جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا

تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا یکی از ایرادهای اپیدمی است که افراد بسیاری را گرفتار کرده است. در این نوشته قصد داریم روش  تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا را توضیح دهیم. قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم وظیفه بخش بک لایت چیست و چگونه کار می کند. در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی صفحه نمایش سیگنال تصویر را در قالب پیکسل های رنگی قابل دیدن می کند، اما این تصویر به تنهایی قابلیت دیدن ندارد، زیرا فاقد نور سفید یا سیگنال روشنایی است. در واقع این نور بک لایت است که از پشت به سطح پنل تلویزیون می تابد و پیکسل های روشن شده را قابل دیدن می کند. در تلویزیون های ال سی دی نور بک لایت به وسیله لامپ های فلورسنت ایجاد می شود. دانستن این نکات در تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا بسیار اهمیت دارد.

تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا

اهمیت تعمیرات بک لایت تلویزیون توشیبا

سیستم بک لایت دارای انواع زیادی است که در تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا نقش مهمی ایفا می کند؛ اگر از نوع LCDباشد، از لامپ های CCFLیا EEFLاستفاده شده است. اگر از نوع LEDباشد از لامپ های LED با ولتاژ متفاوت استفاده شده است و از طریق راه اندازی  LED کنترل می شود. یک تعمیرکار خوب باید به خوبی با این مفاهیم و کارایی انها آشنایی داشته باشد تا بتواند تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا را با موفقیت اجرا کند.

چگونگی تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا

با توجه به ساختار قطعات و بالا بودن استهلاک تی وی های جدید، تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا دامنه وسیعی از قطعات را در بر می گیرد؛ از جمله لامپ های فلورسنت، مدارات و قطعات تامین کننده و… . علت نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا معمولا این است که در این تلویزیون ها اکثرا با فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت، نور بک لایت تلویزیون بعد از مدتی مثلا نیم ساعت قطع می شود که اقدامات خاص خود را می طلبد. در تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا تست قطعات و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده اهمیت بسیار زیادی دارد.

تعمیر بک لایت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی توشیبا

همگی می دانیم که تلویزیون های ال ای دی همان تلویزیون های ال سی دی هستند که به جای لامپ های فلورسنت به لامپ های ال ای دی مجهز شده اند. در بخش تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا انتظار می رفت که تعداد کمتری از تلویزیون های ال ای دی برای تعمیر بک لایت تلویزیون مراجعه کنند، اما این تغییر تاثییر زیادی در روند خرابی تلویزیون ها نداشته و موارد بسیاری برای تعمیر بک لایت تلویزیون مراکز تعمیرات تلویزیون Toshiba  مراجعه می کنند. از بررسی های انجام شده اینگونه برداشت می شود که به دلیل طراحی نا هماهنگ بین توان ال ای دی و ولت و آمپر ورودی در تلویزیون ها بک لایت ها زود خراب می شوند.

این مقاله را از دست ندهید: چرا تلویزیون ناگهان خاموش می شود؟

مشکلات بک لایت تلویزیون

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا پیوسته به دنبال جلب اعتماد و اطمینان مشتریان عزیز و گران مایه است. این نمایندگی مجاز با  وضع اصول و قوانین محکم و پایدار، همواره تلاش می کند که بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. پرسنل ما در نمایندگی توشیبا با صبر و شکیبایی بسیار همراه و یار همیشگی شما در مسیر خرید هر یک از محصولات این کمپانی هستند. این افراد با در نظر قرار دادن بودجه، سلیقه و نیاز مشتری، بهترین ها را به او پیشنهاد خواهند داد. همراهی ما به اینجا ختم نمی شود، ما تا انتها کنارتان خواهیم ماند.

مرکز تعمیر تلویزیون توشیبا

مرکز تعمیر تلویزیون توشیبا از امکانات پیشرفته و مدرن استفاده می شود تا در مرحله اول مشکل بک لایت تلویزیون به درستی تشخیص داده شود و بعد پروسه تعمیرات آغاز شود. همان طور که در بالا هم به اجمال اشاره کردیم، بک لایت تلویزون نقش حیاتی و اساسی در وضوح تصویر دارد و اختلال در این قسمت هر چند هم اندک باشد، وضوح تصویر را بی کیفیت خواهد کرد. در این مرکز از استادکاران با تجربه مدد می گیریم و تعمیر بلک لایت تلویزیون توشیبای شما را با بهترین کیفیت ترمیم و تعمیر می کنیم.

تعمیرات توشیبا

در مرکز تعمیرات توشیبا، بازسازی و ترمیم همه محصولات این کمپانی را پوشش داده می شود. مدیریت نمایندگی توشیبا با جداسازی واحدهای  تعمیرات محصولات کمپانی توشیبا، برای هرچه بیشتر و بهتر شدن خدمات تعمیرات تلاش می کند. کارشناسان ما افرادی ماهر و مجرب هستند که به خوبی از پس همه تعمیرات تولیدات این کمپانی برمی آیند. ما کیفیت را فقط ادعا نمی کنیم، آن را به تجربه می رسانیم.

Rate this post