جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ظرفشویی توشیبا

تعمیر ظرفشویی توشیبا در حوزه تخصص واحد لوازم خانگی توشیبا است. این محصول دستگاه نسبتا جدیدی است که به خوبی جایگاه خود را در خانه ها و در میان خانواده ها باز کرده است. به موازات استفاده بیشتر از این دستگاه نیاز برای سرویس و تعمیر ظرفشویی توشیبا نیز بیشتر احساس می شود.

ماشین ظرفشویی دستگاهی است که این روزها در مدل های مختلفی در آشپزخانه های مختلف حضور دارد؛ ظرف ها را نه تنها شست و شو می دهد، بلکه ضد عفونی و خشک نیز می کند. با تمام مزایایی که ماشین های ظرف شویی دارند لازم است باید ها و نباید هایی در مورد استفاده بهینه از ماشین ظرفشویی توشیبا رعایت کنیم تا در دفعات کمتر و به طور محدودتری برای تعمیر ظرفشویی توشیبا به دنبال مرکزی رسمی و اختصاصی بگردیم.

تعمیر تخصصی ظرفشویی توشیبا

چگونگی تعمیر ظرفشویی توشیبا

هر ماشین ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی توشیبا از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر قطعه کاربری خاصی دارد و وظیفه ویژه ای انجام می دهد. برای اینکه تعمیر ظرفشویی توشیبا با بهترین کیفیت انجام شود، لازم است که تعمیرکار و تکنسین مربوطه با اجزای این دستگاه از جمله بازوهای شست و شو، مخزن قرارگیری مواد شوینده، مدار های موجود برای اجرای برنامه ها و … آشنایی کامل داشته باشد.

در تعمیر ظرفشویی توشیبا شناخت اختلال و پیدا کردن منشاء آن مهمترین اقدام است که یک تعمیر کار در مرحله نخست باید آن را انجام دهد تا پروسه تعمیر و ترمیم دستگاه در مسیر درست خود قرار بگیرد.

تعمیر ظرفشویی توشیبا

تعمیر تخصصی ظرفشویی توشیبا

در این بخش به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، تعمیر و تعویض قطعات ظرفشویی توشیبا اشاره خواهیم کرد.

تعمیر المنت ظرفشویی توشیبا:

برای تعمیر المنت ظرفشویی در وهله نخست نیاز است تا ابزار این کار تهیه شود. ابزار مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض المنت ماشین ظرفشویی  عبارتند از: المنت هیتر نو، پیچ گوشتی انبردست و حوله که بود یا نبود آن اختیاری است. پس از تهیه این ابزار، می‌بایست دوشاخه ماشین ظرفشویی از برق کشیده شده و شیلنگ آب را خارج کرد. در مرحله بعد ماشین ظرفشویی رو به پشت قرار داده می‌شود.

(از آنجا که المنت ماشین ظرفشویی  معمولاً در پایین دستگاه است می‌بایست ماشین به شکلی قرار داده شود که دسترسی به پایین آن آسان باشد). دیگر مراحل تعمیر این بخش از دستگاه که توسط کارشناسان تعمیر ظرفشویی توشیبا انجام می‌پذیرد عبارت است از: خارج‌کردن صفحه زیرین، خارج کردن سنسور آنتی-فلود، خارج کردن پمپ و هیتر، جداسازی هیتر از لوله‌ها، جایگزین کردن هیتر و در نهایت راه‌اندازی مجدد ظرفشویی.

تعمیر خرابی‌های ماشین ظرفشویی توشیبا:

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی توشیبا برطرف می‌گردد عبارت است از: تعمیر و تعویض موتور شستشو، تعویض درب قفل ظرفشویی، تعویض هیتر ظرفشویی، تعویض و تعمیر پمپ تخلیه، تعویض واشر درب، تعویض بازوی اسپری، تعویض لاستیک درب ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی که ظرفها را تمیز نمی شوید، تعمیر محفظه مواد شوینده ماشین ظرفشویی،

تعمیر ظرفشویی با مشکل روشن نشدن، تعمیر مشکل صدا و نویز ماشین ظرفشویی، تعمیر مشکل نشتی ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی با مشکل خشک نکردن ظرف‌ها، تعمیر، مشکل چفت نشدن و قفل نشدن در ماشین ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی که آب تخلیه نمی کند، سرویس ماشین ظرفشویی توشیبا و از بین بردن بوی بد آن و…

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی توشیبا:

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی از آن دست قطعاتی است که خرابی آن، تأثیر مستقیمی بر کیفیت عملکرد ماشین ظرفشویی خواهد داشت. زیرا عملکرد اصلی ماشین ظرفشویی مربوط به گردش آب و پاشیدن آن به سمت ظرف ها است و در این پروسه چندین بار آب کثیف تخلیه و آب تمیز وارد ماشین می‌شود. از این رو در شرایطی که پمپ تخلیه کار خود را به درستی انجام ندهد عملاً استفاده از این دستگاه کاری عبث خواهد بود زیرا کثیفی ظرف ها برطرف نخواهد شد.

بهتر است سرویس های مرتبط با تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی به تعمیرکاران و متخصصان حوزه تعمیر ظرفشویی توشیبا محول شود تا از بروز خرابی های دوچندان در دستگاه پیشگیری شود. تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی شامل این مراحل خواهد بود: به پشت قرار دادن ماشین ظرفشویی، خارج‌سازی صفحه زیرین، خارجسازی سنسور آنتیفلود، بررسی واشر (کاسه نمد) پمپ جدید، تعویض پمپ تخلیه، بستن پیچ و نصب اتصالات الکتریکی و در نهایت نصب مجدد صفحه و سنسور آنتی‌فلود.

تعمیر مشکل روشن نشدن ظرفشویی توشیبا:

روشن نشدن ظرفشویی ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که در این بین، برخی از این دلایل رایج‌تر و شایع‌ترند. وجود اشکال در میکروسویچ درب، خرابی تایمر یا برد کنترل، کار نکردن کلید‌های انتخاب، خرابی رله‌ی استارت موتور، وجود اشکال در فیوز حرارتی و موتور محرک برخی از شایع‌ترین عللی هستند که سبب روشن نشدن ظرفشویی می‌گردند.

اگر ماشین ظرفشویی شما نیز در طول روزهای اخیر به مشکل روشن نشدن دچار شده است می‌توانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این مشکل را از طریق تماس با کارشناسان ما و ثبت درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر ظرفشویی توشیبا ثبت نمایید.

تعمیر دکمه‌های ظرفشویی توشیبا:

نخستین اقدام پیشنهادی جهت تشخیص علت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی، تست عملکرد صفحه نمایش این دستگاه است. در صورتی که تنها برخی از دکمه های صفحه نمایش ماشین ظرفشویی توشیبا کار نمی‌کند، -یعنی اشکال پیش آمده تنها مرتبط با تعدادی از دکمه ها است- احتمالاً نیاز به تعویض تاچ‌پد و کنترل پنل است. در تعویض تاچ پد و کنترل پنل به ساختار ماشین ظرفشویی دقت نمایید.

چه در بعضی از دستگاه‌ها صفحه‌ی تاچ و کنترل پنل از هم جدا هستند، و می‌توان هر کدام از آنها را به صورت مجزا تعویض کرد. اما در برخی از دستگاه‌ها تاچ و کنترل پنل یکپارچه هستند و در صورت خرابی یکی از آنها، هر دو می‌بایست عوض شوند. در صورت کار نکردن دکمه های ماشین ظرفشویی مورد دیگری که می‌بایست تست و بررسی گردد، برد کنترل اصلی است.

مشکلات عمده ماشین ظرفشویی توشیبا چیست؟

ماشین ظرفشویی توشیبا ظرف ها را خوب نمی شوید، آب را تخلیه نمی کند، ماشین ظرفشویی توشیبا روشن نمی شود، لکه روی ظرف ها باقی می ماند و ماشین ظرفشویی توشیبا ظرف ها را خشک نمی کند. اینها عمده ترین مشکلاتی است که کاربران ماشین ظرفشویی توشیبا از آن گلایه می کنند و به سرعت به دنبال مرکزی می گردند که تعمیر ظرفشویی توشیبا را با امنیت کامل برای آنها فراهم کند و این مهم را به آن بسپارند.

تعمیر موتور شستشوی ظرفشویی توشیبا

یکی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با ماشین ظرفشویی توشیبا، تعمیر و تعویض موتور شستشوی ظرفشویی توشیبا است. تعمیرکاران زمانی اقدام به تعمیر و تعویض این بخش از دستگاه می‌‌کنند که یا ماشین ظرفشویی صدای وزوز بلند تولید کند، یا ماشین ظرفشویی هنگام کار صدایی شبیه به جیغ تولید کند و یا این که در زمان نیاز به اسپری آب، کلاً این کار را انجام ندهد.

تعمیر و تعویض موتور شستشوی ظرفشویی توشیبا با برداشتن سبدها و فیلترها آغاز می‌گردد و در ادامه با در آوردن صفحه‌ی زیری، در آوردن پمپ تخلیه، در آوردن پمپ شستشو، قرار دادن کلیپس فنری وری موتور شستشوی جدید، قرار دادن بست‌های فلزی جدید و وصل کردن شیلنگ‌، اتصال دوباره سیم‌ها و نصب پمپ تخلیه و در نهایت نصب میکروسویچ آنتی-فلود و پنل زیری پایان می‌پذیرد. توصیه می‌شود پس از انجام این مراحل، جهت اطمینان از تعمیر ظرفشویی توشیبا، ماشین را روشن کرده و از درستی عملکرد آن مطمئن گردید.

تعمیر موتور شستشوی ظرفشویی توشیبا

خدمات واحد تعمیر ظرفشویی توشیبا

  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر تایمرهای الکتریکی و نیمه الکترونیکی در ماشین ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر هیترهای قدیمی و لوله ای جدید
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر ترمیتورهای الکترونیکیو سنسورهای حرارتی جدید الکترونیک
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر میکروسوییچ درب ظرفشویی در واحد تعمیر ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر برد و مدار ماشین ظرف شویی توشیبا
  • رمزگشایی از خطا ها و ارور های ماشین ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر شلنگ های ورودی آب و تعمیرات آنها
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر شیرهای الکتریکی وشیرهای مخزن جا نمکی ماشین ظرفشویی توشیبا
  • اندازه گیرهای سختی آب منطقه و تنظیم اندازه مصرف نمک به کمک واحد تعمیر ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر پمپسیرکولاسیون یا موتور اصلی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر انواع پمپ تخلیه آب در ماشین ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر سنسورهای اندازه گیری میزان آب داخل ظرفشویی توشیبا
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر مخزن پودرو مایع شفاف کننده در واحد تعمیر ظرفشویی توشیبا

تعمیرات لوازم خانگی توشیبا

لوازم خانگی یکی از حوزه های فعالیت کمپانی توشیبا است که نسبت به باقی حوزه ها شناخته شده تر و مشهور تر است. از جمله این لوازم می توان به یخچال و جاروبرقی و کولرگازی و ماشین ظرفشویی و لباسشویی و .. اشاره کرد. هر کدام ساختاری جداگدانه دارند که باید تعمیرکاری مجزا برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم آن وارد عمل شود. در واحد تعمیرات لوازم خانگی توشیبا همه امکانات برای برطرف سازی اختلالات و مشکلات کاربران فراهم است.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا واحد رسمی و فعال کمپانی توشیبا در ایران است که در تمامی حوزه ها، کاربران توشیبا را حمایت و پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید کمپانی توشیبا در زمینه تجهیرات ارتباطی، قطعات الکترونیکی، سیستم های برق، زیر ساخت های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، لوازم اداری و دفتری، تجهیزات پزشکی، ابزار های روشنایی ، تجهیزات نور پردازی و خدمات لجستیک فعالیت دارد.

نمایندگی رسمی توشیبا فروش و خدمات پس از فروش همه این حوزه ها را پوشش می دهد. با مراجعه به این نمایندگی می توانید از مجموعه ای از امتیازات ویژه و منحصر و امکانات جدید بهره مند شوید. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

واحد های تعمیرات توشیبا

هر یک از واحد های تعمیراتی توشیبا در کارگاه اختصاصی خود فعالیت می کنند. زمینه فعالیت کمپانی توشیبا بسیار گسترده و وسیع است. به همین دلیل لازم است که هر یک از تولیدات این کمپانی به صورت اختصاصی و تنها در حوزه اصلی خود مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

در واحد های تعمیرات توشیبا می توانید با بهره مندی از امکانات وسیع در حوزه عیب یابی و تعمیر به مجموعه ای از بهترین و خاص ترین تسهیلات دستیابی پیدا کنید که مسیر تعمیر و ترمیم هر یک از محصولات توشیبا از لوازم خانگی گرفته تا تجهیزات هوشمند و اداری و پزشکی و برقی و … را برای شما سهل و ساده می کند.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post