جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

امروزه لپ تاپ ها از تنوع و گستردگی بسیاری بهره برده و دارای بازارهای هیجان انگیزی می باشند. این محصولات حرفه ای نسل به نسل پیشرفت کرده و به خوبی توانسته اند نیازهای متفاوت کاربران را پوشش دهند. از سویی دیگر تولید کنندگان و سازندگان بسیار بنامی در این صنعت رقابت کرده و نمونه های بسیار چشم گیری را به بازارها عرضه داشته اند.

اما جالب است بدانید که نخستین لپ تاپ جهان به نام TOSHIBA T1000 توسط شرکت پرآوازه توشیبا ساخته شده و اکنون این کمپانی کهنه کار، محصولات نوآورانه تری را به طرفداران خود معرفی می کند. به عنوان یکی از محصولات برجسته این کمپانی می توان به لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا اشاره داشت.

لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

ویژگی های لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا

حافظه

لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا دارای ۴ گیگابایت حافظه مموری DDR4 2133 MHz بوده و از حافظه جامد یا همان SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز بهره مند شده است. ناگفته نماند، این لپ تاپ از درایو نوری برخوردار نمی باشد

عملکرد

کمپانی محبوب توشیبا همواره کوشش کرده است تا با رویکردی تمام حرفه ای، دستگاه های خود را با قابلیت های کاربرپسند و کاربردی همگام کند. از این رو لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا دارای پردازنده Intel Celeron 3865U ، سیستم عامل Windows 10 Pro و موتور گرافیکی Intel HD Graphics 610 شده است.

درایو حالت جامد

حافظه SSD، یک ابزار ذخیره سازی دیجیتال است که برخلاف هارد دیسک دارای اجزای متحرک و دیسک نمی باشد. از این رو SSD ها از سرعت انتقال بیشتر، تأخیر کمتر، وزن سبک تر، قابلیت اطمینان بیشتر و همچنین مقاومت بسیار قابل توجه تری در مقابل ضربه بهره مند می باشند. لازم به ذکر است، SSD ها نه تنها سرو صدای کمتری تولید می کنند بلکه، مصرف برق به مراتب کمتری دارند.

خوشبختانه، همان طور که ذکر شد، توشیبا در طراحی و ساخت لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا از این حافظه بسیار خوب استفاده کرده است.

سیستم عامل Windows 10 Pro

ورژن Pro یا همان professional، نسخه ای کاملأ حرفه ای در ویندوز ۱۰ محسوب می شود که برای کاربران سطح بالا تولید شده است. براین اساس اگر شما جزء آن دسته از یوزرهایی هستید که یک کسب و کار هر چند کوچکی دارید و به وجود یک دستیار بی عیب و نقص نیازمند هستید این نسخه، نمونه ای ایده آل می باشد. شایان ذکر است، این ویندوز تمام قابلیت های نسخه خانگی را نیز دارد.

از این حیث، سازگاری لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا با این نسخه حرفه ای نه تنها این دستگاه را برای مصارف کسب و کاری بهینه کرده بلکه می تواند در خانه نیز به صورت روزمره استفاده شود.

وب کم

طراحی و ساخت وب کم در لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر ارتباطات اسکایپ با دوستان و خانواده خود، کنفرانس های ویدئویی مناسبی با همکاران شان برقرار نمایند.

سیستم صوتی و تصویری

از جمله ویژگی های لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا، می توان به اندازه ۱۴٫۰ اینچی نمایشگر این دستگاه اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای کیفیت اچ دی بوده و از رزولوشن بسیار خوب ۱۳۶۶ X768 و محتوای ۷۲۰p پشتیبانی می کند.

از سویی دیگر، سیستم صوتی این دستگاه نیز شامل اسپیکرهای استریو، جک هدست و پورت های ترکیبی میکروفون/ هدفون می باشد.

ارتباطات و اتصالات

از آنجایی که همیشه اولویت برحداکثر بازدهی می باشد لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا نیز از امکانات اتصالی و ارتباطی خوبی برخوردار شده است.

این لپ تاپ دارای وب کم با میکروفون دوگانه TruTalk، شبکه بی سیم Dual Band Wireless-AC 8265، بلوتوث و اتصال اترنت i219-V بوده و از این حیث به خوبی دست کاربران را بازگذاشته و دایره ارتباطات را به شیوه قابل قبولی گسترش داده است.

همچنین این محصول شامل سه پورت USB 3.0، درگاه HDMI ( این پورت دارای قابلیت انتقال تصویر و صدای با کیفیت بالا است) و کارت خوان SD نیز می باشد.

دارنده برگه طلایی EPEAT

کمپانی توشیبا همواره به دنبال تولید و ساخت  محصولاتی بوده که کمترین تاثیر منفی را بروی محیط زیست بگذارند. از این رو لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا مشمول برگه طلایی EPEAT شده است.

این برگه، یکی از برترین رتبه های دریافتی در ارزیابی محصولات از سوی EPEAT بوده که دستگاه های ساخته شده را بر اساس ۵۱ شاخصه مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد.

ENERGY STAR

مهندسی ساخت لپ تاپ Tecra C40-D1400ED توشیبا به گونه ای است که مشمول استاندارد بسیار بالای ENERGY STAR شده و از این رو این لپ تاپ، مصرف انرژی خیلی کمی دارد. بطور کلی ۹۳% نت بوک ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و کامپیوترهای توشیبا از این استاندارد بهره برده و از سال ۲۰۰۷ که این استاندارد معرفی شده است تاکنون محصولات بسیار زیادی از این کمپانی موفق به دریافت این برچسب شده اند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا، کلیه ی خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات توشیبا را به کاربران گرامی ارائه می دهد. این مرکز معتبر با کوشش کارکنان متخصص و با تجربه خود همواره توانسته است، رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده و خدمات شایسته ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

فروش جدیدترین محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، تجهیزات جانبی و .. توشیبا به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات توشیبا و نیز سرویس ها و خدمات گسترده پس از فروش از عمده خدماتی است که در نمایندگی توشیبا به کاربران محترم ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات توشیبا

خدمات مربوط به بررسی دقیق، عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات توشیبا، در واحدهای تعمیرات توشیبا به کاربران گرامی ارائه می شود. این واحدها به مدرن ترین ابزار روز دنیا مجهز شده اند و از این حیث، جزء سطح بالاترین مراکز معتبر به شمار می روند. کادر حرفه ای مجرب و فوق متخصص در واحدهای تعمیرات توشیبا حضور داشته و صحت و همچنین کیفیت فرایند تعمیر را در این واحدها تضمین می کنند.

یکی از خدمات و سرویس های ویژه ی این واحدها، انجام تعمیرات در محل می باشد. لازم به ذکراست، شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل، می توانید با واحدهای تعمیرات توشیبا تماس حاصل کرده و از این خدمات در اسرع وقت بهره مند شوید.

برای پیگیری اخبار روز فناوری، می توانید به این بخش وب سایت مراجعه نمایید.

Rate this post