جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

صدای پرینتر توشیبا

صدای پرینتر توشیبا چه قدر و چگونه باید باشد تا عادی و طبیعی به نظر برسد. این سوال را باید بتوانید به درستی پاسخ دهید، زیرا صداهای ناهنجار و غیر متعارف در حقیقت زنگ خطری هستند که نشان می دهند دستگاه با مشکلاتی روبه رو است و باید در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرید؛ اما اینکه از کجا بفهمیم چه صدایی ناهنجار و چه صدایی هنجار و طبیعی است، مهم است. همه کسانی که با پرینتر کار کرده اند به خوبی می دانند که این دستگاه در حالت عادی وقتی شروع به کار می کند، صدای معمولی و عادی دارد که نشان از انجام درست عملیات پرینت و چاپ است.

اینکه دستگاه با شروع کار صدایی از خود می دهد، کاملا طبیعی است، اما شدت و حدّت این صدا تا کجا و تا چه اندازه ای طبیعی و عادی است، باید از یک متخصص سوال کنیم. صداهای غیر طبیعی نشان می دهند که دستگاه در بخشی از عملیات پرینتر درگیر ایراد و اختلال است و باید در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرید. توصیه اکید تعمیرکاران و تکنسین های مرکز تعمیرات توشیبا این است که به صدای پرینتر توشیبا بی توجه نباشید و سریعا برای رفع آنها وارد عمل شوید.

صدای پرینتر توشیبا

بررسی صدای پرینتر توشیبا

ساده ترین و شاید مهمترین روش برای اینکه بدانید صدای پرینتر توشیبا عادی است یا غیر عادی، این است که از همان ابتدایی که از دستگاه استفاده می کنید، کارکرد و عملکرد آن را تحت نظر بگیرید و نسبت به نوع روشن و خاموش شدن و کار کردن پرینتر توشیبا توجه لازم را داشته باشید. تنها در این صورت است که با پیدایش کمترین صدای غیر عادی متوجه وجود ایرادی در دستگاه خواهید شد و به موقع برای رفع آن وارد عمل می شوید.

رفع صدای پرینتر توشیبا

پیدایش صدا در پرینتر توشیبا از دو حالت کلی خارج نیست؛ یا از خود دستگاه است یا از کارتریج دستگاه. لذا برای تعمیر صدای پرینتر توشیبا در مرحله اول باید کارتریج را مورد بررسی قرار دهیم.

صدای کارتریج پرینتر توشیبا

وقتی شارژ کارتریج تمام می شود، مگنت به علت تماسی که با بلید دارد، ایجاد صدا می کند. در این وضعیت با شارژ کارتریج و تعویض مگنت صدای کارتریج از بین می رود و تعمیر صدای پرینتر توشیبا محقق می شود.

صدای موتور پرینتر توشیبا

موتور در ایجاد صدای پرینتر توشیبا، موثر است. علت و چرایی این موضوع با تعمیرکار ماهر و با تجربه است. دلایل مختلف و متفاوتی برای این موضوع مطرح است که تنها یک تعمیرکار حرفه ای می تواند آن را تشخیص دهد

صدای فیوزینگ پرینتر توشیبا

اگر صدای پرینتر توشیبا به دلیل خرابی فیوزینگ باشد، معمولا چرخ دنده فیوزینگ و غلطک های هدایت کننده کاغذ نیز خراب هستند.

صدای چرخ دنده ها

این صدای پرینتر توشیبا به علت کثیفی چرخ دنده ها است و معمولا با تمیز کردن و باگریس کاری قطع می شود.

صدای لیزر

احتمال وقوع این صدا کمتر از موارد بالا است، اما با این حال غیر ممکن هم نیست.

کاغذکش پرینتر توشیبا

کاغذکش هم در پیدایش صدای پرینتر توشیبا تاثیرگذار است. این صدا به علت خرابی کلاج کاغذ کش رخ می دهد و صدای بسیار ناهنجاری است. تشخیص طبیعی و غیر طبیعی بودن صدای کاغذکش بسیار ساده است. لازم است قطعه کاغذ کش را به خوبی بررسی کنید تا ریشه اختلال به درستی مشخص شود و تعمیر و ترمیم لازم انجام شود.

نمایندگی فتوکپی توشیبا

نمایندگی فتوکپی توشیبا به صورت اختصاصی و تخصصی تنها در زمینه دستگاه کپی توشیبا خدمات رسانی می کند. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران، در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات کپی توشیبا خدمات و تسهیلات مفید و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانات و تسهیلات این نمایندگی بسیار متنوع و مفید است و هر سطحی از نیاز ها را برطرف می سازد. تمامی سرویس ها و خدماتی که توسط نمایندگی کپی توشیبا در بخش فروش و تعمیرات ارائه می شود، همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post