جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

یونیت لیزر یکی از قطعات کاربردی موجود در دستگاه‌های کپی لیزری است که بخش از عمده‌ای از فرآیند چاپ برعهده آن است. بدیهی است در صورت خرابی این قطعه، کل فرآیند چاپ با مشکل مواجه شده و مختل می گردد. از این رو خرابی های پیش آمده در یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا می بایست در اسرع وقت رفع گردند. به دلیل حساسیت این قطعه، تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا صرفاً می‌بایست به دست تعمیرکاران خبره این حوزه انجام پذیرد. در غیر این صورت _یعنی در صورتی که تعمیر این بخش به تعمیرکاران نابلد محول شود_ امکان دوچندان شدن اشکال پیش آمده و آسیب دیدن سایر بخش های دستگاه وجود دارد. 

یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز ایراد در این بخش از دستگاه به مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی ، واحد تعمیرات یونیت لیزر دستگاه کپی مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت کنید.

تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

برخی اشکالات پیش آمده در یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا به دلیل بروز اختلال در تنظیمات و محل جاگیری این قطعه است. بنابراین توصیه می‌شود در وهله نخست، محل قرار گیری یونیت لیزر، بررسی گردد و جا به جایی های مورد نیاز انجام شود. برای این کار یک برگ را به عنوان الگو پرینت بگیرید تا زاویه تنظیم مورد نیاز را تخمین بزنید. در ادامه شیشه اسکن را خارج کنید و کاور موتور چند ضلعی را خارج کنید. کاور سمت راست را نیز خارج کنید. پیچ های یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا را شل کنید و همزمان با این که مراقب درجه A هستید از یک پیچ گوشتی دو سو B برای حرکت دادن یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا به چپ یا راست برای تنظیم موقعیت یونیت استفاده نمایید.

پس از این کار موقعیت یونیت اسکن لیزر را تنظیم کنید. در صورتی که الگو در گوشه لبه بیرون آمده از دستگاه [C] کج باشد، یونیت را به گونه‌ای حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت عقب حرکت دهد. در صورتی که الگو در گوشه سمت چپ پایین لبه انتهایی [D] کج شده باشد، یونیت را طوری حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت جلو حرکت دهد. توجه داشته باشید که درجه موجود به منظور افزایش ۱ میلی متری تنظیم شده است. پس از تنظیم یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا، پیچ های روی یونیت را محکم کنید، دستگاه را اسمبل کنید و کپی بگیرید. الگو را بررسی کنید و در صورت نیاز مراحل ذکر شده را مجدداً تکرا نمایید.

نشانه های خرابی یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

  • در آمدن پین آینه ی هندسی شکل یونیت لیزر
  • خرابی لیزر
  • کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر
  • تار بودن تصویر
  • خرابی سوکت یونیت لیزر

تعویض یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

تلاش کارشناسان ما در مرکز تعمیر یونیت لیزر کپی توشیبا بر بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و عدم تعویض قطعات آن است. لیکن در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیر یونیت دستگاه کپی توشیبا اعلام گردد این امکان فراهم گشته تا این بخش از دستگاه توسط قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض گردد. تعویض و تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا، تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی Toshiba، ریکاوری یونیت درام دستگاه کپی توشیبا، بازیابی یونیت فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا، تعمیر یونیت فیدر و تعمیر یونیت کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا و … برخی از خدمات تخصصی ارائه شده درمرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا است که توسط خبره ترین کارشناسان و با استفاده از برترین تجهیزات و قطعات انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی این برند را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. تمامی سرویس‌ها و خدمات مرتبط با تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد و برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از دستگاه‌های کپی، توانایی آن را دارند تا هریک از دستگاه های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی رسمی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارد دیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده اند.

Rate this post