جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

شارژ کارتریج توشیبا

شارژ کارتریج توشیبا یکی از خدمات نمایندگی توشیبا در حوزه ماشین های اداری است. با توجه به ارزان تر شدن قیمت ها و تنوع مدل های تولیدی، در منازل نیز هم چون محیط های اداری و تجاری شاهد افزایش استفاده از دستگاه های پرینتر به عنوان وسیله ای کاربردی هستیم. چاپگر ها نقش بسیار مهمی در نگهداری و انتقال اسناد به منظور استفاده در تمام موقعیت ها و رده های اجتماعی جامعه ایفا می کنند؛ چرا که علیرغم نفوذ وسایل الکترونیکی، قسمت عمده مبادلات فکری و اقتصادی بر بستر کاغذ شکل می گیرد. اما چاپگر ها با یک محدودیت عمده روبرو هستند و آن اتمام مخزن جوهر کارتریج است.

در نگاه اول ممکن است نگرانی از اتمام جوهر و یا مخازن رنگ در چاپگرها امری طبیعی و اجتناب ناپذیر به نظر برسد، اما تصور اینکه در یک موقعیت اضطراری و نیز در دسترس نبودن یک سرویس کار مطمئن با اتمام ذخیره کارتریج چاپگر خود روبرو شویم، همه ما را دچار استرس و تنش می کند. اما به راستی چاره کار چیست؟ توصیه می کنیم شارژ کارتریج توشیبا دستگاه خود را به متخصصین و کارشناسانی که تخصص لازم در این زمینه را دارند بسپارید.

شارژ کارتریج توشیبا

زمان تعویض یا شارژ کارتریج توشیبا

معمولاً پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت – یعنی فرارسیدن زمان تعویض یا شارژ کارتریج توشیبا – توسط دستگاه به کاربر اطلاع داده می شود. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است ،عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد.

لیکن خشک شدن کارتریج در مصارف خانگی حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض و شارژ کارتریج توشیبا بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند.

بعلاوه اگر کلمات در زمان چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توان با توزیع درست جوهر، به کیفیت چاپ کمک کرد. (برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود.) در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعویض و شارژ کارتریج توشیبا می توانید از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیردستگاه کپی توشیبا استفاده نمایید. خدمات مذکور به دو صورت تعمیر در محل و سرویس دستگاه در تعمیرگاه انجام می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: چیپست کارتریج توشیبا

شارژ کارتریج پرینتر توشیبا

کارتریج پرینترها به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم می شوند. در کارتریج های جوهری از جوهرهای رنگی که به صورت مایع هستند استفاده می شود. اما در کارتریج های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می شود. هم کارتریج جوهری و هم لیزری با توجه به نوع کاربری دستگاه ممکن است تنها از پودر و جوهر مشکی استفاده کنند و یا اینکه پودرهای رنگی نیز در آنها مورد استفاده قرار گیرد. این امر بستگی به سیاه و سفید بودن و یا رنگی بودن پرینتر دارد. زمان شارژ کارتریج پرینتر توشیبا بستگی به میزان کارکرد دستگاه و حجم مخزن آن دارد. کارتریج تعبیه شده در پرینتر معمولاً از ظرفیت کمتری نسبت به کارتریج دستگاه کپی برخوردار است. از این رو در صورتی که کارکرد روزانه آن زیاد باشد، شارژ کارتریج زود به زود انجام می شود.

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان توشیبا

شارژ کارتریج جوهر افشان به وسیله جوهر های موجود در بازار انجام می شود. استفاده از جوهر با کیفیت نکته مهم در شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان توشیبا می باشد. چرا که جوهرها با کیفیت پایین به پرینتر شما آسیب خواهند زد. کارتریج قابل شارژ (Cartridge Refillable) این کارتریج ھا مواد مصرفی پرینترھای جوھر افشان ھستند که کاربر می تواند شخصا آنھا را با جوھر پر (شارژ) نماید. کارتریج ھای ذکر شده نیز مانند مخازن جوھر ھزینه مواد مصرفی را به شدت کاھش می دھند برای این کارتریج ھا نیز می توان جوھرھای مختلف حتی جوھرھای سیاه و سفید استفاده نمود.

گاھی برای باز کردن گرفتگی نازل ھای ھد پرینتر، کارتریج ھای قابل شارژ پر شده را با محلول ھدبازکن به کار می برند. استفاده از این نوع کارتریج ھا مستلزم ھیچ تغییری در پرینتر نبوده و از این نظر ھزینه کاربر به مقدار زیادی کاھش می یابد. آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان را در سایت رسمی مرکز سخت افزار ایران مطالعه نمایید.

این مقاله را از دست ندهید: انتخاب جوهر مناسب پرینتر

شارژ کارتریج پرینتر لیزری توشیبا

شارژ کارتریج توشیبا لیزری، توسط مهندسین و متخصصین تعمیرات اچ پی انجام می گردد. در نرم‎افزار درایور کلیه پرینترهای لیزری گزینه‎ای تحت عنوان Density وجود دارد که توسط آن می‎توانید شدت کم رنگ و پر رنگ بودن چاپ را تنظیم کنید Density. عددی بین ۱ تا ۵ می‎باشد که با ۱ کم رنگ‎ترین و با ۵ پر رنگ‎ترین پرینت را خواهید داشت. پیش فرض Density عدد ۳ می‎باشد. پس از شارژ کارتریج توشیبا چنانچه پرینت اندکی کم رنگ است، Density را روی ۴ یا ۵ تنظیم کنید. بدیهی است Density بالاتر تونر بیشتری مصرف می‎کند.

لازم به ذکر است تمامی قطعات و مواد مصرفی در این مرکز اورجینال و اصل می باشد. متخصصین مرکزسخت افزار ایران ، از تونر اختصاصی جهت شارژ کارتریج توشیبا هریک از برندها استفاده می کنند. استفاده از تونر سایر مدلها کیفیت چاپ بسیار پایین‎تری را موجب می‎شود. در این مرکز شارژ تخصصی کارتریج همواره با تونر درجه یک انجام خواهد شد.

تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی توشیبا

پودر موجود در کارتریج دستگاه کپی پس از تمام شدن باید شارژ شود. به این کار اصطلاحاً تعویض کارتریج تونر گفته می شود. تونر همان پودری است که به صورت سیاه و سفید یا رنگی در کارتریج دستگاه قرار می گیرد و پس از فرمان کپی و انتقال آن به درام، سند و تصاویر مورد نظر را بر روی کاغذ پیاده می کند. تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی با توجه به میزان کارکرد دستگاه متفاوت است اما به طور کلی در محیط هایی که استفاده از این دستگاه زیاد است، مانند مراکز آموزشی و فنی، تعویض کارتریج تونر در بازه زمانی کوتاه مدت انجام می شود. نکته مهم در تعویض کارتریج تونر این است که استفاده از تونر نامرغوب و غیراستاندارد می تواند باعث آسیب به قطعات دستگاه و چاپ بی کیفیت شود. بنابراین همواره از تونرهای اصلی و مرغوب در هنگام شارژ تونر کارتریج دستگاه کپی توشیبا استفاده کنید.

خدمات تخصصی شارژ کارتریج توشیبا

به شما این اطمینان را می دهیم که با یک بار انجام دادن آن، از این به بعد می توانید با تهیه جوهر و رنگ مناسب با چاپگرتان، نگرانی خود را درباره شارژ مجدد کارتریج چاپگرتان به کلی فراموش کنید. صحت نظر ما را دور از واقعیت می دانید؟ پس از شما دعوت می کنیم چند دقیقه میهمان بحث کوتاه ما باشید

قدم اول تعیین نوع چاپگر و کارتریج است که در این مقاله به دو دسته کلی از چاپگر ها می پردازیم: لیزری و جوهر افشان. کارتریج در نوع لیزری یک قطعه مصرفی با طول عمر حدودی و ذکر شده توسط شرکت سازنده است که منبع مصرف آن، پودر های خشک « تونر » است که در قوطی هایی با پوشش خاص و ضد اشعه به بازار عرضه می شود. پودر تونر از ذرات بسیار ریز پالستیک و معموال کربن ساخته شده است. شارژ کارتریج توشیبا جوهر افشان که به وسیله جوهر های موجود در بازار انجام می گردد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا خدمات تعمیر و ترمیم انواع محصولات توشیبا از جمله دستگاه های کپی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. این شرکت با تکیه بر متخصصان و مهندسان کارآزموده خویش، آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان و همکاران ارجمند می باشد. نمایندگی توشیبا آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب دستگاه های شما را داراست.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت نمایندگی توشیبا مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات توشیبا می پردازیم.

5/5(1 امتیاز)