلاعات از دست رفته هارد شما را با pc3000 بازیابی نمایند.

همانگونه که می‌دانید قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اکثر اطلاعات از دست رفته را دارد. البته برای ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا روش‌های دیگری چون استفاده از نرم افزارهای بازیابی وجود دارد که این روش به دلایلی- نظیر پایین بودن میزام موفقیت بازیابی اطلاعات- چندان توصیه نمی‌شود.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش و تعمیرات توشیبا» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند.

این مرکز در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. چنانچه به خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا نیاز دارید، تنها پاسخ موجود تماس با ما خواهد بود. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی توشیبا در بخش زیر معرفی گشته اند.

خدمات تخصصی تعمیرات هارد توشیبا

 

  • رفع مشکل صدای ناهنجار هارد توشیبا
  • رفع مشکل هارد توشیبا با برد سوخته
  • رفع مشکل هارد معیوب توشیبا به دلیل ورود ویروس
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد
  • تعمیر هارد توشیبا با مشکل اطلاعات و فایل‌های پاک شده یا پریده از هارد
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل کند بودن عملکرد
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری

 

  • ترمیم و تعمیر هارد اینترنال و اکسترنال توشیبا
  • تعمیرات هارد توشیبا با انواع فایل سیستم
  • حل مشکل عدم شناسایی هارد دیسک توشیبا
  • انجام اقدامات لازم جهت تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده توشیبا
  • تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید (۰ , ۱ , ۰+۱ , ۵ , …)
  • تعمیر هارد دیسک توشیبا با وجود بدسکتور
  • تعمیرات هارد توشیبا با پیغام فرمت دیسک
  • تعمیرات هارد توشیبا در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص

 

  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری
  • تعمیر هارد توشیبا با مشکل عدم توانایی خوانش دیتاهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل اطلاعات از دست رفته
  • تعمیر هارد توشیبا با مشکل خرابی در برد الکترونیک هارد
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل ضربه خوردگی
  • تعمیر هارد توشیبا با مشکل محو و ناپدید شدن درایوهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل از دست رفتن اطلاعات به دلیل پارتیشن‌بندی مجدد یا حین تغییر سایز درایوها یا نصب ویندوز
  • تعمیر هارد توشیبا با مشکل شناسایی با نام‌های دیگر

 

  • تعمیرات هارد توشیبا در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص
  • رفع مشکل عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست هارد توشیبا
  • رفع مشکل هارد Fdisk شده
  • ترمیم و تعمیر هارد معیوب یا به اصطلاح سوخته‌ توشیبا
  • تعمیرات هارد توشیبا با ظرفیت‌های مختلف
  • تعمیرات هارد توشیبا و بازیابی اطلاعات انواع حافظه‌ها
  • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات انواع هارد توشیبا
  • تعمیرات هارد توشیبا با مشکل عدم دسترسی به اطلاعات موجود در هارد

نکات کلی در رابطه با شیوه نگهداری هارد اکسترنال توشیبا

در صورت در اختیار داشتن هارد اکسترنال (جانبی) جهت نگهداری آن به موارد زیر دقت نمایید:

1.هارد اکسترنال توشیبا را حتی الامکان در یک کیف ضد ضربه نگهداری کنید.

2. برای جداسازی هارد اکسترنال از دستگاه، حتماً از برنامه Safe Remove استفاده نمایید.

3. در زمان جابجایی و حرکت به خاطر داشته باشید که کابل هارد اکسترنال را از پورت آن جدا سازید تا از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید.

4. تمام مراقب‌های لازم جهت پیشگیری از ضربه‌خوردن هارد را رعایت کنید زیرا امکان تعمیر هارد توشیبا ضربه‌خورده وجود ندارد.

5. در زمان استفاده از هارد، کابل‌های اورجینال همان هارد را به کار ببرید و از به‌کارگیری کابل‌های فیک و تقلبی خودداری نمایید.

6. در صورت استفاده از کامپیوتر به خاطر داشته باشید که برق جلوی کیس نوسان دارد و باعث سوختن هارد شما می‌شود. جهت پیشگیری از این رویداد، هارد اکسترنال را به پشت کیس بزنید.

تعمیرات هارد توشیبا اخبار مرکز تخصصی توشیبا

یکی از خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات هارد توشیبا، بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا است که عملی ساختن آن بدون در اختیار داشتن سیستم ‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این کار امکانپذیر نمی‌باشد. اگرچه بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا ادعای بسیاری از مراکز موجود در سطح شهر است لیکن توجه داشته باشید که نرم‌افزارهای به‌کار گرفته شده در این مراکز قابلیت و توانایی لازم جهت بازیابی اطلاعات را ندارند و بسیاری از داده‌ها و اطلاعات، پس از بازیابی، همچنان دور از دسترس کاربر باقی می‌مانند. شما با نصب هر کدام از نرم‌افزارهای بازیابی و تعمیر مشاهده خواهید کرد که ادعای بازیابی تمامی اطلاعات، تنها تبلیغی صِرف بوده و حقیقت ندارد. بعلاوه بنابر نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، استفاده از این نرم‌افزارها اقدام چندان هوشمندانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و ممکن است مشکلاتی را در دستگاه شما ایجاد کند.

بهترین اقدام جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده از دستگاه pc3000 می‌باشد که امکان بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات از دست رفته را برای شما فراهم می‌کند. جهت اطمینان از صحت این موضوع می‌توانید از یک جستجوی ساده‌ی اینترنتی در مورد بهترین روش بازیابی اطلاعات هارد انجام دهید. پس از کسب اطمینان از قابلیت‌های این دستگاه، می‌توانید جهت استفاده از امکانات PC3000، در مرکز تعمیرات هارد توشیبا حضور یافته و دستگاه خود را بازیابی و تعمیر نمایید. در این مرکز امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات و نیز تعمیرات هارد توشیبا، با حضور صاحب دستگاه میسر گردیده است. شما کاربران گرامی می توانید سایر اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

تعمیرات هارد توشیبا

تعمیرات هارد توشیبا و مقالات تعمیرات تخصصی توشیبا

اگر شما نیز از همکاران ما در حوزه تعمیرات هارد توشیبا و یا حتی از کاربران عادی این دستگاه هستید می توانید با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا ، دانش فنی و عمومی خود را در این زمینه افزایش دهید. کارشناسان زبده و دوره دیده این مرکز با گردآوری و تدوین مجموعه ای از جدیدترین متد تعمیرات و نگهداری هارد توشیبا درصدد برآمده‌اند تا جدیدترین متدهای این حوزه را با همکاران و کاربران این دستگاه به اشتراک بگذارند.

شما هموطنان گرامی می توانید با مطالعه مقالات تدوین شده، بخشی از اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز خود در این حیطه را کسب نمایید. در این بخش، برای نمونه، گزیده ای از مطالب تدوین شده در رابطه با شیوه نگهداری از هارد اکسترنال توشیبا را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم.

تعمیرات هارد توشیبا و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز توشیبا

توشیبا شرکتی چندملیتی خوشه‌ای در ژاپن است که در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی (مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه‎ هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی (نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)، محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد. شما کاربران گرامی می توانید دیگر اطلاعات مورد نیاز خود درباره محصولات نمایندگی مجاز توشیبا و فناوری های به کار رفته در آنها را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

نمایندگی توشیبا و سوالات متداول تعمیرات هارد توشیبا

کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا ، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین ‌المللی کسب نموده‌اند. از این‌رو به جرأت می‌توان گفت: کادر فنی این مرکز، از معدود مجموعه‌های متخصص در حوزه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات توشیبا است. لیکن دستیابی به این سطح از تخصص و کیفیت صرفاً به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نیست. نقطه ثقل دیگر این مجموعه در ارتقاء سطح کیفی خدمات، تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و فروش است که در اختیار مهندسان نمایندگی توشیبا قرار داده شده است.

کارشناسان تعمیرات توشیبا، با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال توشیبا، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم‌افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های توشیبا را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه نقص در محصولات این برند، می‌بایست آنها را تنها به نمایندگی توشیبا بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند پرهیز کنید.

برای کسب هرگونه آگاهی در مورد شیوه‌ کار محصولات توشیبا و یا در صورت بروز هر گونه نقص در محصولات توشیبا با بخش سوالات متداول تعمیرات توشیبا تماس حاصل نمایید و اطمینان داشته باشید که متخصصان مجرب تعمیرات توشیبا با به کارگیری تمام تلاش و توان خود، به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

لینک های مفید

5/5(1 امتیاز)