جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بلید دستگاه کپی توشیبا

بلید یکی از قطعات موجود در دستگاه کپی توشیبا است که احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد. در صورت خرابی این قطعه نیاز است تا اقدامات لازم جهت تعویض یا تعمیر آن انجام پذیرد. همانگونه که می‌دانید بلید، قطعه‌ای از پلاستیک الکتریکی خنثی است که پس از انجام عملیات چاپ، تونر مازاد باقی مانده بر روی گیرنده نوری یا درام را (وظیفه درام انتقال تونر بر روی کاغذ است) پاک می کند. به عبارتی دیگر بلید دستگاه کپی توشیبا کمک می‌کند تا تونرها، به جای حرکت به سمت کاغذ، به درون مخزن مخصوصی منتقل شوند که برای همین کار در کارتریج تعبیه شده‌اند.

تصمیم بر تعویض و تعمیر بلید دستگاه کپی توشیبا، پس از بررسی این قطعه و تعیین سطح خرابی‌های پیش آمده در آن انجام می‌پذیرد. در صورتی که اشکال پیش آمده در بلید جزیی باشد، به تنظیم و گردگیری آن بسنده می‌شود و در صورتی که خرابی بلید غیرقابل تعمیر باشد، با یک نمونه نو و اورجینال جایگزین می‌گردد. (در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض این قطعه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات توشیبا تماس بگیرید)

5/5(1 امتیاز)
بلید دستگاه کپی توشیبا

تعمیر بلید دستگاه کپی توشیبا

در تعمیر بلید دستگاه کپی توشیبا، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید دستگاه کپی خارج می‌شود. پس از خارج کردن بلید، بررسی‌های لازم بر روی این قطعه انجام می‌شود تا نیاز یا عدم نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد. در صورتی که نیاز به تعویض بلید دستگاه کپی باشد، توصیه می‌شود این قطعه پس از تعویض، حتماً به تونر آغشته ‌گردد (تا از گیر کردن‌های احتمالی آن جلوگیری شود. گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد). جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید دستگاه کپی توشیبا، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. نکته آخر اینکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید.

اصول و استانداردهای نگهداری از بلید دستگاه کپی

نگهداری از بلید دستگاه فتوکپی توشیبا: نخستین و البته مهم‌ترین نکته‌ای که درباره بلید دستگاه کپی توشیبا قابل ذکر است آن است که مخزن‌های آن هر چند وقت یکبار تخلیه شود.

خرابی بلید دستگاه کپی توشیبا: لبه بلید، از پلاستیک بسیار حساسی تشکیل شده است که خراش و یا دفرمه شدن آن، افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. معمولاً آنچه که سبب خرابی و اختلال در عملکرد بلید دستگاه فتوکپی توشیبا می‌گردد استهلاک آن است. کار کردن بیش از حد این قطعه و عدم تعویض آن، حتی ممکن است به شکستگی این قطعه نیز بیانجامد.

نکات مهم درباره تعویض بلید: اگر قصد تعویض بلید دستگاه کپی توشیبا را دارید، دقت نمایید که حتما لبه بلید را به مقدار کمی پودر بچه آغشته کنید تا موقع تماس گرفتن با درام اصطلاحاً قفل نکند.

تمیز کردن و گردگیری بلید دستگاه کپی توشیبا: کارشناسان تعمیر کپی توصیه می کنند پاکسازی و تمیز کردن بلید دستگاه فتوکپی توشیبا بدون استفاده از هر گونه محلولی انجام شود. برای تمیز کردن بلید بهتر است از محلولی استفاده نکنید و نیازی نیست با محلول خاصی بلید را تمیز کنید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، زبده‌ترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های کپی را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی مدل‌های دستگاه کپی گشته است. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیرات دستگاه کپی ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است.

کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

نمایندگی مجاز توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های توشیبا و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا در کرج به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات توشیبا می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ توشیبا مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »