جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی توشیبا

تعمیر کولر گازی توشیبا ، در نمایندگی توشیبا و به کمک مهندسین و متخصصین این حوزه انجام می گردد. گارانتی خدمات در مرکز تعمیر کولرگازی توشیبا  سبب گشته تا این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل نیاز به دریافت سرویس های مرتبط با این دستگاه گشته اند. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر کولرگازی Toshiba  تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت.

توانایی کارشناسان تعمیر کولر گازی توشیبا  در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. تعمیر کولرگازی توشیبا  در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای کولرگازی توشیبا  اعم از ایستاده، پنجره‌ای، کولرگازی و … را شامل می گردد.

تعمیر کولر گازی توشیبا

تعمیر کولر گازی توشیبا در محل

از خدمات قابل توجه نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا، خدمات سرویس در محل می باشد. یقیناً باز و بسته کردن و حمل و نقل کولر گازی توشیبا برای شما هزینه‌بر و زحمت آفرین است. از این رو نمایندگی توشیبا تصمیم به راه اندازی خدمات سرویس در محل کرده تا شرایط رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود را فراهم کند. چنانچه کولر شما نیاز به سرویس دوره‌ای دارد و یا اینکه با خرابی آن مواجه شدید تنها کافی است با شماره تلفن نمایندگی توشیبا تماس گرفته و از کارشناسان بخواهید به محل شما بیایند. تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات کولرگازی با استفاده از تجهیزات ویژه در محل مورد نظر صورت گرفته و نیازی به مراجعه کاربر ندارد.

هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا چقدر است؟

اگر نگران هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا خود هستید، بهتر است تا پایان عیب یابی این دستگاه صبر کنید. برای این که تعمیرکار بداند قیمت تعمیرات کولر چقدر است، باید اول قطعات آسیب دیده آن را شناسایی کرده و میزان خسارت را برآورد نماید. مثلا اگر کولر تنها به شارژ گاز نیاز داشته باشد، شما باید هزینه مواد و روند انجام کار را بپردازید. تمیز کردن قطعاتی همچون فیلتر و … هم هزینه بالایی ندارد. اگر قطعاتی مثل کمپرسور، کندانسور، فن، برد و … معیوب شده باشند، باید شدت خرابی آنها را مشخص کرد. معمولا تعمیر این قطعات چندان هزینه بر نیست؛ اما تعویض آنها معمولا پر هزینه است و شامل قیمت قطعه جدید هم می شود.

نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا

نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا متشکل از سه پارامتر اصلی یعنی پرسنل مجرب، تجهیزات پیشرفته و فضای مدرن، خدمات متنوعی را به هموطنان ارائه می کند. همان طور که می دانید نه تنها توشیبا بلکه بسیاری دیگر از شرکت های خارجی پس از تحریم های غرب، تعاملات خود را با ایران کاهش دادند. در این رابطه دسترسی کاربران به نمایندگی توشیبا که از اصلی ترین خواسته های آنان است با محدودیت های مختلفی روبرو شد.

با تلاش ها و تدابیری که مرکز سخت افزار ایران در نظر گرفت، نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا برای آن دسته از عزیزانی که صاحب این دستگاه هستند راه اندازی شد. در این نمایندگی تمامی قطعات استفاده شده اصل و اورجینال می باشد. امید است با این خدمت، به رفع تمامی مشکلات کاربران کمک کرده باشیم.

سرویس کولر گازی توشیبا

متأسفانه در کولرهای گازی امروزی، مسئله انباشت گردوغبار و چربی یک معضل به حساب می‌آید. این شکل از آلودگی در اسپیلت‌ها و دیگر انواع کولر گازی سبب شده تا این دستگاه‌ها نیاز به سرویس‌های دوره‌ای در بازه‌های زمانی مشخص گردند. کاربران انواع کولر گازی می‌بایست هر سال یک بار و یا بیشتر (با توجه به منطقه آب و هوایی و میزان استفاده از کولر) اقدام به سرویس کولر نمایند. بی‌توجهی به این مسئله و به تعویض انداختن سرویس کولر، سبب کاهش کارایی دستگاه در کوتاه مدت و خرابی قطعات آن دراز مدت می‌گردد.

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولرگازی توشیبا  به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولرگازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولرگازی توشیبا  به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

البته سرویس کولر گازی محدود به تمیز کردن نیست و شارژ گاز کولر، تست عملکرد قطعات، درست کار کردن قطعات آن و مواردی از این دست را نیز شامل می‌گردد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس کولر گازی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی توشیبا تماس بگیرید.. جهت ثبت سفارشات مربوط به سرویس کولر گازی خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا تماس بگیرید.

سرویس کولرگازی توشیبا

خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا

اقداماتی همچون تعمیر برد، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، تعمیر تخصصی سنسور، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض فن، ترمیم مدارهای معیوب، تعویض خازن های آسیب دیده، ترمیم پنل های داخلی و خارجی، تعمیر دکمه ها و بدنه، رفع ارورهای کولر، ترمیم مشکلات عملکردی، تعمیرات در محل و … مهم ترین خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا به شمار می روند. نمایندگی توشیبا مرکز سخت افزار ایران، در مقابل این سرویس ها به شما ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. بنابراین می توانید ضمن اطمینان از اصل بودن قطعات مورد استفاده، هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری نمایید.

اهمیت تعمیر کولر گازی توشیبا

توجه داشته باشید که هر وسیله مصرفی صرفا بدون توجه به نوع و برند به سرویس و تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. تعمیر کولر گازی توشیبا به دلیل اینکه کندانسور آن در بیرون از محیط داخلی نصب شده است و هر روزه در معرض گرد و خاک قرار دارد، پیش نیاز راه اندازی این دستگاه است.

برای حفظ راندمان اصلی، واقعی و اولیه کولر گازی لازم است که هر ساله در آغاز هر فصل کولر گازی توشیبا توسط تعمیرکار متخصص سرویس شود تا هم خرابی آن به حداقل کاهش یافته و اگر هم تعمیر کولر گازی  واجب ‌باشد، در هوای مناسب و در زمانی که ترافیک کاری تعمیرکاران در کمترین حالت خود است، این کار انجام شود.

نصب کولر گازی توشیبا

نصب کولر گازی در مکان درست و مناسب یکی از نکاتی است که در دراز مدت می‌تواند به عمر مفید کولر بیفزاید. حال در صورتی که این نصب با رعایت استانداردها و با بکارگیری برترین متریال انجام شود، این عمر مفید دوچندان شده و خرابی کولر به حداقل میزان ممکن می‌رسد. به طور کلی نصب کولرگازی اسپیلت در پنج مرحله انجام می پذیرد که عبارتند از:  نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی).

انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان نصب کولرگازی و با رعایت همه‌جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد. بی‌توجهی به این مسئله و نصب کولر گازی بدون توجه به استانداردها سبب خرابی کولر در کوتاه مدت و افت کارایی آن می‌گردد. مرکز تعمیر کولر گازی توشیبا یکی از مراکز مجاز و معتبر در ارائه خدمات مرتبط با انواع کولر گازی از جمله خدمات مرتبط با نصب و راه‌اندازی انواع کولر گازی است که برای این کار از حضور کارشناسانی خبره بهره می‌برد.

لوله کشی توکار کولر گازی توشیبا

یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با کولرهای گازی امروزی، که معمولا در حین نصب کولر انجام می‌شود، سرویس لوله‌کشی توکار کولر گازی است. همانگونه که می‌دانید اسپیلت های امروزی دارای دو پنل داخلی و خارجی هستند و ارتباط میان این دو پنل از طریق لوله‌هایی خاص برقرار می‌شود. نصب این لوله‌ها هم به صورت تو کار و هم به صورت روکار امکان پذیر است. اما از آنجا که نصب لوله در فضای خانه جلوه چندان جالبی ندارد، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند تا لوله‌کشی کولر گازی را به صورت تو کار انجام دهند. برای این کار لازم است دیوار مربوطه در بخش‌هایی تخریب و مجدداً ساخته شود.

این تخریب در حد جاگذاری لوله و به همان میزان خواهد بود. در لوله کشی توکار آنچه که مهم است استفاده از متریال درجه یک و با دوام است تا از خرابی زودهنگام این تأسیسات جلوگیری شود. بی‌توجهی به این مسئله سبب تکرار روند جایگذاری لوله – خرید لوله، خراب کردن دیوار، جا گذاری لوله و اتصالات و …- می‌گردد. برای دریافت سرویس‌های باکیفیت مرتبط با این بخش نیز توصیه ما تماس با کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا است. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی توشیبا مشمول گارانتی و ضمانت است.

مشکلات کولرگازی توشیبا

هر وقت در کولر گازی خود هر یک از مشکلات زیر را مشاهده کردید، زمان تعمیر کولر گازی توشیبا فرا رسیده و  لازم است که حتما با یک مرکز تعمیرات کولر گازی مجاز و متخصص تماس بگیرید و در خواست کمک کنید؛

  • پرتاب باد کولر کم شده است
  • هنگام کار با کولر آبریزش مشاهده می شود
  • روشن نشدن کولر گازی و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی
  • یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی
  • کولر گازی شما روشن نمی شود
  • کولر گازی باد سرد تولید نمی کند
  • سرمای کولر گازی نسبت به گذشته کم شده است
  • ریموت کنترل کولر گازیتان کار نمی کند.
  • کولر گازی شما گرمایش ندارد.

ضرورت تعمیر کولر گازی توشیبا

برای تعمیر کولر گازی توشیبا  فقط و فقط با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید و خود شخصا برای حل آن اقدام نکنید، زیرا ممکن است خرابی های بیشتری را دامن بزنید. اگر در دستگاه خود موارد زیر را مشاهده کردید، نگران نباشید ما می توانیم در اسرع وقت به شما کمک کنیم و آسایش را برایتان به ارمغان بیاوریم.

  • اگر به هر دلیل روی صفحه نمایش کولر گازی شما کد خطا ظاهر شد، ابتدا دستگاه را ریست کنید،اگر برطرف نشد حتماً برای تعمیر کولر گازی توشیبا با مرکز معتبر تماس بگیرید
  • وجود صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد کولر گازی توشیبا چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن
  • با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد، این اختلال به این معنی است که شارژ گاز کولر تخلیه شده است.
  • مشاهده ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گاز

ضرورت تعمیر کولر گازی توشیبا از آن جهت حائز اهمیت است که این وسیله ارتباط مستقیمی با رفاه حال کاربران به خصوص در فصل گرم دارد، لذا تعمیر کولر گازی توشیبا در واقع به معنی فراهم آوری آرامش و حال خوب برای کاربران است.

تعمیرات لوازم خانگی توشیبا

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان توشیبا ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند.

شایان ذکر است در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده –مثلا در تعمیر کولر گازی توشیبا – و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز توشیبا انجام می پذیرد.

تعمیرات توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا به صورت یک شبکه منسجم و قوی خدمات رسانی می کند. این مرکز در تمام مراحل تعمیر، کار خود را با دقت و مهارت خاصی انجام می دهد تا رضایت مشتری را کسب کند. این مرکز مرحله اول تعمیر، یعنی تشخیص و عیب یابی را با روش های فوق حرفه ای انجام می دهد و از همان ابتدا با تشخیص درست، درمان درست را نیز انتخاب می کند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا همواره در کنار کاربران گرامی خواهد بود تا آن ها را در انتخابی صحیح و هوشمندانه یاری نماید. این مرکز با ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی و حضوری، با در نظر گرفتن سه فاکتور نیاز، سلیقه و بودجه کاربر، بهترین گزینه را پیش روی او خواهد گذاشت. نمایندگی توشیبا خدمات فروش و تعمیرخود را همراه با گارانتی ارائه می نماید تا کاربران از خدماتی متمایز بهره مند گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید.

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post