جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا

واحد تعمیر تلویزیون توشیبا با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این محصول از جمله خرابی رنگ تلویزیون توشیبا را رفع و برطرف نمود. تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، تعمیر خرابی پنل تلویزیون، تعمیر آداپتور تلویزیون توشیبا و …. برخی از تخصصی ترین سرویس های گارانتی دار ارائه شده در این مرکز است.

تمامی سرویس های مذکور با عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا رفع نهایی اشکال پیش آمده ادامه دارد. مرکز تعمیرات توشیبا یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه تعمیر تلویزیون توشیبا به ویژه تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا و سایر سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه است که در طول سال های اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت، بدل به انتخاب نخست دارندگان این دستگاه گشته است.

تعمیر خرابی رنگ تلویزیون

اشکالات رنگ تلویزیون توشیبا

خرابی رنگ تلویزیون توشیبا یکی از اشکالات رایج در تلویزیون های ال سی دی توشیبا و البته سایر برندهایی است که از این تکنولوژی برخوردارند. معمولاً تشخیص درست علت این اشکال کار دشواری است و نیاز به بررسی همه جانبه دستگاه دارد.

خرابی رنگ در تلویزیون های توشیبا معمولاً به انحاء مختلف روی می دهد که برخی از آنها عبارتند از: نمایش رنگ هایی به حالت رنگین کمان (پخش‌شدن رنگ در صفحه نمایش)، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی قرمز، آبی یا سبز، ظهورخطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش، بهم‌ریختگی رنگ و …. بر اساس تجربه کارشناسان ما در تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، مشکلات رنگ در این تلویزیونها، -در صورتی که منبع تغذیه، برد اینورتر و بک لایت ها سالم باشند- مربوط به وجود خرابی در قطعاتی چون مادربرد، کابل رابط و برد کنترلر است.

در غالب این موارد خرابی SCALAR IC سبب خرابی رنگ تلویزیون می گردد. یکی از روش های موجود جهت تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، مقایسه مادر برد دستگاه با یک نمونه مادربرد سالم است. در این روش می توان با فرض سالم بودن کابل رابط تشخیص داد کدام یک (مادر برد یا برد کنترلر) مشکل رنگ را ایجاد کرده است یا خیر. این روش در کاهش زمان عیب یابی و شناسایی علت دقیق اشکال پیش آمده کمک شایانی می کند.

خدمات تخصصی نمایندگی توشیبا: تعمیر برد اینورتر

روش های تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا

  • مشکل دیگری که نیاز به تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا را ضروری می سازد اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است. در این مورد نیز هیچ راهی به جز تعویض پنل وجود ندارد.
  • مشکل دیگری که گاه کاربر را ناچار به حضور در واحد تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا می کند اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله‌ایی غیر عادی از یک عدد و یا بیشتر در تلویزیون است. این مشکل به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) باز میگردد و هیچ راهی به جز تعویض پنل ندارد.
  • یکی از نشانه های خرابی رنگ در تلویزیون توشیبا ظاهر شدن خطی افقی در تصویر است. در این صورت تنها راه ممکن جهت تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا تعویض پنل است.
  • مشکل دیگری که تعمیر خرابی رنگ تلویزیون Toshiba را واجب کند، تاریکی و کم نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر این دستگاه است. این اشکال غالباً مربوط به بخش backlightپنل است و تعمیر آن نیاز به حضور کارشناس و بررسی دستگاه دارد. قطعات یدکی مورد نیاز جهت رفع این اشکال و تعمیر آن اگر چه موجود هستند اما به سختی یافت می شوند. در صورتی که قطعات مورد نیاز جهت رفع این اشکال یافت نشود، پنل باید به طور کلی تعویض گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: روش های رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

خدمات تخصصی مرتبط با خرابی رنگ تلویزیون توشیبا

  • تعمیر کم نور شدن ال سی دی تلویزیون توشیبا
  • تعمیر روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور و …
  • تعمیر و عیب‌یابی تلویزیون توشیبا با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • برطرف‌کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور توسط کارشناسان تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر دیر روشن شدن تلویزیون توشیبا توسط کارشناسان تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا
  • تعمیر آسیب دیدگی مانیتور تلویزیون توشیبا (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز
  • تعمیر وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون توشیبا
  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون توشیبا یا وجود خط‌های رنگی ثابت روی تصویر
  • تعمیر وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر توسط کارشناسان تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا
  • تعمیر خیس شدن پنل و بروز اختلالات ناشی از آن
مشکلات رنگ تلویزیون توشیبا

آشنایی با خدمات تلویزیون توشیبا سرویس: تعمیر بک لایت تلویزیون

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر تلویزیون توشیبا در این مرکز منحصر به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی اشکالات و عیوب احتمالی این دستگاه را دربرمی‌گیرد. در مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا به دلیل وجود مجموعه ای از مجهزترین و هوشمندانه ترین ابزارآلات تعمیر، امکان ترمیم و بهبود تمامی تلویزیون های معیوب و از کار افتاده توشیبا وجود دارد مگر آنکه دستگاه به طور کلی خراب شده و یا سوخته باشد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه عیب و نقص در دستگاه خویش با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا کیفیت و ساختار اولیه آن را بازیابید و لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نمایید. تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، تعمیر خرابی پنل تلویزیون، تعمیر آداپتور تلویزیون توشیبا و …. برخی از تخصصی ترین سرویس های گارانتی دار ارائه شده در این مرکز است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post