جستجو کردن
Close this search box.

دستگاه کپی توشیبا 166

دستگاه کپی توشیبا 166 که نام آن بر روی دستگاه به صورت «e-STUDIO 166» درج شده است یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار در میان دستگاه‌های کپی است که توان چاپ حداکثر 16 برگ در هر دقیقه را دارد. این محصول جهت چاپ اسناد از روش «Indirect Electrostatic Photographic» استفاده می‌کند. بنابر ادعای شرکت سازنده زمان لازم این دستگاه برای آماده شدن از لحظه‌ی روشن شدن، برابر با 25 ثانیه است. حداکثر اندازه کاغذ پشتیبانی شده این دستگاه A3 بوده و کپی با وضوح 600 × 600 dpi تا 999 کپی از یک برگه انجام می‌شود. حداکثر ظرفیت کاغذ دستگاه کپی توشیبا 166، 250 برگ است و سینی خروجی آن تا 100 برگ را در خود نگاه می‌دارد. قابلیت اسکن موجود در دستگاه کپی توشیبا 166، قادر است با وضوح 2400×600 dpi و با سرعت 16 برگ در دقیقه اسناد شما را به صورت سیاه و سفید اسکن کند. ابعاد دستگاه کپی توشیبا 166 برابر با 600×643×462.5 میلیمتر و وزن آن 32 کیلوگرم است.

دستگاه کپی توشیبا 166

مشخصات دستگاه کپی توشیبا 166

مشخصات کلی

  • ابعاد: 463 * 643 * 600 میلیمتر
  • وزن: 33 کیلوگرم
  • ظرفیت سینی: 350 برگ
  • حافظه دستگاه: 16 مگابایت
  • زمان گرم شدن دستگاه: 25 ثانیه
  • زمان اولین کپی: 7.6 ثانیه
  • سایز کپی: B5-A3
  • رزولوشن کپی: 600 * 2400 dpi
  • سرعت کپی: 16 صفحه در دقیقه
  • بزرگنمایی: 25%-200%
  • تعداد کپی متوالی: 999 برگ

 مشخصات چاپگر و اسکنر

  • رزولوشن پرینت: 600 * 600 dpi
  • سرعت پرینت: 16 صفحه در دقیقه
  • رزولوشن اسکنر: 600 dpi
  • فرمت های اسکن: TIFF, BMP

سایر مشخصات

  • درگاه USB: دارد
  • مزایا: سرعت کپی 16 صفحه در دقیقه
  • قابلیت کپی متوالی: تا 999 برگ

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات توشیبا است؛ فرآیند تعمیر این دستگاه با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های کپی توشیبا در این مرکز با در نظر داشتن و رعایت تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می‌پذیرد.

برخی از پارامترهای مذکور که به صورت کاملاً جدی و دقیق توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی توشیبا پیاده می‌گردند عبارتند از: بررسی و عیب‌یابی یونیت اسکنر، بررسی و عیب‌یابی یونیت لیزر، شیوه‌های مناسب شارژ کارتریج، استفاده از جدیدترین شیوه‌های تعویض دولوپر، بررسی و عیب‌یابی یونیت درام، بررسی و عیب‌یابی یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترموستات و ترمیستور، عیب‌یابی یونیت کاغذ‌کش … .

قطعات مختلف دستگاه کپی توشیبا

تونر

کارتریج

فیوزینگ

هیتر

هد

بردهای الکترونیک

تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166

تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166 به دلیل وجود امکانات تخصصی تعمیر و حضور کارشناسان زبده در نمایندگی توشیبا با کمترین میزان خطا و بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166 شامل تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. کاربران دستگاه های کپی مطلع هستند که دستگاه فتوکپی توشیبا لزوماً به معنی رفع خرابی‌های دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مرتبط با نگهداری، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد؛ از این رو کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی Toshiba ضمن پرداختن به تمامی امور مرتبط با خرابی‌ها و اختلالات دستگاه، ارائه‌دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آن‌ها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می‌افزایند.

تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا »

فروش دستگاه کپی توشیبا 166

فروش دستگاه کپی توشیبا 166 یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که توسط تیم کارشناسی بخش فروش انجام می پذیرد. متقاضیان دستگاه کپی توشیبا 166 و سایر دستگاه‌های کپی توشیبا می توانند به نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی توشیبا مراجعه نمایند و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند.

دستگاه های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه کپی، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

فروشگاه مرکزی توشیبا »

قیمت دستگاه کپی توشیبا 166

شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آگاهی از قیمت دستگاه کپی توشیبا 166 از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید. عدم درج قیمت دقیق این محصول در وبسایت به دلیل نوسانات بازار ارز و تغییرات مکرر قیمت این محصول است. توصیه می‌شود در صورت تماس نام صحیح دستگاه و مدل آن را در اختیار کارشناس مربوطه قرار دهید تا قیمت دقیق آن اعلام گردد.

محصولات نمایندگی مجاز توشیبا »

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

کارشناسان حاضر در نمایندگی دستگاه کپی توشیبا به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، موفق به تدوین نوین‌ترین متدهای تعمیر در ارتباط با دستگاه‌های کپی توشیبا گشته‌اند که این امر ضمن سرعت‌بخشی به فرآیند تعمیرات توشیبا، زمینه‌ساز بهبود و بازیابی عملکرد و کیفیت اولیه دستگاه‌های کپی گشته است. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز و واکاوی دستگاه‌های بی‌شماری از توشیبا جمع‌آوری و تدوین گشته‌اند، از این‌رو تشکیل‌دهندۀ مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیرات کپی توشیبا می‌باشند.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی توشیبا –جز در مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است تا هموطنان گرامی از کیفیت خدمات ارائه شده آسوده‌خاطر باشند. محدوده زمانی گارنتی خدمات در این مرکز بسته به نوع تعمیرات متفاوت بوده و بازه های زمانی متعددی را شامل می گردد. کاربران گرامی جهت کسب اطلاع از بازه های زمانی گارانتی تعمیر، می توانند در این مرکز حضور یافته و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند.