جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

خاموش شدن کولرگازی توشیبا

چرا کولرگازی توشیبا خاموش می شود؟

چرا کولرگازی توشیبا خاموش می شود؟ سوال اکثر کاربرانی است که به هنگام استفاده از کولرگازی دچار مشکل می شوند. این مشکل به دلایل بسیاری رخ می دهد. در ادامه ی این مبحث شما را با ایرادات رایج کولرگازی توشیبا، روش های بهتر برای نگهداری از کولرگازی توشیبا را آموزش خواهیم داد.

جهت اطلاع بیشتر از موارد ذکر شده ، آشنایی با کارکرد کولرگازی و دلایل خاموش شدن کولرگازی توشیبا مطالب زیر را مطالعه کنید.

خاموش شدن کولرگازی توشیبا

علت خاموش شدن کولرگازی توشیبا

خاموش شدن کولرگازی توشیبا به دلایل زیادی اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که در زمان وقوع چنین اتفاقی حتما از کارکرد مجدد کولرگازی خودداری کنید. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی توشیبا نشان از وجود مشکل در این سیستم دارد. دلایل خاموش شدن کولرگازی توشیبا به شرح زیر است:

مشکل در برد کولرگازی توشیبا

اگر برد کولرگازی شما دچار آسیب شد بهترین اقدام مراجعه به نمایندگی رسمی توشیبا و بهره مندی از تعمیرکاران متخصص می باشد. در این زمان به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر کولرگازی نکنید.

ایراد در کمپرسور کولرگاز

این مشکل زمانی به وجود م یآید که گیرپاژ کمپرسور اتفاق بیفتد. یعنی کمپرسو نتواند استارت کند و برای روشن شدن باعث بالا رفتن آمپر کولرگازی می شود. برای تشخیص مشکل کمپرسور می توانید از تست صدا، تست سیم پیچ و یا تست فشار کمپرسور استفاده کنید.

بروز مشکل در اورلود کولرگازی توشیبا

برای اطمینان از خرابی این قطعه آمپرمتر را در مدار قرار دهید و  خرابی آن را چک کنید. اگر در این زمان اورلود از جریان خارج شود و عمل نکند لازم است که تعمیر و یا تعویض شود.

مشکل ترموستات کولرگازی توشیبا

این قطعه وظیفه ی کنترل دمای کولرگازی را بر عهده دارد و خاموش و روشن شدن دستگاه را به برد اطلاع می دهد. به همین دلیل اگر ترموستات دچار اختلال شود تعادل دما در کولرگازی صورت نخواهد گرفت.

معیوب بودن رله استارت کولرگازی

رله استارت قطعه ای است که اگر خراب باشد در زمان فشار این شستی کمپرسور روشن شده و دیگر از کار نمی افتد. به یاد داشته باشید تعویض این قطعه تنها باید با نمونه ی اورجینال آن انجام شود.

نکات مهم در تعمیر کولرگازی توشیبا

برای تعمیر کولرگازی و رفع مشکل خاموش شدن کولرگازی توشیبا حتما باید چند نکته را رعایت کنید. اول آن که تعمیرات را به کلی به دست افراد متخصص بسپارید. نکته ی دوم عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد که اساسی ترین بخش تعمیرات محسوب می شود. این کار نیز باید توسط افراد متخصص و مجرب صورت بگیرد.

زیرا اگر عیب یابی دقیق نباشد تعمیرات بی فایده خواهد بود و دستگاه تعمیر نخواهد شد. برای این کار باید حتما به افراد متبحر مراجعه کنید. ضمن آنکه به یاد داشته باشید لزوما داشتن مهارت برای تعمیرات کافی نبوده و لازم است آن مرکز دارای اعتبار هم باشد. زیرا عدم اعتبار یک مرکز نشان از خدمات بی کیفیت دارد. به همین دلیل برای تعمیر کولرگازی توشیبا به نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا

نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا علاوه بر دسترسی به انواع ابزارآلات از مجرب ترین نیروها استفاده می کند. تمام عیوب کولرگازی توشیبا تنها با یکبار مراجعه به این نمایندگی برطرف خواهد شد. لازم به ذکر است که این نمایندگی مجاز بوده و تمام خدمات را با تضمین ارائه می کند. کادر فنی این مجموعه به دلیل بهره مندی  از تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات می توانند تمام عیوب کولرگازی توشیبا را برطرف کنند. دسترسی به مدرن ترین ابزارآلات روند تعمیرات کولرگازی را در این نمایندگی سرعت بخشیده است.

تعمیرات توشیبا

تعمیرات توشیبا در واحد هایی مجزا راه اندازی شده که هر کدام مسئول تعمیر یکی از محصولات توشیبا می باشند.  کابران می توانند جهت دریافت انواع خدمات مرتبط با تعمیرات به این واحد ها مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تعویض قطعات نیز یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود. قطعات در این واحد تنها با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در راستای جلب رضایت مشتریان تمام خدمات مورد نیاز آن ها را در این نمایندگی فراهم کرده است. کاربران می توانند  برای خرید انواع محصولات توشیبا به این نمایندگی مراجعه کنند. تمام محصولات عرضه شده در این نمایندگی به صورت اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر می باشند.

نمایندگی رسمی توشیبا در زمینه های تعمیرات انواع محصولات این کمپانی، فروش آن ها و خدمات پس از فروش خدمات ارائه می کند. کاربران می توانند درصورت نیاز به هرکدام از این خدمات به نمایندگی توشیبا مراجعه کنند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post