جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قیمت کولر گازی توشیبا

قیمت کولر گازی توشیبا صرف نظر از نوسانات بازار، منوط به آیتم های متعدد دیگری است که آگاهی از آنها شما را در داشتن خریدی مناسب، سنجیده و کاربردی یاری خواهد کرد. در این مقاله برآنیم تا ضمن شرح انواع کولر گازی موجود در بازار و خصوصیات هر یک از آنها، معایب و مزایای موجود در هر یک را نیز بررسی کنیم. این امر سبب می گردد تا شما کاربران گرامی با دلایل وجود تفاوت در قیمت کولر گازی توشیبا آشنا شوید و بسته به شرایط و بودجه خویش، دستگاه موردنظرتان را انتخاب نمایید.

قیمت کولر گازی توشیبا

سیستم اینورتر و نقش آن در قیمت کولر گازی توشیبا

یکی از سیستم های نوین استفاده شده در کولرهای گازی که نقشی تعیین کننده در تعیین قیمت کولر گازی توشیبا دارد سیستم اینورتر است. با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولر گازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می کنند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از این محصولات را دارید و قیمت کولر گازی توشیبا برای شما مهم است مطالعه مطالب بعدی را دست ندهید.

از مزایای کولر گازی اینورتر نوسان کم دمای محیط، راه اندازی نرم و آرام کمپرسور و مصرف کمتر انرژی در زمان رسیدن کولر به دمای مناسب است. معایب این دستگاه نیز مواردی چون قیمت بالاتر در زمان خرید و تعمیرات و لوازم گرانتر در زمان خرابی می باشد.

به خاطر داشته باشید که کولر گازی اینورتر در پیک کار خود و حداکثر توان کارکرد، دارای مصرف برق مشابه کولر گازی معمولی است و تفاوت کولر های گازی اینورتر و معمولی فقط در نوع کنترل ظرفیت و راه اندازی کمپرسور می باشد، به همین دلیل از نظر اقتصادی توجیه اختلاف قیمت زیاد در زمان خرید اولیه کولر گازی کم مصرف کار ساده ای نیست و نباید به تبلیغات غیر کاربردی برندهای وارد کننده این کولرها در خصوص کاهش مصرف برق تا میزان ۶۰ درصد اهمیتی داد.

لیست قیمت کولر گازی توشیبا / جشنواره فروش کولر گازی توشیبا / فروش کولر گازی توشیبا با گارانتی / تفاوت قیمت کولر گازی اینورتر و ساده / مرکز فروش انواع کولر گازی و اسپلیت / مقایسه مشخصات کولرهای گازی توشیبا

تفاوت کولرهای ساده و اینورتر

کولر گازی های توشیبا که به اینورتر مجهز هستند کنترل دمای بسیار مطلوب تری دارند زیرا کمپرسور این کولرها عملا با رسیدن دما به میزان تنظیم شده دیگر خاموش نمی شوند بلکه سرعت چرخش کم و بار برودتی کولر را کاهش می دهند. کمپرسور کولرهای گازی اینورتر در دو مدل AC  و DC تولید میشوند. کمپرسورهای DC گرانتر اما با سیستم اینورتر بسیار سازگارترند زیرا اینورترها برای تغییر فرکانس و ولتاژ برق AC ( برق شهر) یک بار آن را به جریان مستقیم (DC) تبدیل کرده سپس با اعمال تغییرات مجدداً آن را به جریان متناوب تبدیل میکنند. اما در کمپرسورهای DC دیگر نیازی به قسمت دوم تبدیل جریان نخواهد بود. راندمان و بازده موتور های DC نیز بیشتر از الکترموتور های AC می باشد.

این دو کولر در سیکل مکانیکی و برودتی کاملاً شبیه به هم و فقط در مدار الکتریکی با هم تفاوت دارند، به عبارتی دیگر کولرهای گازی مجهز به اینورتر (کولرهای گازی کم مصرف یا همان کولر گازی اینوتر) همان کولر گازی معمولی با سیستم الکتریکی متفاوت هستند.

اینورتر با کاهش ولتاژ و فرکانس برق ورودی به کمپرسور، سرعت لحظه راه اندازی کمپرسور یا موتور کولر را کاهش و پس از به حرکت درآمدن کمپرسور، این دو پارامتر را تا حد مطلوب بالا می برد. وارد شدن فشار و آسیب کم به سیم کشی و شبکه برق داخلی ساختمان توسط این سیستم از آن روست که در کولر گازی های اینورتر افت ولتاژ در لحظه شروع به کار کمپرسور وجود ندارد. از همین رو کارشناسان این کولر گازی را مناسب ساختمان هایی با سیم کشی ضعیف می دانند.

فرق کولر گازی با اسپلیت / قیمت اسپلیت توشیبا / کولر گازی سرد و گرم توشیبا / انواع کولر گازی توشیبا / تعمیرات کمپرسور کولر گازی توشیبا

تشخیص اینورتر بودن دستگاه و قیمت کولر گازی توشیبا

در این بخش برآنیم تا برخی راهکارهای موجود جهت تشخیص اینورتر بودن کولر گازی توشیبا را با شما به اشتراک بگذاریم. با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولر گازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می کنند. با مطالعه موارد ذیل شما قادر خواهید بود تا حد زیادی از اینورتر بودن دستگاه و قیمت کولر گازی توشیبا مطمئن گردید:

  • خرید از نمایندگی های فروش کولر گازی توشیبا جهت کسب اطمینان از صحت دستگاه و قیمت کولر گازی توشیبا
  • دریافت ضمانت نامه دستگاه
  • شکیل بودن کولرهای اینورتر اصلی و برخورداری از بسته‌بندی قابل‌قبول (چک کردن برچسب فنی کولرگازی).
  • چک کردن نوع مصرف آمپر کولر گازی
  • چک کردن وجود برد فرمان در کندانسور یا یونیت خارجی
  • نوع گاز کولر گازی کم‌مصرف در ۹۵ % مواقع گاز R410a است که در کولرهای معمولی این گاز R22 می‌باشد و فرق این دو را می توان در برچسب فنی فوق تشخیص داد.
  • کولر های کم مصرف در قیاس با کولرهای معمولی نیاز به آمپر کمتری دارند که تشخیص این دو را می توان با مقایسه برچسب‌های فوق مشاهده کرد. (کولر معمولی = ۱۲آمپر کولر اینورتر = ۲/۳ آمپر

قیمت کولر گازی توشیبا و انواع آن

بدیهی است که نوع کولر گازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولر گازی توشیبا دارد. در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره ای و اسپلیت جای داد. قیمت کولر گازی توشیبا از نوع پنجره ای نسبت به دو مورد بعدی پایین تر است. در بخش زیر به طور مختصر با مشخصات هر یک از این کولرها آشنا می شویم:

ویژگی ها و قیمت کولر گازی توشیبا از نوع پنجره ای

  • عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  • عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  • دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  • قیمت پایین
  • قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  • وزن زیاد
  • مصرف برق به‌شدت بالا
  • ایجاد سروصدای نسبتاً بالا
  • امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)

ویژگی ها و قیمت کولر توشیبا از نوع اسپیلت

  • قیمت بیشتر در مقایسه با کولرهای پنجره‌ای
  • مصرف برق پایین (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
  • دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
  • نیاز به یک نصاب حرفه ای و کار بلد جهت نصب کولر اسپیلت
  • نیاز به تعیین و رعایت حداکثری و حداقلی فاصله‌ی مابین پنل و موتور
    (دقت کنید اگر امکان نصب موتور در فاصله‌ی بین ۵ تا ۱۰ متری پنل را ندارید، یا از فکر کولر اسپلیت بیرون بیایید یا حتما کولری بخرید که در ساختمان شما جوابگو باشد)
  • عدم امکان جابجایی راحت
  • دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم «کولر سرد و گرم»

ویژگی ها و قیمت کولرهای ایستاده توشیبا

  • استفاده در موارد کاربردی خاص (مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و….
    آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده می‌شوند.‌)
  • قیمت بالا

تعمیرات کولر گازی توشیبا و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

تعمیرات کولرگازی توشیبا در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند.

نمایندگی کولر گازی با خرسندی اعلام می‌دارد که ضمن فراهم آوردن تمامی پارامترهای فوق، موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرات کولر گازی گشته است که این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپیلت می ‌باشد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس کولر گازی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا تماس بگیرید. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی توشیبا

اگرچه انجام بخشی از سرویس های کولر گازی توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌ها و تعمیرات این محصول به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین دستگاه ایجاد می‌شوند- سبب بالا رفتن راندمان کولر گازی -به دلیل انجام صحیحِ سرویس این دستگاه توسط یک سرویس‌کار حرفه‌ای- می‌گردد.

سرویس کولر گازی و راه‌اندازی مجدد آن می‌بایست با رعایت اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی کمپانی سازنده این محصول انجام پذیرد تا بالاترین سطح کارایی و عملکرد را در پی داشته باشد. عدم توجه به این اصول، علاوه بر استهلاک قطعات، سبب کاهش راندمان دستگاه و در نهایت از کار افتادگی آن خواهد شد. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین سرویس و تعمیرات کولر گازی با این مرکز تماس بگیرید و از دانش و تخصص کارشناسان ما بهره مند گردید. برخی از سوالات متداول تعمیرات تخصصی کولر گازی از طریق بخش زیر پاسخ داده شده است.

نمایندگی توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید. در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته‌اند، بهره‌مند شده‌اند.

کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شوند؛ تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا -به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا»- با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.‌

لینک‌های مفید

3.7/5(8 امتیاز)