جستجو کردن
Close this search box.

توشیبا

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا یک دستگاه کپی سیاه و سفید است و جایگزین مدل دستگاه کپی TOSHIBA e-studio 2006 شده است. مناسب برای مدارس، ادارات ، فروشگاه ها و شرکت ها است. قابلیت کپی، اسکن، چاپ را دارد. کیفیت و سرعت بالایی دارد. قابلیت ذخیره مستقیم فایل های روی USB دارد. دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا  را می توان به عنوان یک چاپگر سیاه و سفید و اسکنر رنگی در نظر گرفت. یک دستگاه رومیزی و کم جا با قابلیت های مفید و خوب است.

دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

مشخصات فنی دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

مشخصات فیزیکی

ابعاد: 575 × 540 × 402 میلی متر

وزن: 27 کیلوگرم

مشخصات چاپگر

سایز پرینت: A3-A4-A5

دقت پرینت: 600 × 2400 dpi

سرعت: 23 صفحه در دقیقه

مشخصات اسکنر

رزولوشن اسکن: 600 × 600 dpi

سایز اسکن: A3

مشخصات کپی

نوع چاپ:تک رنگ

سایز کپی: A4-A3-A5

رزولوشن کپی: 600 × 2400 dpi

سرعت کپی: 23 برگ در دقیقه صفحه در دقیقه

چاپ دوروی خودکار: ندارد

بزرگنمایی: 25% – 400%

حافظه: 512 مگابایت

هارد: خیر

زمان گرم شدن دستگاه: 18 ثانیه

زمان اولین کپی: 7 ثانیه

ظرفیت سینی: 250 برگ + 100برگ برگ

تعداد کپی متوالی: 999 برگ

قطعات مختلف دستگاه کپی توشیبا

تونر

کارتریج

فیوزینگ

هیتر

هد

بردهای الکترونیک

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

کمپانی توشیبا مدل های مختلفی از دستگاه های کپی را طراحی، تولید و عرضه می کند. هر دستگاه به تناسب کارایی که دارد، استهلاک ناخودآگاهی را متحمل می شود. به همین دلیل است که همواره به خدمات تعمیراتی و دریافت جنرال سرویس های دوره ای و منظم نیاز دارد. در نمایندگی رسمی دستگاه کپی توشیبا هر آنچه که برای بازگشت سلامت دستگاه کپی نیاز باشد، فراهم است. خدمات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه با امنیت بالا و بهترین کیفیت ارائه می شود.

سرویس در محل دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

برای رفاه حال کاربران خدمات سرویس در محل دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا را راه اندازی نموده ایم تا هیچ کاربری از کاربران توشیبا دغدغه دریافت خدمات گوناگون را نداشته باشد. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه نخواهید داشت. در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می شود و در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین خدمات این حوزه را دریافت خواهید کرد. این خدمات در برگیرنده خدمات نرم افزاری و سخت افزاری است.

فروش دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

در فروشگاه رسمی دستگاه کپی توشیبا می توانید همه مدل های این دستگاه را تهیه کنید و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی بهره مند شوید. خرید و فروش دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا در این مرکز استاندارد با اطمینان کامل انجام می شود. کاربر می تواند اطلاعات دقیقی در مورد محصول مورد نظر خود به دست آورد و با دانش و آگاهی اقدام به خرید کند و پس از آن در کنار استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، از تسهیلات تکمیلی این نمایندگی مجاز نیز بهره مند شود.

تعمیر دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا

اگر کاربر این مدل از دستگاه کپی توشیبا هستید و هم اکنون با اختلال و ایراداتی روبه رو شده اید، می توانید برای تعمیر دستگاه کپی e-STUDIO 2309A توشیبا به مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا مراجعه کنید و صفر تا صد خدمات این حوزه را به دست آورید. این واحد تعمیراتی مدرن به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز است و می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات توشیبا خدمات منحصر به فرد و مفیدی را به کاربران خود اراده می دهد. در این نمایندگی رسمی و قانونی می توانید به کمک امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای که وجود دارد، خریدی امن و ایمن داشته باشید. با استفاده از تسهیلات ویژه این نمایندگی همه نیاز های کاربران برطرف می شود. این نمایندگی رسمی و قانونی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همه اصول مشتری مداری را رعایت کند و حقوق کاربران را در هر شرایطی مغتنم بشمارد. می توانید با مراجعه به این نمایندگی یا برقراری یک تماس کوتاه تلفنی از سایر امکانات و نحوه بهره مندی از آنها مطلع شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »