جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چگونه بهترین پرینتر توشیبا را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین پرینتر توشیبا از میان پرینتر های مختلفی که این کمپانی طراحی و تولید می کند، کار ساده و آسانی نیست. باید بدانید که کمپانی توشیبا پرینتر های مختلفی را برای جامعه هدف مختلف و متنوع تولید می کند. اگر این برند را برای خرید پرینتر انتخاب کرده اید، بد نیست به نکات مهمی که متخصصان واحد تعمیرات پرینتر توشیبا درباره خرید تاکید دارند، توجه کنید تا بتوانید خریدی با کیفیت و با ارزش داشته باشید.

بهترین پرینتر توشیبا

انتخاب بهترین پرینتر توشیبا

انتخاب بهترین پرینتر توشیبا به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. با وجود ویژگی های زیادی که در انتخاب پرینتر وجود دارد، پیدا کردن بهترین پرینتر توشیبا که درست مورد نیاز شما باشد، مشکل است، زیرا تقریبا با هر ترکیبی از ویژگی‌ها، پرینتری در بازار موجود است. همواره در انتخاب پرینتر از جمله پرینتر توشیبا یک سوال مهم مطرح است؛ چه نوع پرینتری نیاز دارید؟ در حقیقت باید معلوم کنید که برای کاری خاص پرینتر می خرید یا برای استفاده عمومی، می خواهید از دستگاه در منزل استفاده کنید یا در اداره و در نهایت به دنبال چه نوع تکنولوژی در پرینتر خود هستید. تعمیرکاران واحد تعمیر پرینتر توشیبا می گویند وقتی بتوانید به این سوالات به درستی پاسخ دهید، نیمی از راه انتخاب بهترین پرینتر توشیبا را طی کرده اید و می توانید به درستی تصمیم بگیرید.

این مقاله را از دست ندهید: مزایا و معایب پرینترهای لیزری

نحوه انتخاب بهترین پرینتر توشیبا

نحوه انتخاب بهترین پرینتر توشیبا با این سوال ادامه پیدا می کند که آیا شما به یک پرینتر تک کاره نیاز دارید یا یک پرینتر چند کاره؟ لازم نیست به سرعت و بدون فکر به این سوال پاسخ دهید. چون باید بیشتر برای شما توضیح دهیم. باید بدانید که در پرینتر تک کاره از جمله پرینتر تک کاره توشیبا فقط امکان چاپ وجود دارد، اما داشتن پرینتری با قابلیت های اضافی، به معنای انتخاب یک MFP (پرینتر چند کاره) است که به عنوان همه چیز یکجا (all-in-one) یا (AIO) نیز شناخته می شود.

قابلیت های اضافه شده در پرینتر چند کاره عبارت است از اسکن، کپی، فکس از کامپیوتر، فکس مستقل، و اسکن به ایمیل. هرچند در واحد تعمیر پرینتر توشیبا تعمیر پرینتر های چندکاره زمان بیشتری نیاز دارد، اما کاربری بیشتر و بهتری دارند. در پرینترهای اداری به طور معمول یک تغذیه اتوماتیک سند (ADF) اضافه می شود که برای اسکن، کپی یا فکس اسناد با صفحات متعدد و در اندازه های مختلف مناسب است. برخی از ADFها می توانند با اسناد دو طرفه کار کنند، صفحات را برعکس کنند و از جهت دیگر اسکن بگیرند و یا از دو سنسور برای اسکن هر دو طرف صفحه استفاده کنند؛ به طوری که با یک بار اسکن هر دو جهت اسکن شده باشد.

چاپ متن مهمتر است یا عکس؟

برای انتخاب بهترین پرینتر توشیبا باید به این سوال نیز پاسخ دهید. متن می خواهید چاپ کنید یا عکس؟ باید تعیین کنید که آیا پرینتر را برای چاپ عکس می‌خواهید یا پرینتری می‌خواهید که خروجی‌های دیگری هم داشته باشد. تعیین کاربری پرینتر در بی نیازی آن به خدمات واحد تعمیر پرینتر توشیبا نیز موثر خواهد بود.

پرینترهای چند کاره که تمرکز بیشتری روی چاپ عکس دارند همواره برای استفاده خانگی بهترند و اگر تمرکز آنها روی چاپ متن باشد، برای کارهای اداری مناسب هستند. البته بیشتر پرینترهای چند کاره multifunction printers (MFPs) برای استفاده دوگانه در خانه یا در اداره طراحی شده‌اند. در هر صورت این خود شما هستید که تعیین می کنید با توجه به نیازی که دارید، بهترین پرینتر توشیبا می تواند کدام یک برای شما باشد.

معرفی محصولات توشیبا: پرینتر چندکاره توشیبا e-STUDIO 330AC

فضا

نکته مهم دیگری که باید به آن در انتخاب بهترین پرینتر توشیبا دقت کنید، فضا است. باید بدانید که حتی بعضی از مدل های خانگی ممکن است روی میز شما جا نشوند. در حال حاضر تعداد زیادی از نسخه های جمع و جور وجود دارند که مناسب فضاهای تنگ در آپارتمان ها و ادارات کوچک هستند.

نمایندگی توشیبا در تهران

نمایندگی توشیبا در تهران یک مرکز رسمی و قانونی است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات فراوانی وجود دارد. هر یک از این امکانات بخش مهمی از نیاز های کاربران را تامین می کند. نمایندگی توشیبا در تهران در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات توشیبا فعالیت گسترده و وسیع دارد. تمام نیاز های کاربران را در هر بخش پوشش می دهد. تمامی سرویس هایی که توسط نمایندگی توشیبا در تهران ارائه می شود، همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

Rate this post