جستجو کردن
Close this search box.

توشیبا

پرینتر حرارتی توشیبا B-EV4T

پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T  یکی از تولیدات کمپانی توشیبا  می باشد. این دستگاه ها به دلیل اینکه کار چاپ فیش ها را بر عهده دارند،  فیش پرینتر هم نامیده می شوند. به طور کلی وظیفه ی این دستگاه ها چاپ فیش خرید یا همان فاکتور می باشد.

همان طور که می دانید این دستگاه ها یکی از پرکاربرد ترین ماشین های اداری می باشند که در تمام فروشگاه ها ، مراکز خرید و … استفاده می شوند. امروزه انواع مختلف پرینتر حرارتی با برند های مختلف در دنیا به فروش می رسد. تعمیرات پرینتر از جمله خدمات تخصصی است که در مرکز تعمیر پرینتر انجام می گردد. اگر مایل به خرید پرینتر حرارتی هستید مشخصات کامل محصول را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

پرینتر حرارتی توشیبا B-EV4T

ویژگی های پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T

  • سرعت بسیار عالی
  • قابلیت چاپ بر روی پارچه
  • طراحی و چاپ به صورت مستقیم از کامپیوتر
  • دقت چاپ مناسب

مشخصات فنی پرینتر حرارتی توشیبا مدل B-EV4T

مشخصات فیزیکی
ابعاد: ۱۷۳ × ۲۸۵ × ۱۹۵ میلی متر

وزن:  ۲۴۰۰ گرم

مشخصات فنی
عرض چاپ: ۱۱۲ میلی متر

سرعت چاپ: ۱۲۷ میلی متر در ثانیه

برش دهنده اتوماتیک: ندارد

درگاه های ارتباطی:  USB¡ Ethernet¡ R232

درگاه اتصال به کشوی پول: ندارد

سایر مشخصات: دارای دقت چاپ ۲۰۳dpi

دارای پورت Parallel

قطعات مختلف دستگاه پرینتر حرارتی توشیبا

تونر

کارتریج

فیوزینگ

هیتر

هد

بردهای الکترونیک

سرویس در محل پرینتر حرارتی توشیبا B-EV4T

سرویس در محل پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T خدمتی است که جهت رفاه مشتریان راه اندازی شده است. کاربران می توانند بدون مراجعه ی حضوری به نمایندگی جهت تعمیر پرینتر حرارتی خود اقدام کنند. برای دریافت سرویس در محل  پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T می توانید از طریق راه های موجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

کارشناسان پس از مدت کوتاهی در راستای اطلاع از نوع ایراد پیش آمده با شما تماس گرفته و پس از تایید نهایی درخواستتان، تکنسین را به محل مورد نظرتان اعزام می کنند. تکنسین اعزامی تمام ابزار و قطعات مورد نیاز خود را به همرا ه خواهد داشت.

فروش پرینتر حرارتی توشیبا B-EV4T

فروش پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T نیز یکی دیگر از تخصصی ترین خدماتی است که در این نمایندگی ارائه می شود. انواع پرینتر های حرارتی در این نمایندگی به فروش می رسند. متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات فنی این محصول و نحوه ی نگه داری از آن به این نمایندگی مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود ار دریافت کنند.

تعمیر پرینتر حرارتی توشیبا B-EV4T

تعمیر پرینتر حرارتی توشیبا  B-EV4T از دیگر خدماتی است که در نمایندگی توشیبا ارائه می شود. این تعمیرات با بهره مندی از ابزارآلات مدرن انجام می شود. این دستگاه ها معمولا دچار مشکلاتی مشابه با دستگاه ها ی کپی و سایر پرینتر ها می باشند. این مشکلات عبارتند از سیاه کردن برگه ها( پخش شدن جوهر چاپ برر وی برگه)، گیر کردن کاغذ در دستگاه، چاپ کم رنگ نوشته ها و ایجاد خطوط اضافه بر روری برگه. تمام این ایرادات با مراجعه به واحد تعمیرات پرینتر قابل حل می باشد.

 تعمیرات پرینتر توشیبا

تعمیرات پرینتر توشیبا در نمایندگی رسمی توشیبا با بهره مندی از مجرب ترین متخصصان انجام می شود. انواع عیوب این پرینتر ها با مراجعه به این نمایندگی قابل حل می باشند. تعمیرات پرینتر توشیبا در این واحد توسط کادر فنی متخصص انجام می شود. این واحد با دسترسی به انواع ابزارآلات و همچنین بهره مندی از دانش مورد نیاز برای تعمیرات، می تواند تمام عیوب دستگاه را در مدت زمان کوتاه برطرف کند. این تعمیرات باعث می شود کیفیت و کارایی اولیه به دستگاه بازگردد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با بهره مندی از مشاورانی توانمند توانسته است شرایطی مناسبی را برای خریداران فراهم کند. شعار این نمایندگی حفظ حقوق مشتریان می باشد. تمام خدمات مورد نیاز مشتریان مثل فروش، خدمات پس از فروش و گارانتی در این نمایندگی عرضه می شود. تمامی محصولات نمایندگی توشیبا دارای ضمانت و به صورت اورجینال عرضه می شود. متقاضیان می توانند انواع تولیدات شرکت توشیبا را از این نمایندگی خریداری کنند. ضمن آنکه حضور مشاوران کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشند.

تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا دارای بخش های مختلفی می باشد. بهره مندی از مدرن ترین ابزارآلات به بهبود روند تعمیرات در این مرکز کمک بسیاری کرده است.  لازم به ذکر است که گردآوری کادر فنی در این مجموعه روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. تعمیرات توشیبا قطعات فرسوده ی دستگاه شما را با قطعات اصل جایگزین می کند.

تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات، برای کاربران تست شده و سپس تحویل داده می شوند. تمامی متخصصان این مرکز از دانش و مهارت لازم برای تعمیرات بهره مند می باشند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »