جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا

پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا به واسطه ارائه طیف وسیعی از مدل های متمرکز بر امور کسب و کاری توانسته اند نیازهای متنوع اداری و سازمانی را به خوبی پوشش دهند. این پرینترها به هدف دفاتر مدرن طراحی شده و با پشتیبانی از گردش اسنادی در حجم بالا از پس کارهای زیادی برمی آیند. سرعت چاپ بسیار بالا، انجام امور تکمیلی بروی کاغذهای چاپ شده توسط فینیشرها و تجهیز به ویژگی های امنیتی برجسته به کاربران امکان می دهد تا به راحتی از این دستگاه استفاده کرده و از امنیت و بازدهی که مورد توجه بسیاری از مراکز اداری می باشد، بهره مند شوند. در این متن برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با عملکرد پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم داشت.

پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا

در مورد پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا چه می دانید ؟

e-STUDIO6570C PRO Series

از جمله محصولاتی که در لیست پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا قرار گرفته اند، می توان به  سری دستگاه هایe-STUDIO6570C PRO Series اشاره داشت که خوشبختانه با بسیاری از نیازهای یک دفتر پیشرفته مطابقت دارند. پشتیبانی از گردش اسنادی بالا، کیفیت تصویر مطلوب، رنگ های روشن و ملایم، ویژگی های امنیتی زیاد برای اطمینان از حفظ اطلاعات محرمانه، رمزگذاری داده ها، گزینه Data Overwrite Enabler و اسکن اسناد و تبدیل آن به فایل های پی دی اف از قابلیت های ارزشمند این سری از محصولات توشیبا به حساب می آیند. همچنین این دستگاه ها دارای یک پنل لمسی بزرگ و بصری هستند که براساس آن به کابر اجازه می دهند تا به راحتی از عملکردهای چند منظوره به مانند چاپ، اسکن، کپی و فکس بهره مند شود. ناگفته نماند، ظرفیت نگهداری کاغذ این پرینترها نیز چیزی معادل 6000 برگه خواهد بود.

e-STUDIO6570C PRO Series پرینترهای رنگی چند منظوره

اگر در انتخاب پرینتر دچار تردید شده اید، مقاله «در خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم» را بخوانید.

e-STUDIO6570C Series

سری پرینترهای e-STUDIO6570C Series نیز عملکردی قدرتمند از اولین  تا آخرین نسخه چاپی را در اختیار شما قرار داده و در رده پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا جای گرفته اند. این محصولات دارای سرعت فوق العاده ای بوده و با تکنولوژی های امنیتی به منظور محافظت از اطلاعات محرمانه و همچنین با قابلیت های صرفه جویی در انرژی برای عملیات های اقتصادی تر همگام شده اند. گفتنی است، طراحی و ساخت پرینترهای e-STUDIO6570C Series به منظور حمایت از کسب و کارهای بزرگ بوده و شامل خروجی هایی با کیفیت گرافیکی عالی، سیستم رنگ آمیزی برای چاپ برگه هایی به بزرگی A3 ، پردازش و ذخیره سازی اتوماتیک می باشند. اما، سرعت چشمگیر حداکثری 65 صفحه ای در هر دقیقه به صورت رنگی و سرعت 75 صفحه ای در هر دقیقه به صورت تک رنگ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرم های کاغذی به مانند بنرهای تبلیغاتی نیز از جمله قابلیت هایی است که می توان به راحتی از این دستگاه ها انتظار داشت.

e-STUDIO407CS Series

این سری از چاپگرها نیز در مجموعه پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا دیده شده و به گونه ای کاملأ حرفه ای و استادانه عملکردهای آل این وان شما را پوشش می دهند. ارائه برترین کیفیت ها به صورت رنگی و تک رنگ، بازدهی بالا در نمونه ای نسبتأ جمع و جور، سرعت چاپ 40 صفحه ای در هر دقیقه، تجهیز به Toshiba’s Secure HDD برای محافظت از امنیت اطلاعات دیجیتالی، فکس Super G3 با سرعت انتقال 3 ثانیه ای برای هر صفحه  و ارائه طیف وسیعی از تنظیمات رنگی چاپ  از شاخصه های ارزشمند این دستگاه ها به حساب می آید. ناگفته نماند، اگر چه سرعت راه اندازی این دستگاه بالا بوده و تقریبأ 60 ثانیه طول می کشد اما به هنگامی که دستگاه استارت می شود، می تواند عملکردی قدرتمند و تحسین برانگیز را در اختیار شما بگذارد.

e-STUDIO407CS Series پرینترهای رنگی چند منظوره

از سایر مدل های پرینتر همه کاره توشیبا می توانیم به «e-STUDIO 330AC» اشاره کنیم، که برای انواع مصارف اداری مناسب است. 

e-STUDIO2550CSE Series

طراحی e-STUDIO2550CSE Series به منظور برآوردن بالاترین استانداردهای زیست محیطی بوده و برای دفاتر کاری مدرن، مدل هایی ایده آل به شمار می روند. این چاپگرها نیز در زمره پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا جای گرفته اند و از آنجایی که  دارای ظاهری نسبتأ جمع وجور هستند، شاید با خود فکر کنید که حتمأ مجهز به قابلیت های مورد اطمینانی نبوده و نمی توانند کارایی های لازم را داشته باشند. اما در حقیقت این گونه نیست و آنها با ویژگی هایی کاربرپسند و مناسبی همراه شده اند و به خوبی می توانند کارهای روزانه شما را سرموقع به پایان برسانند. به هر حال از گزینه های تعبیه شده در این سری از محصولات می توان به رابط کاربری آسان نمایشگر در قالب عملکردهای تک لمسی برای استفاده موثر و هارد دیسک اشاره داشت.

e-STUDIO2550CSE Series پرینترهای رنگی چند منظوره

e-STUDIO5055CSE Series

چاپگرهای سری جدید e-STUDIO5055CSE Series نیز با عملکردی کارآمد و ظاهری جمع و جور تر نسبت به دو مدل قبلی در رده پرینترهای رنگی چند منظوره توشیبا قرار دارند. از آنجایی که این محصولات عملکردهای آل این وان یعنی امکان چاپ، اسکن، کپی و فکس را برای کاربر فراهم ساخته اند، می توانند برای استفاده در گردش اسنادی متناوب قابل تکیه بوده و رضایت خاطر زیادی را به همراه بیاورند. از جمله دیگرقابلیت های کلیدی این دستگاه ها نیز می توان از صفحه نمایش لمسی ال سی دی رنگی 9 اینچی، مصرف کم انرژی، سرعت چاپ 50 صفحه ای در هر دقیقه و  ارائه تمامی اسناد در وضوح و شفافیت بالا نام برد.

e-STUDIO5055CSE Series پرینترهای رنگی چند منظوره

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز به امکانات پیشرفته در زمینه فروش و تعمیرات توشیبا توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشگام در این دو حوزه معرف نماید. گفتنی است، این نمایندگی در واحد فروش، عرضه کننده کلیه تولیدات متنوع کمپانی توشیبا بوده و در بخش خدمات پس از فروش، ارائه دهنده قابل اطمینانی برای خدمات تعمیر و بازسازی محصولات می باشد.

خدمات و سرویس های عرضه شده در این مرکز خوش نام در برگیرنده محصولاتی همچون انواع نوت بوک ها، تبلت ها، دستگاه های فتوکپی، پرینترها، تلویزیون ها و هارد دیسک ها بوده و کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مبتنی بر استانداردهای بین المللی خواهد بود. همچنین، این نمایندگی در جهت تحقق اهداف والای مشتری مداری، مجموعه ای از مجرب ترین متخصصان را گرد هم آورده و با ارائه خدماتی ممتاز و متمایز، رضایت مشتریان را جلب نموده است. برای بهره مندی از خدمات نمایندگی توشیبا می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

Rate this post