جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر توشیبا

تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا یکی از سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه است که کاربران پرینتر‌های توشیبا می توانند با حضور در نمایندگی مجاز توشیبا از آن بهره‌مند گردند. کاغذکش پرینتر توشیبا نیز همچون سایر قطعات موجود موجود در این دستگاه ممکن است به دلایل متعددی نظیر استفاده نابجا از دستگاه، استهلاک این قطعه و مواردی از این دست دچار اختلال و خرابی گردد.

خرابی‌های پیش آمده در کاغذکش پرینتر توشیبا به دلیل نقش ویژه این قطعه در فرآیند چاپ می‌بایست در اسرع وقت مرتفع گردد در غیراینصورت امکان ادامه کار با دستگاه وجود ندارد. اشکال پیش آمده در کاغذکش پرینتر عمدتاً ناشی از خوردگی و ساییدگی آن است. نکته دیگر در باب این قطعه آن است که تنها جزء موجود در پرینتر است که امکان شستشوی آن وجود دارد. خوشبختانه قیمت کاغذکش پرینتر و پدی که بر روی آن قرار می‌گیرد بالا نیست و با صرف هزینه اندک، قابل تعویض است.

کاغذکش پرینتر توشیبا

تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا

تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا یکی از سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه است که کاربران پرینتر‌های توشیبا می توانند با حضور در نمایندگی مجاز توشیبا از آن بهره‌مند گردند. سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه توسط خبره‌ترین کارشناسان تعمیر پرینتر و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد. تلاش کارشناسان ما در مرکز تعمیر ،تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا بر بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و عدم تعویض قطعات آن است.

لیکن در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا اعلام گردد این امکان فراهم گشته تا این بخش از دستگاه توسط قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض گردد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در واحد تعمیرات پرینتر توشیبا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت. تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا، تعمیر یونیت فیوزینگ، تعمیر یونیت لیزر، تعمیر پیکاپ رولر و مواردی از این دست برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که توسط تیمی از مجرب ترین تعمیرکاران انجام می پذیرد.

آموزش تعویض کاغذکش پرینتر توشیبا

1. کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.

2. در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.

3. محل غلطک کاغذ کش را پیدا نمایید.

4. جهت تعویض کاغذکش پرینتر توشیبا، خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.

5. به آرامی غلطک کاغذ کش را بیرون بیاورید.

6. غلطک کاغذ کش جدید را در شکاف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.

7. نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.

8. بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.

9. تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.

10. کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.

11. در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات توشیبا، پارت تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا مراجعه نمایید.

علل خرابی کاغذکش پرینتر توشیبا

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا- شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در کاغذکش پرینتر توشیبا –والبته سایر پرینترها – می شوند را نام ببریم.

این علل عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی و تعمیر کاغذکش پرینتر توشیبا کلیه قطعات مذکور بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

نمایندگی توشیبا در کرج

نمایندگی توشیبا در کرج در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات توشیبا به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ساکن در شهر کرج ارائه نماید. کارشناسان تعمیر در نمایندگی توشیبا، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات توشیبا، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات توشیبا بپردازند.

در بخش فروش نیز، نمایندگی توشیبا به ارائه‌ی محصولات متنوع این کمپانی بزرگ می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری در نمایندگی توشیبا در کرج و یا از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت نسبت به خرید هر یک از تولیدات شرکت توشیبا اقدام نمایید.

Rate this post