جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دولوپر دستگاه کپی توشیبا

دولوپر دستگاه کپی توشیبا همان پودر سنگین است که با تونر مخلوط می شود و در نهایت، چاپ سند مورد نظر انجام می شود. این محصول از جنس براده های آهن است و حالت مغناطیسی دارد. دولوپر وظیفه انتقال تونر روی درام را دارد. دولوپر به معنی توسعه دهنده است و در علم شیمی و صنعت عکاسی با مفهوم ماده‌ ظهور و ظاهر کننده‌ عکس به کار می رود.

دولوپر یا توسعه دهنده در صنایع دیگر نظیر چاپ عکس نیز کاربرد دارد. دولوپر دستگاه کپی توشیبا به عنوان یک ماده مصرف نشدنی در صورت نیاز به تعویض نیازمند جایگزینی با محصولات با کیفیت است، زیرا مستقیما در کیفیت چاپ و مصرف تونر تاثیر دارد.

دولوپر دستگاه کپی توشیبا

کارایی دولوپر دستگاه کپی توشیبا

دولوپر دستگاه کپی می چرخد. با این چرخش پودر بر سطح درام ساییده می شود و در نهایت چاپ انجام می شود. اخلاط کمترین و کوچکترین شیء خارجی با دولوپر در کیفیت نهایی چاپ تاثیر گذار خواهد بود و باعث می شود که رگه‌های سفیدی بر روی کاغذ مشاهده شود. دولوپر دستگاه کپی توشیبا به یک غلتک متقارن متصل است. به کمک این غلتک براده های آهن در تانک دولوپر از طریق تونر در قیف تونر حرکت می کند.

دانه های تانک دولوپر توشیبا به طور منفی شارژ می شود، بنابراین ذرات تونر با بار مثبت را نابود می کند و غلتک موجود در آن مهره ها را فراتر از مونتاژ درام فشار می دهد. با حرکت درام روی کاغذ، تونر موجود از بین می رود. در نهایت به کمک سیم قرن پراکنده می شود و پس از عبور از یک فریزر داغ برای نگه داشتن تونر، روی کاغذ انتقال پیدا می کند.

تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا

دولوپر دستگاه کپی توشیبا از اجزای مختلفی ساخته شده است؛ چرخ دنده های تانک دولوپر، بوش های تانک، اورینگ یا کاسه نمدی های تانک دولوپر، همزن های تانک دولوپر، مگنت تانک دولوپر، TDS یا سنسور، تیغه داکتر بلید و کولارها از جمله این اجزا هستند که در تعمیر دولوپر دستگاه کپی توشیبا باید بررسی و ارزیابی شوند. اگر شناخت کافی از اجزای دولوپر توشیبا وجود نداشته باشد، ریشه یابی و عیب یابی این قطعه به خوبی و با کیفیت انجام نخواهد شد.

این تعمیرکار ماهر است که تشخیص می دهد دولوپر نیاز به تعمیر دارد یا تعویض. پس توصیه می کنیم که همواره برای تعمیر و تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بخواهید. برای تعویض دولوپر دستگاه کپی توشیبا توجه داشته باشید که اگر دولوپر به موقع با محصولی با کیفیت جایگزین نشود، موجب افزایش هزینه چاپ شده و کیفیت چاپ نیز پایین می آورد.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در تعمیرگاه اصلی دستگاه کپی و با استفاده از ابزار و تجهیزات برتر و مدرن انجام می شود. اگر دستگاه کپی توشیبای شما نیاز به سرویس و عیب یابی دارد، با واحد تخصصی تعمیرات کپی توشیبا تماس بگیرید و همه خدمات این حوزه را با بالاترین و بهترین کیفیت دریافت کنید.

به علاوه برای تعمیر و تعویض هر قطعه از دستگاه کپی توشیبا نیز جای هیچ نوع نگرانی نیست. این مرکز به کمک تکنسین ها و متخصصان مجرب خود همه این سرویس ها را با امنیت بالا و کیفیت منحصر به فرد انجام می دهند.

واحدهای تعمیرات توشیبا

واحد های تعمیرات توشیبا هر کدام به طور جداگانه و در تعمیرگاه های مخصوص خود فعالیت می کنند و همه خدمات در حوزه تعمیر و ترمیم و عیب یابی هر یک از محصولات توشیبا را حمایت و پشتیبانی می کند. در هر یک از این واحد ها ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته فراهم است که عبور از مسیر تعمیرات را برای تعمیرکار سهل و ساده می کند.

در هر یک از واحد های تعمیرات توشیبا تعمیرکارانی مجرب  متخصص حضور دارند که هر کدام در حوزه کاری خود سال های طولانی تجربه مفید دارند. تعمیر یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، مانیتور، موبایل، لپ تاپ، تبلت و تجهیزات جانبی مربوط به کالاهای هوشمند و بسیاری محصولات دیگر، هر کدام در واحد تعمیراتی مربوطه انجام می شود و ضمانت نامه کتبی و رسمی نیز به کاربر ارائه خواهد شد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا یکی از تنها نمایندگی های مجاز توشیبا در ایران است که با توجه به نیاز ها و تقاضاهای کاربران راه اندازی شده است. این نمایندگی با تعاملات گوناگونی و مدام خود با کاربران، حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته است و برای رفع آنها با برنامه ریزی های دقیق اقدامات گوناگونی انجام می دهد. نمایندگی توشیبا در دو حوزه مهم فروش و خدمات پس از فروش به صورت گسترده و وسیع فعالیت دارد و امکانات و تسهیلاتی فراتر از خدمات پس از فروش شرکتی در اختیار کاربر قرار می دهد.

برای مثال هر کاربر این فرصت را دارد که با استفاده از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود، اطلاعات جامعی به دست آورد و با دانش و آگاهی خرید کند. به این ترتیب او خواهد توانست با مقایسه محصول مورد نظر خود با نمونه های مشابه در سایر برند ها، نقاط ضعف و قدرت آن را تشخیص دهد و با در نظر گرفتن فاکتور های مهم در خرید، انتخابی درست داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را درباره این طرح و سایر طرح ها از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post