جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

برد تی کان تلویزیون توشیبا

برد تی کان تلویزیون توشیبا یکی از قطعات مهم و حساس این دستگاه است که خرابی آن می تواند منشأ بروز اختلالات متعددی در تلویزیون باشد. حساسیت و ظرافت این قطعه باعث شده که در نمایندگی توشیبا، جمعی از ماهر ترین تکنسین های تعمیرات تلویزیون به بررسی و ترمیم آن بپردازند. برد تی کان یکی از بین چند قطعه مختلف ارتباط برقرار می کند و به این ترتیب، نمایش تصویر در نمایشگر را امکان پذیر می نماید. ترمیم و یا تعویض این قطعه نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه ای دارد.

لذا همکاران ما نمایندگی توشیبا، از پیشرفته ترین دستگاه ها برای ترمیم این قطعه استفاده می کنند و به این ترتیب، خدماتی تخصصی و بی نقص را به کاربران ارائه می دهند. در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی ماهیت برد تی کان تلویزیون توشیبا ، اطلاعاتی را در مورد مشکلات و روش های تعمیر این قطعه به شما عزیزان آموزش دهیم؛ ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

برد تی کان تلویزیون توشیبا

عملکرد برد تی کان

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، برد تی کان تلویزیون توشیبا قطعه ای در این محصول است که بین چند بخش دیگر ارتباط برقرار می کند. این قطعه، مین برد و فلت پنل را به هم مرتبط کرده و به این ترتیب، در نمایش تصویر نقش مهمی ایفا می کند. برد T CON یا به عبارت کامل تر برد TFT CONTROLLER ، اطلاعات تصویر را پردازش کرده و دو بخش مجزا برای ورود اطلاعات به هریک از بخش های پنل ایجاد می کند.

بعد از اینکه اطلاعات مورد نظر در مین برد پردازش شدند، از طریق کابل ارتباطی خاصی تحت عنوان LVDS FLAT ، به برد t con منتقل می شوند. قطعه مورد بحث به عنوان یکی از اجزای پنل شناخته می شود و موظف است که خروجی استاندارد مین برد را به پنل منتقل نماید. توضیحات ارائه شده، اهمیت و ارزش برد تی کان تلویزیون توشیبا را مشخص می کند. بنابراین توصیه اکید می کنیم که برای ترمیم این قطعه، تنها به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه نمایید. نمایندگی توشیبا به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده خدمات ترمیم تلویزیون، برای این منظور در خدمات شما خواهد بود.

مشکلات رایج برد تی کان تلویزیون

برد تی کان تلویزیون توشیبا ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شده و عملکرد این دستگاه را مختل نماید. در واقع مهم ترین ایراد این قطعه، از کار افتادن آن است. آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برق و خرابی های طولانی مدت سایر قطعات تلویزیون را می توان به عنوان اصلی ترین دلایل خرابی و از کار افتادن برد تی کان به شمار آورد. اگر این قطعه دچار مشکل شده و از کار بیفتد، کاربران شاهد بروز اختلال هایی در نحوه عملکرد تلویزیون خواهند بود. قطع شدن ناگهانی تصویر یکی از اولین علائم خرابی برد تی کان است که در صورت تداوم، می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی تر در این محصول شود.

توجه داشته باشید که در این حالت معمولا نور زمینه و یا بک لایت وجود دارد و شما نمی توانید تصویر را به وضوح مشاهده کنید. البته قطع شدن ناگهانی تصویر در تلویزیون های فاقد برد تی کان، به منزله بروز مشکل در سایر قطعات می باشد. به هر ترتیب، تعمیر یا تعویض برد تی کان تلویزیون توشیبا در هریک از حالت های ذکر  شده باید توسط متخصصین این حوزه انجام گردد.

تعمیر برد تی کان تلویزیون توشیبا

برای تعمیر برد تی کان تلویزیون ، نیاز به مهارت و تخصص بالایی است که تنها در اختیار متخصصن مجرب این حوزه است. باید بدانید که قطعه مورد بحث در اغلب موارد قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد. البته تیم تعمیراتی حاضر در نمایندگی توشیبا نهایت تلاششان را برای ترمیم این قطعه می کنند؛ اما ساختار برد تی کان به گونه ای است که معمولا قابل تعمیر نبوده و باید با یک نمونه جدید تر جایگزین گردد.

ارتباط ظریف بین برد t con با پنل و مین برد، نکته ای است که در هنگام تعویض این قطعه باید مورد توجه قرار بگیرد. بروز هرگونه خطا در روند تعمیر یا تعویض این قطعه، مشکلات جبران ناپذیری را در تلویزیون به وجود آورده و هزینه های کاربران را دو چندان می کند. خوشبختانه همکاران ما در نمایندگی توشیبا، تعویض و تعمیر برد تی کان تلویزیون توشیبا را به شکل تخصصی انجام داده و خیال کاربران را از ترمیم با کیفیت دستگاهشان راحت می کنند. همچنین برای تعویض و جایگزینی این قطعه، از نمونه های اورجینال استفاده می شود.

نمایندگی تلویزیون توشیبا

نمایندگی تلویزیون توشیبا، مرکزی است که به صورت ویژه خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل های کولر گازی را به کاربران این محصول ارائه می دهد. در بخش فروش، کارشناسان زبده ای فعالیت می کنند که ضمن برخورداری از اطلاعات کامل در مورد ویژگی های فنی دستگاه، خریداران را برای انتخابی بهتر راهنمایی می کنند. شما عزیزان با مراجعه به مشاورین ما در نمایندگی توشیبا می توانید اطلاعات و راهنمایی های لازم در مورد محصول مورد نظرتان را دریافت نمایید.

در بخش تعمیرات نمایندگی تلویزیون توشیبا نیز شاهد حضور تکنسین هایی هستیم که به ترمیم و تعمیر تخصصی انواع مدل های این دستگاه اشتغال دارند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید از تعمیر تخصصی تلویزیون توشیبا خود به صورت تخصصی در بخش تعمیرات توشیبا اطمینان کامل داشته باشید.

با مراجعه به این قسمت، به آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات توشیبا دسترسی خواهید داشت.

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post