جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات سرور توشیبا

تعمیرات سرور توشیبا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی توشیبا و حضور در پارت تعمیرات سرور توشیبا تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء، بهسازی و تعویض قطعات سرور را دریافت نمایند.

شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این سرویس که در مرکز تعمیرات سرور Toshiba انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند. بازه زمانی گارانتی خدمات، بسته به نوع سرویس متفاوت است و به متقاضیان این سرویس، پیش از هر اقدامی، اعلام می گردد.

واح های تعمیرات سرور توشیبا تمامی خدمات خویش را بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر ارائه می دارند. همین امر سبب گشته تا نه تنها عیوب ایجاد شده در سرور، با صرف مدت زمانی اندک مرتفع گردند، بلکه بدلیل پیاده سازی برخی ترفندهای تعمیر و سرویس، کیفیت عملکرد سرور به حالت کارخانه ای بازگردد.

تعمیرات سرور توشیبا

تعمیرات سرور توشیبا و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سرور توشیبا بدست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل تجربه بالا و انجام پروژه های ریز و درشت بیشمار، بر کلیه مباحث فنی و نرم افزاری این حوزه مسلط گشته اند. تأمین و تعمیرات سرور توشیبا مورد با خدمات پشتیبانی منحصر به فرد، انجام تمامی مراحل راه اندازی شبکه اعم از پسیو، اکتیو و مجازی سازی، عیب‌یابی، ارائه راه حل و خدمات پشتیبانی شبکه و…

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز است. به منظور کسب رضایت و آرامش کاربران، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع سرویس و تعمیر ارائه شده مشمول گارانتی و ضمانت است. 

برای آشنایی با سایر واحدها به بخش تعمیرات توشیبا مراجعه کنید.

خدمات واحد تعمیرات سرور توشیبا

  • سرویس دوره ای مراکز داده (Data Center )
  • مشاوره رایگان جهت پشتیبانی و بروزرسانی قطعات و تجهیزات
  • به روزرسانی و ارتقاء سرورهای قدیمی و از رده خارج
  • عیب یابی و رفع مشکلات شبکه و سرورها
  • عیب یابی و رفع مورد از سرورها، ذخیره سازها و تجهیزات پشتیبان گیری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش سرورهای توشیبا
  • ارائه مشاوره در خصوص شیوه تعمیرها و تعویض های سخت افزاری قطعات
  • ارتقاء، تعمیر و نگهداری انواع سرورهای توشیبا DL G2، G3، G4، G5، G6، G7، G8 و توشیبا ML G2، G3، G4، G5، G6، G7، G8
  • پشتیبانی از سخت افزارها
  • طراحی، اجرا، ارتقاء، نگهداری و رفع عیب انواع شبکه ها و مراکز داده (Data Center )
  • نگهداری و سرویس دوره ای شبکه ها (سازمان ها، موسسات و شرکت ها)
  • سرویس دوره ای اتاق سرور (Server Room)
  • راهکارهای مجازی سازی سرور توشیبا
  • رفع مشکلات شبکه
  • رفع کندی سرور پس از عیب یابی
  • عیب یابی و رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری سرور
  • تعمیرات منبع تغذیه سرور
تعمیر سرور توشیبا در محل

اخبار سرور توشیبا و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات سرور توشیبا با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات سرور مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می دارد. تعمیرات سرور در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه سرور و رفع عیوب نهفته در آن می گردد.

بهره مندی کارشناسان این مرکز از به روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت ‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان سرورهای توشیبا گشته است.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات سرور توشیبا ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در زمینه ترمیم و تعمیرات سرور توشیبا هستند. در بخش زیر پاره ای از مطالب و اخبار سرور توشیبا و دیگر خبرها مرتبط در اختیار کاربران قرار داده شده است.

مقالات سرور توشیبا و دیگر مقالات

مقالات سرور توشیبا و دیگر مقالات مرتبط با محصولات این برند محبوب را می توانید با مراجعه به بخش زیر پیگیری و دنبال نمایید. همانگونه که می دانید مهمترین ویژگی یک سرویس دهنده پایداری آن است. از همین رو مکان های ویژه ای در سراسر دنیا با نام دیتاسنتر یا همان مرکز داده برپا می شود. در این مراکز صدها و هزاران سرور در رک‌ها (rack)، کیج‌ها (Cage) و اتاق‌های مختلف جای داده می شود.

ساختمان دیتاسنتر از بخش های مختلفی مانند اتاق کنترل، اتاق سرور، ژانراتورها، تاسیسات خنک سازی، انبار سخت‌افزار، اتاق UPS و Battery backup ، اتاق نگهداری از وسایل اطفای حریق، اتاق مدیریت شبکه تشکیل می شود، هر چند که با توجه به نیازها، طراحی و امکانات و زیرساخت برای هر مرکز داده کاملاً می تواند متفاوت باشد.

در هر حال تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با بخش های مختلف سرور توسط کارشناسان مرکز تعمیرات سرور توشیبا ارائه می گردد. در صورت نیاز به هر یک از خدمات و سرویس های مرتبط با سرور و قطعات جانبی آن می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سرور توشیبا تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر سرور توشیبا

انواع سرور توشیبا و دیگر محصولات توشیبا

کارشناسان ما در مرکز راه اندازی و تعمیرات سرور توشیبا ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این حوزه به متقاضیان هستند. همانگونه که می دانید سرورهای سبکه انواع مختلفی دارند که راه اندازی هر یک از آن ها تجهیزات و کالاهای خاص خود را می طلبد.

برخی از سرورهای متداول و پر کاربرد شبکه عبارتند از: 

  • Communication Server
  • Web Server
  • Mail Server
  • Proxy Server
  • Print Server
  • Media Server
  • Communication Server
  • Computing Server
  • File Server
  • Database Server
  • Application Server
  • Game Server

متقاضیان راه‌ اندازی هر یک از سرورهای ارائه شده در فوق و سایر سرورها، می‌توانند با حضور در مرکز سرور توشیبا و ثبت درخواست خویش، سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. نمایندگی توشیبا در راستای ارائه برترین خدمات راه‌اندازی و تعمیرات سرور توشیبا، کادری مجرب از میان زبده ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید.

تعمیرات قطعات سرورهای توشیبا

سوالات متداول تعمیرات توشیبا

گاه مشاهده شده که در مراکز غیرمجاز، با وجود عدم ضرورت درتعویض و تغییر قطعات دستگاه های توشیبا، قطعات اصلی و اورجینال این دستگاه ها تعویض گشته و قطعاتی دست دوم و کهنه جایگزین آن ها شده‌اند. به منظور پیشگیری از وقوع چنین تخلفات ناخوشایندی -که صدمات جبران ناپذیری به دستگاه ها وارد می سازند،- توصیه می شود برای انجام هرگونه عملیات تعمیر و ترمیم به مرکز تعمیرات توشیبا مراجعه فرمایید.

مدیریت این مرکز به شما اطمینان می دهد که حتی الامکان از تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه ها در این نمایندگی خودداری گردد تا دستگاه ها با قطعات اصلی خود -که سازگاری بیشتری با آن‌ها دارند- به کار ادامه دهند.

در غیر این صورت این امکان در تمامی واحدهای تعمیرات توشیبا به ویژه واحد تعمیرات سرور توشیبا فراهم گشته است تا تعمیرکاران این مرکز قطعه موردنیاز خود را از آرشیو بزرگی که در مرکز این نمایندگی وجود دارد تهیه کنند. قطعات موجود در آرشیو بزرگ توشیبا بصورت هفتگی، شارژ می گردند. سوالات متداول تعمیرات توشیبا از طریق فضای زیر توسط کارشناسان سایت پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز – به ویژه در پارت تعمیرات سرور توشیبا – را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته اند، بهره مند شده‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک تر شوند. تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا -به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا»- با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند.