جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی تبلت توشیبا

ال سی دی تبلت توشیبا، از آن دست قطعاتی است که احتمال خرابی و شکستگی آن در قیاس با سایر قطعات تبلت، بیشتر است. این امر از آن روست که این قطعه، یکی از اجزا خارجی تبلت است و در صورت ضربه خوردن و یا افتادن تبلت بر روی سطح سخت، نخستین قطعه ای که امکان شکستگی آن وجود دارد، همین صفحه نمایش و ال سی دی تبلت توشیبا است.

خوشبختانه اشکالات پیش آمده در عملکرد تبلت که به سبب شکستگی ال سی دی ایجاد می شوند -با تعویض این قطعه- قابل رفع هستند. تعویض ال سی دی تبلت توشیبا یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که توسط تخصصی ترین تیم سخت افزاری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این قطعه انجام می پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید در مرکز تعمیر تبلت Toshiba حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات تبلت از جمله تعویض ال سی دی تبلت توشیبا، تعمیر باتری تبلت توشیبا و … را دریافت نمایید.

تعویض ال سی دی تبلت توشیبا

مرکز تخصصی تعویض ال سی دی تبلت توشیبا

نیاز به تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از آن است بنابراین بهتر است پیش از هر چیز احتیاط های لازم در زمان جابجایی و کار با این دستگاه رعایت شود. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تبلت شما دچار شکستگی شده و نیاز به تعویض دارد می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت توشیبا سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعویض ال سی دی تبلت توشیبا در این مرکز، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه، تعیین توع شکستگی (ال سی دی و یا گلس دستگاه)، و با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

توجه داشته باشید که تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا بهتر است توسط کارشناسان این حوزه و در یک مرکز مجاز انجام پذیرد. زیرا اقدام به تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا بی هیچ تخصص و تجربه ای، نه تنها ممکن است اشکال پیش آمده را مرتفع نکند بلکه احتمالاً به دلیل دستکاری های ناشیانه اشکالات بیشتری را در دستگاه بوجود خواهد آورد.

نکات مهم پس از تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  1. پس از تعویض ال سی دی تبلت توشیبا عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید.
  2. یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعویض ال سی دی تبلت توشیبا مجدد کنید.
  3. تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

تفاوت تاچ و ال سی دی تبلت توشیبا

یکی از پرسش های مکرری که کاربران تبلت ها از کارشناسان ما می پرسند آن است که آیا شکستگی ایجاد شده در صفحه نمایش تبلت توشیبا، فقط مربوط به تاچ است و یا ال سی دی تبلت را نیز درگیر خود کرده است. اگر در پی تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت توشیبا خویش هستید، پیش از اقدام به این کار، مطلب زیر را مطالعه نمایید. در مطلب زیر اطلاعاتی در مورد شکستگی گلس، تاچ و در نهایت ال سی دی ارائه شده است.

شکستگی گلس تبلت توشیبا

در مورد شکستگی گلس تبلت توشیبا بد نیست بدانید که اگر گلس تبلت تان شکسته باشد، این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت مگر روی نقاطی که تبلت شما ترک خورده است. هنگامی که تبلت از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس در قیاس با تعویض ال سی دی تبلت توشیبا، هزینه کمتری خواهد داشت.

شکستگی تاچ تبلت توشیبا

در ارتباط با شکستگی تاچ تبلت توشیبا، باید بدانید که در تاچ اسکرین، لایه شفافی از پلاستیک است که سیگنال لمس ها را می خواند و آن را به واحد پردازشگر منتقل می کند. اگر تاچ تبلت شما شکسته باشد، عملکرد لمسی تبلت از کار می افتد اما هنوز هم می توان موارد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مشاهده کرد و خود نمایشگر تبلت همچنان در حالت نرمال کار خود را ادامه خواهد داد. در شرایطی که ضربه وارد شده به تبلت منجر به شکستگی ال سی دی تبلت شود، پنل صفحه نمایش تبلت دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد.

در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی تبلت توشیبا خواهید داشت. وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن کاربر همچنان می تواند تصاویر را با یک ال سی دی خراب مشاهده کند اما صفحه آن بسیار تاریک است.

از آن جا که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر وارد شدن ضربه به تبلت، منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن گلس و تاچ بصورت همزمان شود باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود (زیرا در هر حالت ال سی دی شکسته است.) تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا با حضور در نمایندگی توشیبا قابل دریافت است.

تعمیرات تبلت توشیبا

تعمیرات تبلت توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا می باشد که به دلیل استفاده از سازگارترین تجهیزات و پیشرفته ترین ابزار با بالاترین کیفیت و بازدهی انجام می پذیرد. تعمیر تبلت توشیبا دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی توشیبا با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات تبلت توشیبا می‌باشند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت توشیبا گشته است.

تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت توشیبا، تعمیر باتری تبلت توشیبا، بازیابی اطلاعات و … برخی از تخصصی ترین سرویس هایی است که دارندگان این دستگاه با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت توشیبا می توانند از آنها برخوردار گردند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توشیبا باشد. تلاش های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا در ایران به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر توشیباست که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و … پشتیبانی می کند. نمانیدگی توشیبا در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post