جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا از افراد خاصی با تخصص های ویژه تعمیر بهره مند است که کلیه دوره های تخصصی تعمیرات دستگاه کپی را سپری کرده اند. این افراد به دلیل مهارت و تجربه خود در امر تعمیر توانسته اند بالاترین سطح کیفی را برای این مرکز به ارمغان بیاورند.

در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی برند توشیبا شما قادر خواهید بود تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات انواع مدل های این برند را دریافت نمایید. این مرکز خدمات خود را با اولویت مشتری مداری در اختیار مراجعین خود قرار می دهد و راهنمایی های لازم برای تعمیر دستگاه شما توسط بهترین کارشناسان بررسی، عیب یابی و ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی توشیبا

یکی از واحد های راه اندازی شده در نمایندگی رسمی توشیبا واحد تعمیرات تخصصی دستگاه کپی توشیبا می باشد. مهندسان حاضر در واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا با بهره مندی از مدرن ترین دانش های تعمیراتی می توانند با عیب یابی های دقیق قطعات معیوب دستگاه کپی توشیبا را در مدت زمانی کوتاه برطرف نمایند. به طور کلی دستگاه های کپی بر خلاف ظاهر بسیار ساده ای که دارند دارای سیستم داخلی پیچیده ای هستند به همین علت در صورت وجود خرابی لازم است دستگاه توسط متخصصان مجرب تعمیر شوند.

مراحل تعمیر در واحد تعمیرات کپی توشیبا ابتدا با عیب یابی های دقیق آغاز شده و سپس وارد مرحله ی تعمیرات می شود. متخصصان در قدم اول قطعات معیوب را شناسایی کرده و بعد با استفاده از ابزار های تعمیراتی جدید می توانند عیوب موجود را برطرف نمایند. در واحد تعمیرات تخصصی دستگاه کپی توشیبا در صورتی که تعمیر قطعات فرسوده توسط مهندسان امکان پذیر نباشد قطعه ی معیوب با نمونه ی اصلی جایگزین می شود. تمامی خدمات واحد تعمیر تخصصی دستگاه کپی توشیبا توسط مرکز سخت افزار ایران تضمین می شود.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا

یکی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات تخصصی دستگاه کپی توشیبا تعمیر فیوزینگ می باشد. فیوزینگ یا هیتر یکی از قطعات حساس در دستگاه کپی به شمار می رود. علت گرم بودن کاغذ پس از خروج از دستگاه کپی وجود قطعه ی هیتر می باشد. این بخش از دستگاه کپی با انتقال حرارت بر روی برگه تونر موجود بر روی آن را تثبیت می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید این گرما چگونه باعث آتش گرفتن کاغذ نمی شود. سرعت بسیار بالای انتقال و جا به جایی برگه در دستگاه کپی علت نسوختن کاغذ در داخل دستگاه می باشد. تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی از جمله خدماتی است که به صورت تخصصی در واحد تخصصی تعمیرات دستگاه کپی ارائه می شود.

تعمیر درام دستگاه کپی توشیبا

درام نیز یکی دیگر از قطعات حساس در دستگاه کپی به شمار می رود. درام دستگاه کپی تحت تاثیر عواملی مثل وجود گرد و غبار در دستگاه ، خط و خش بر روی آن بر اثر ورود برگه همراه با منگنه به داخل دستگاه و… دچار خرابی شده و کیفیت چاپ در دستگاه کپی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. به طور کلی قطعه ی درام متناسب با 3 بار شارژ کارتریج به تعویض نیاز دارد. به یاد داشته باشید تعویض درام تنها باید از طریق جایگزینی با نمونه ی اورجینال و توسط متخصصان حرفه ای انجام شود. مهندسان این واحد به دلیل آشنایی با تمامی قطعات می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن قطعه ی آسیب دیده را با نمونه ی اورجینال جایگزین کنند.

تعمیر بلید دستگاه کپی توشیبا

تعمیر بلید دستگاه کپی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا به شمار می رود. بلید وظیفه ی هدایت تونر باقی مانده بر روی کاغذ به داخل محفظه را بر عهده دارد، به همین دلیل در صورتی خرابی در فرآیند کپی اختلال ایجاد کرده و چاپ برگه را ناممکن می کند. کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی در صورت وجود نشانه هایی از خرابی در این قطعه و در صورتی که تعمیرات آن امکان پذیر نباشد بلید دستگاه کپی را با یک مدل اصلی جایگزین می کند.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی توشیبا

برد پاور در دستگاه کپی با توجه به اینکه وظیفه ی تامین انرژی در دستگاه را بر عهده دارد در صورت خرابی فرآیند چاپ را غیر ممکن می کند. با توجه به کارایی این قطعه در دستگاه کپی تعمیرات برد پاور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برد پاور در صورت آسیب دیدگی باید تنها توسط افراد حرفه ای تعمیر و ترمیم شود. تعویض بردپاور دستگاه کپی نیز تنها باید توسط متخصصان انجام شود.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی توشیبا

کاغذکش ها نیز در سه نوع ورودی ، میانی و خروجی قطعات بسیار مهمی هستند و هر گونه آسیب دیدگی آن ها منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی می شود. در صورت آسیب دیدگی کاغذکش لازم است دستگاه توسط افراد حرفه ای مورد تعمیر و ترمیم قرار بگیرد. هر گونه ترک خوردن و یا شکستگی کاغذکش در کارکرد این قطعه اختلال ایجاد کرده و نیاز آن را به تعمیرات توسط افراد حرفه ای افزایش می دهد.

تعمیر یونیت دولوپر دستگاه کپی توشیبا

عکاسان و افراد آگاه به علم شیمی غالبا با اصطلاح دولوپر و یا گسترش دهنده آشنا هستند. این پودر با تونر ترکیب شده و آن را در سطح کاغذ گسترش می دهد. یونیت دولوپر جایگاه این ماده بوده و با پخش کردن آن به تمامی قسمت های برگه تونر را می رساند. نبود دولوپر و یا آسیب دیدگی یونیت آن اختلالات بسیاری را در دستگاه کپی به وجود می آورد. به همین منظور لازم است برای ارتقاء کیفیت دستگاه از دولوپر اورجینال استفاده شده و تعمیر و تعویض آن توسط افراد حرفه ای انجام شود.

واحدهای تعمیراتی دستگاه کپی توشیبا

واحدهای تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا در مرکز تعمیرات به طور جداگانه با پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات انجام می گیرد. این تعمیرات به واسطه حضور افراد متخصص و دوره دیده برای تمامی قطعات دستگاه کپی به صورت مجزا ارائه می گردد. تعمیرات قطعات یا تعویض آنها شامل تعمیر یا تعویض کارتریج، تونر، فیوزینگ، اسکن و… می باشد.

تخصص در تعمیر یا تعویض هر یک از این قطعات در بخش های متفاوت و توسط متخصص ترین تکنسین ها صورت می پذیرد. همچنین قابل ذکر است که قطعات این مرکز در صورت نیاز به تعویض اورجینال بوده و از بهترین کیفیت برخوردارند.

ویژگی های تعمیر دستگاه کپی توشیبا

دستگاه کپی توشیبا نیز مانند بسیاری از برندهای سازنده دستگاه کپی از سیستم پیچیده و خاصی برخوردار است که برای تعمیر آن باید به تخصص مورد نیاز هر بخش مراجعه نمود. تعمیر دستگاه کپی توشیبا دارای ویژگی های مختلفی در مرکز تعمیرات این برند می باشد. این خدمات قابل ارائه در محل استقرار دستگاه کپی و یا در مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا هستند.

به این معنی که در صورت نیاز می توانید با مرکز تماس گرفته و برای ارائه سرویس در محل این دستگاه خدمات دریافت نمایید. کیفیت خدمات در محل دستگاه کپی توشیبا به همان اندازه بالاست که در مرکز نیز انجام می گیرد. تعمیرکاران اعزامی نیز از بین همان متخصصین حاضر در مرکز تعمیرات انتخاب می شوند. این تعمیرکاران با مراجعه به محل استقرار دستگاه کپی توشیبا به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند و در صورت لزوم می توانند بدون هزینه دستگاه را برای بررسی بیشتر به مرکز انتقال دهند.

لینک های مفید

خدمات تعمیر دستگاه کپی توشیبا

بخشی از مهم ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا عبارتند از:

  • تعویض یا تعمیر تخصصی دینام انواع مدل های دستگاه کپی توشیبا
  • رفع نواقص و معایب هیتر دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یا تعویض سینی کاغذ دستگاه کپی توشیبا
  • تعویض قطعات فرسوده دستگاه کپی توشیبا با قطعات اورجینال
  • ارائه خدمات سرویس در محل در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا
  • ارائه مشاوره های تخصصی درباره تعمیر دستگاه کپی توشیبا
  • ارائه گارانتی در ازای خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یا تعویض کارتریج و تونر دستگاه کپی توشیبا
  • بررسی و عیب یابی انواع مدل های دستگاه کپی توشیبا در اسرع وقت
  • تعمیر تخصصی دستگاه کپی توشیبا
  • برطرف کردن کدها و ارورهای دستگاه کپی توشیبا
  • شارژ انواع کارتریج دستگاه کپی توشیبا
  • رفع انواع مشکلات سطحی و پیچیده دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یا تعویض یونیت فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یا تعویض درام دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یونیت شارژ دستگاه کپی توشیبا
  • تعمیر یا تعویض یونیت ترانسفر دستگاه کپی توشیبا

و بسیاری از خدمات دیگر که هم در محل و هم در مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا ارائه می گردد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا مرکزی است شامل دو بخش مجزا در قالب فروش انواع محصولات توشیبا و خدمات پس از فروش آنها. در بخش فروش نمایندگی توشیبا کلیه محصولات این برند در انواع مختلف آن شامل لپ تاپ، دستگاه کپی، فلش مموری و… موجود می باشد و شما می توانید جدیدترین مدل های آن را دریافت نمایید. همچنین کارشناسان ما مشاوره های دقیقی درباره خرید بهترین محصول به شما ارائه می دهند. خدمات پشتیبانی از انواع محصولات توشیبا نیز در این مرکز قابل عرضه می باشد.

مرکز تعمیرات توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا مجموعه ای متشکل از کارآزموده ترین تعمیرکاران و کارشناسان مشاور می باشد. در این مرکز کارشناسان نیازهای مرتبط با مشاوره و بررسی مشکلات موجود در محصولات و عیب یابی را انجام می دهند. در مرحله بعدی تعمیرکاران با هماهنگی کارشناسان اختلالات وارد بر محصول را تایید کرده و به تعمیر آن اقدام می کنند و یا در صورت نیاز تعویض قطعات نیز انجام می گیرد. شرط اول در این مرکز رضایت مشتری و تامین نیازهای تعمیراتی آنها است.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مفید حوزه فناوری های جدید را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post