جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تیونر تلویزیون توشیبا

تعمیر تیونر تلویزیون توشیبا یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می دهد. تیونر قطعه ای کاربردی در تلویزیون است که خرابی آن می تواند منجر به بروز مشکلاتی در تصویر شود. به همین توشیبایل بررسی و ترمیم آن باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات تلویزیون انجام گردد. علاوه بر اهمیت عملکردی، تیونر یکی از ظریف ترین قطعات تلویزیون است که برای ترمیم آن باید از دستگاه ها و ابزار آلات ویژه ای استفاده شود.

در غیر این صورت ممکن است آسیب های این قطعه بیشتر شده و دیگر نتوان آن را تعمیر نمود. نمایندگی توشیبا در مرکز سخت افزار ایران ضمن توجه به این نکات، ترمیم تیونر را بر عهده جمعی از مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون گذاشته است. همچنین در این مرکز مجموعه ای از پیشرفته ترین ابزار تعمیراتی روز دنیا وجود دارد که احتمال بروز خطا در روند تعمیر تلویزیون توشیبا و این قطعه را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در ادامه در مورد جزئیات تعمیر تیونر تلویزیون توشیبا اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تیونر تلویزیون توشیبا

تیونر تلویزیون چیست؟

تیونر تلویزیون توشیبا یکی از قطعات مهم این محصول است که فرکانس های مختلف را دریافت کرده و پس از انجام پردازش های لازم، آنها را به صدا و تصویر تبدیل می کند. گیرنده های تلویزیونی هم از این قطعه برخوردارند و از طریق آن، شکبه های مختلف را برای کاربران نمایش می دهند. تیونر یک فرکانس توشیباخواه را از میان بی نهایت امواج دریافتی توسط آنتن انتخاب می کندآن را به فرکانس های ثابت آی اف صدا و تصویر تبدیل می نماید.

به این ترتیب شما می توانید هریک از شبکه های مورد نظر خود را در تلویزیون تنظیم کرده و برنامه های آن را تماشا کنید. کابل و مدار تطبیق امپدانس، واسطه ای است که عملکرد تیونر را امکان پذیر می سازد. در تلویزیون های دارای تیونر، ورودی آنتن مستقیما به این قطعه متصل شده و تیونر هم به صورت برد بر روی شاسی مادر قرار داده شده است. این قطعه تیونر در داخل یک محفظه ی فلزی شیلد قرار داده شده و به این ترتیب، در مقابل نویز و پارازیت محافظت می گردد. با توجه به پیچیدگی ساختار تیونر تلویزیون توشیبا، بهتر است که بررسی و تعمیر این قطعه توسط متخصصین مجرب در نمایندگی Toshiba در مرکز سخت افزار ایران انجام گردد.

مشکلات رایج تیونر

پیش تر اشاره کردیم که تیونر تلویزیون توشیبا ساختار ظریفی دارد؛ همین مساله باعث می شود این قطعه به مشکلات و معایب متعددی دچار گردد. یکی از مشکلات رایج تیونر، ضعیف شدن سیگنال ها است. در این حالت تصاویر دچار قطع و وصل شدن های پی در پی شده و صدا هم قطع و وصل می شود. در این حالت اگر از سالم بودن آنتن و سیگنال ها اطمینان دارید، باید مشکل را در تیونر جستجو کنید. ممکن است یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر معیوب شده باشند و قادر به دریافت سیگنال ها یا ارائه درست آنها نباشند.

دیگر مشکل رایج در تیونر تلویزیون توشیبا ، قطع شدن کامل سیگنال ها است. در این صورت تصویر کاملا قطع شده و پیغام عدم دریافت سیگنال در صفحه تلویزیون توشیبا ظاهر می شود. قطعی تصویر نیز به توشیبایل وجود مشکلاتی در قطعات داخلی تیونر ایجاد می شود و برای رفع این مشکل، باید حتما از تعمیرکاران مجرب تلویزیون کمک بگیرید.

تعمیرات تیونر تلویزیون توشیبا

تعمیرات تیونر تلویزیون توشیبا باید در محیطی حرفه ای و توسط تکنسین هایی مجرب و دارای تخصص انجام شود. تعمیرکار باید این قطعه و بخش های مختلف آن را به خوبی بشناسد و بتواند با ظرافت خاصی، مشکلات آن را برطرف نماید. همکاران ما در واحد تعمیرات توشیبا مرکز سخت افزار ایران، ابتدا قطعاتی همچون ترانزیستوها، آی سی ها و فیلتر های آن را به دقت مورد بررسی قرار می دهند و سپس، روش مناسب برای تعمیر تیونر تلویزیون را انتخاب و اجرا می نمایند.

این افراد تجربه و مهارت بالایی در زمینه تعمیرات تلویزیون دارند و در صورت نیاز به تعویض قطعه مورد بحث، آن را با نمونه ای اورجینال و با کیفیت جایگزین می کنند. به این ترتیب، می توانید اطمینان داشته باشید که تلویزیون شما در این مرکز به شکل تخصصی تعمیر می شود و مشکلات آن کاملا برطرف خواهند شد.

نمایندگی توشیبا در کرج

نمایندگی توشیبا در کرج، جزء تخصصی ترین مراکز در استان البرز است که فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی را انجام می دهد. این مرکز با برخورداری از کادری مجرب، متعهد و حرفه ای، تلاش می کند کاربران را از طی مسافت تا تهران معاف نماید. فروش انواع ماشین های اداری، لوازم خانگی، تلویزیون، لپ تاپ و … toshiba در این نمایندگی و به صورت قانونی و اورجینال انجام می شود. همچنین کاربران محترم این محصولات می توانند تخصصی ترین خدمات تعمیری را از تکنسین های مجرب در بخش نمایندگی تعمیرات توشیبا دریافت نمایند.

سطح حرفه ای گری در این مرکز به اندازه ای است که شما می توانید با اطمینان کامل، از سرویس های ارائه شده بهره مند گردید و بابت این خدمات، ضمانت نامه رسمی و معتبر دریافت نمایید. همکاران ما تلاش خود را می کنند تا با عمل به اصول و ارکان مشتری مداری، بستری مناسب برای ارائه نوین ترین راهکارهای فروش و تعمیرات toshiba به کاربران محترم فراهم نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی توشیبا در کرج و خدمات تخصصی این مرکز با ما همراه شوید.

Rate this post