جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا

برای تعمیرات تلویزیون توشیبا در نمایندگی این شرکت، متخصصین اول این محصول و قطعات آن را به دقت وارسی می کنند. وقتی نوع مشکل و منشأ آن مشخص شد، مناسب ترین روش تعمیراتی انتخاب شده و اجرا می گردد. مواردی همچون قطع شدن ناگهانی تصویر، پاک شدن تنظیمات تلویزیون بعد از خاموش شدن، قطع و وصل شدن مداوم تصویر، تیره شدن کل تصویر یا بخشی از آن، خاموش شدن دستگاه به صورت خود به خود، چشمک زدن چراغ ال ای دی، قطع شدن کامل تصویر، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، هنگ کردن های مکرر، عدم وجود صدا در تلویزیون، از کار افتادن پورت های ورودی یا خروجی و …

از اصلی ترین مشکلاتی به شمار می روند که در فرایند تعمیر تلویزیون توشیبا بررسی و ترمیم می گردند. در صورت مشاهده هریک از موارد ذکر شده در تلویزیون توشیبا خود، می توانید به نمایندگی توشیبا در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات ترمیمی را از متخصصین این مرکز دریافت نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر تلویزیون در محل

با توجه به اینکه نقش تلویزیون در هر خانه ای بسیار پر رنگ است، بنابراین با خرابی آن، باید سریعا در جهت تعمیر تلویزیون اقدام کنید. به دلیل حساسیت بالای تلویزیون، ممکن است برای حمل و جابجایی تلویزیون به مرکز تعمیرات تلویزیون، با مشکلاتی مواجه شوید.

بنابراین می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون در محل بهره مند شوید. با این کار زمان و انرژی شما برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب و حمل دستگاه به تعمیرگاه اتلاف می شود. علاوه بر این، روش تعمیر تلویزیون در محل یکی از روش های به صرفه است که به دلیل عدم نیاز به جابجایی و انتقال دستگاه، هزینه های شما را نیز به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

زمانی که تلویزیون را به تعمیرگاه حمل می کنید، ممکن است با کوچکترین ضربه، خسارات بزرگی برای دستگاه ایجاد شود و یا برخی قطعات آن در تعمیرگاه گم شوند. بنابراین با تعمیر در محل، دیگر با این مشکلات مواجه نخواهید شد.

با تعمیر تلویزیون در محل، خود شما بر کار تعمیرکاران نظارت دارید و همین مسئله خیال شما را از کیفیت تعمیر آسوده می سازد. با این روش، دیگر نیازی نیست به دنبال قطعات جانبی تلویزیون باشید. چرا که کارشناسان تعمیر، تمام تجهیزات خود را به همراه می آورند و دستگاه را تعمیر می کنند.

با پایان یافتن پروسه تعمیرات تلویزیون، می توانید سوالات خود را از کارشناس مربوطه بپرسید. همچنین تعمیرکار می تواند راهکار های افزایش عمر مفید تلویزیون را به شما آموزش دهد تا از خرابی تلویزیون جلوگیری کنید.

مشکلات رایج تلویزیون توشیبا

چرا تصویر تلویزیون توشیبا پرش دارد؟

پرش تصویر در تلویزیون اتفاق بسیار مشکل سازی است که در صورت تداوم باعث از کار افتادگی کامل تلویزیون نیز می گردد. البته ممکن است به صورت ناخودآگاه در حال استفاده از motion interpolation باشید و تصویر تلویزیون پرش داشته باشد. بنابراین ابتدا قابلیت motion interpolation  را غیر فعال کنید. این قابلیت بر فریم ویدیو و تاری تصاویر افزوده و کیفیت نمایش را تحت تاثیر قرار می دهد.

اما اگر با غیرفعال کردن این گزینه نیز شاهد سوسو زدن تصاویر تلویزیون توشیبا هستید، مشکل دستگاه نیازمند تعمیرات تلویزیون توشیبا خواهد بود. ضعیفی پنل، خرابی مین برد، ناکارآمدی پاور و ضعیفی لامپ های تصویر تلویزیون عمده ترین دلایلی هستند که به پرش تصاویر نمایشگر می انجامند. چنین اختلالاتی را می توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون توشیبا برطرف کنید.

چرا تلویزیون توشیبا روشن نمی شود؟

از دیدگاه کاربران روشن نشدن تلویزیون بزرگ ترین مشکلی می باشد که ممکن است در حین استفاده ی چند ساله از این تجهیزات رخ دهد. اما گاهی واقعا این طور نیست. اختلالات کوچک و ناچیزی چون خرابی کابل های برق و ریموت تلویزیون می توانند باعث روشن نشدن تلویزیون شوند. از طرفی مشکلات ساختاری دو برد مهم تلویزیون یعنی برد پاور و مین برد نیز در روشن نشدن تلویزیون نقش دارند.

برای پیشگیری از بروز اختلالات برد پاور و مین برد در استفاده ی صحیح از تلویزیون کوشا باشید. فراموش نکنید که بردهای ظریف و دیجیتال تلویزیون به شدت بر عوامل مخربی چون اصابت ضربه و نفوذ مایعات حساس هستند. اگر به تازگی با مشکل روشن نشدن تلویزیون توشیبا رو به رو هستید؛ با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا تماس بگیرید.

چرا صفحه ی نمایش تلویزیون تاریک و روشن می شود؟

تاریک و روشن شدن تصاویر تلویزیون های توشیبا و یا هر برند دیگری عموما ریشه در خرابی پنل دارد. این مشکل در اغلب موارد از بالای نمایشگر آغاز می شود. برای تعمیر پنل حتما باید از مراکز تعمیراتی معتبر کمک بگیرید. پنل مهم ترین و در عین حال گران قیمت ترین بخش هر تلویزیون است.

از این رو باید تحت نظر کارشناسان مجرب تعمیر گردد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا ضمن استفاده از دانش به روز کارشناسان خود با به کارگیری تجهیزات فنی پیشرفته کلیه ی بخش های ناکارآمد پنل را تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات تخصصی نمایندگی رسمی توشیبا به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

چرا صفحه نمایش تلویزیون Toshiba کم نور شده است؟

استفاده ی بیش از اندازه از دستگاه تلویزیون و روشن ماندن طولانی مدت آن عاملی برای کم نور شدن  تصویر است. البته گاهی با یک بررسی کوچک و تنظیم مجدد بخش نور دستگاه می توانید بدون نیاز به تعمیرات تخصصی مشکل کم نور شدن تلویزیون توشیبا را برطرف کنید. اگر تنظیمات در حالت متعادلی قرار دارند، اما همچنان شاهد نور کمی از تصاویر تلویزیون توشیبا هستید، مشکل ناشی از بی کیفیتی فسفر موجود در تلویزیون می باشد. بی کیفیتی فسفر تلویزیون امری طبیعیست که با ایجاد فرصت استراحت تلویزیون در ساعات شبانه روز به تعویق می افتد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا مشکل کم نور شدن صفحه ی نمایش تلویزیون های بزرگ و کوچک توشیبا را در سطح کیفی بالایی برطرف می نماید. با مراجعه به این نمایندگی استفاده ی دوباره از کیفیت اولیه ی تلویزیون امکان پذیر است.

 

علت قطع و وصل شدن مداوم تصویر تلویزیون توشیبا چیست؟

سخت افزار داخلی تلویزیون با یک مشکل کوچک ضعیف شده و کاربر با قطع و وصلی مداوم تصویر روبه رو می شود. این مشکل دارای دو حالت کلی در تمام تلویزیون های امروزی از جمله تلویزیون های توشیبا می باشد. گاهی تصویر به طور کامل قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه باز می گردد. در برخی مواقع هم بخشی از صفحه ی نمایش شروع به تیره شدن می کند و کم کم تصویر تلویزیون محو می شود. در هر روی این مشکلات به دلیل خرابی قطعاتی چون بک لایت، پاور، پنل و مین برد به وجود می آیند. تیم فنی نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا با حضور در منزل شما به عیب یابی تلویزیون معیوب پرداخته و کلیه ی اختلالات مرتبط با قطع و وصل شدن تصاویر آن را در مدت زمانی کوتاه مرتفع می سازند.

تعمیر پنل تلویزیون توشیبا

پنل تلویزیون یکی از قطعات حساس دستگاه بوده که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از طریق مراکز تعمیر تلویزیون اقدام نمایید. زمانی که پنل تلویزیون با مشکل مواجه می شود، مهم ترین کار عیب یابی و تشخیص مشکل است. چرا که در صورت تشخیص اشتباه، ممکن است خرابی ها گسترش یافته و دردسر زیادی برای کاربران داشته باشد.

پنل تلویزیون علاوه بر حساسیت بالا، به عنوان یکی از قطعات پیچیده نیز شناخته شده و با ایرادات متعددی روبرو می شود. مشکلات رایج در پنل تلویزیون شامل شکستگی پنل، آسیب دیدن فلت ها، آب خوردگی پنل، سوختگی پیکسل، نمایان شدن خطوط سیاه در پنل، عدم نمایش تصویر، تیره شدن تصویر، نمایش رنگ‌ های غیر طبیعی و دوتایی شدن تصویر می شوند. در صورتی که با هر یک از حالات بالا در پنل دستگاه مواجه شدید، باید برای تعمیرات تلویزیون اقدام نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا
تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر LED توشیبا

کاربران کلیه تلویزیون‌های ال ای دی توشیبا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه خرابی و اشکال در دستگاه خویش به مرکز تعمیر LED توشیبا مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر LED توشیبا پس از بررسی دستگاه و طی روند عیب یابی، اشکالات پیش آمده در آن را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب آن اقدام می نمایند.

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید، می توانید از سرویس تخصصی تعمیر در محل توشیبا استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان ما خود در محل مورد نظر حضور می یابند و تعمیرات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر LED توشیبا را بر روی آن پیاده می سازند. باید توجه داشت بروز خرابی در این دستگاه ها، به هر دلیل که صورت پذیرد، بهترین گزینه جهت تعمیرشان، مراجعه به مراکز مجاز تعمیر LEDتلویزیون  توشیبا است.

عدم توجه به این موضوع و تحویل دستگاه به مراکز غیرمجاز، چه بسا سبب بروز ایرادات دو چندان در دستگاه و خرابی های بیشتر در تلویزیون –به دلیل دستکاری های ناشیانه و نابجای تعمیرکاران نابلد- گردد.

تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا

تلویزیون های نسل جدید توشیبا دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. برای مثال در تلویزیون های نسل جدید LCD و LED چهار برد اصلی وجود دارد که عبارتند از مین برد MAIN BOARD، برد تغذیه POWER BOARD، برد معکوس کننده INVERTER BOARD و برد کنترل تایمینگ T-CON. مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون توشیبا به حساب می آید.

بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا وجود دارد.

در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون توشیبا، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر پاور تلویزیون توشیبا

همانگونه که می دانید بخشی که با نام پاور در تلویزیون توشیبا و سایر دستگاه های الکترونیکی وجود دارد (از آن با نام منبع تغذیه هم یاد می شود)، وظیفه تأمین برق مورد نیاز دستگاه از طریق باطری یا برق شهری را بر عهده دارد. به طور کلی، منبع تغذیه، مداری الکترونیکی است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژهای مستقیم مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند.

اگر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیکن در حال حاضر، غالب پاورهای بکار رفته در تلویزیون های توشیبا و سایر تلویزیون های موجود در بازار از نوع کلیدی است. در منابع تغذيۀ کليدي، به کمک يک ترانزيستور، جريان عبوري از ترانس، هزاران بار در ثانيه قطع و وصل مي شود تا ولتاژ متناوب فرکانس بالا توليد مي شود. عمل قطع و وصل کليد، توسط يک نوسان ساز مرجع مربعي انجام می پذیرد.

در هر حال دارندگان تلویزیون های توشیبا می توانند در صورت بروز اختلال در این بخش از دستگاه خویش به مرکز تعمیرات توشیبا مراجعه کرده و خدمات تخصصی تعمیر پاور تلویزیون توشیبا را دریافت نمایند. در صورت عدم امکان تحویل دستگاه به این مرکز، می توان از سرویس تعمیرات تلویزیون توشیبا در محل بهره برد.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

تعمیر برد تی کان تلویزیون توشیبا و دیگر برندها زمانی انجام می شود که به دلیل خرابی این قطعه، تصاویر به درستی نمایش داده نشوند. روند کاری تلویزیون به این ترتیب است که اطلاعات وارد شده به مین برد پردازش شده و سپس از طریق کابل مخصوصی به برد تیکان منتقل می شوند. این برد اطلاعات تصویر، مانند رنگ و روشنایی را پردازش کرده و به پنل منتقل می کند تا در نهایت، تصویر در پنل تلویزیون نمایش داده شود. وقتی برد تیکان از کار می افتد، تصاویر به درستی نمایش داده نمی شوند و گاهی ممکن است به هم بریزند. با تعمیر برد Tcon تلویزیون toshiba مشکلات تصویر هم برطرف می شوند.

تعمیر تیونر تلویزیون

قطع و وصل شدن تصویر و صدا در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی قطعه ای به نام تیونر است. چنانچه تصاویر به صورت مکرر قطع و وصل می شوند، ابتدا آنتن و اتصالات را بررسی کنید؛ اگر این بخش ها ایرادی نداشتند، بدون شک مشکل از تیونر است. در این حالت احتمال خرابی یکی از سه ترانزیستور MOSFET، دوآل گیت، آی سی TDA5331، آی سی SDA3202، فیلترهای جدا کننده سه باند و فیلتر میان گذر خروجی تیونر بسیار بالاست. همچنین در صورت قطع شدن کامل تصویر و نمایش پیغام عدم وجود سیگنال هم باید به فکر تعمیر تیونر تلویزیون توشیبا باشید. بهتر است برای این کار از تکنسین های تعمیرات تلویزیون توشیبا کمک بگیرید تا ایراد دستگاه به صورت تخصصی و حرفه ای برطرف شود.

تعمیر تلویزیون با مشکل هاله رنگ

یکی از اقداماتی که تکنسین های تعمیرات تلویزیون توشیبا انجام می دهند، مربوط به عیب یابی و برطرف کردن هاله رنگ است. تعمیر تلویزیون با مشکل هاله رنگ، با تعمیر یا تعویض قطعات داخلی انجام می شود. هاله در رنگ های مختلفی همچون بنفش ایجاد شده و گاهی هم تصاویر، سایه هایی خاکی رنگ دارند. در صورت خرابی قطعاتی همچون بک لایت هم ممکن است هاله هایی در تصویر دیده شوند. حتی خرابی پنل و فلت تصویر هم گاهی هاله هایی به رنگ بنفش یا سایر رنگها را در صفحه تلویزیون ایجاد می کند. معمولا مشکل با تعویض فلت ها یا تعمیر بک لایت حل می شود؛ اما اگر پنل آسیب دیده باشد، نیاز به تعویض این قطعه است که به دلیل قیمت بالای این قطعه، صرفه اقتصادی چندانی ندارد.

تعمیر LCD توشیبا

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون توشیبا و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون توشیبا در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. در مرکز تخصصی تعمیر LCD توشیبا، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد.

در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال سی دی پیاده می گردد. به طور کلی غالب اشکالات پیش آمده در پنل های تلویزیون ال سی دی توشیبا جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و … قابل تعمیر هستند و اصلاح آنها هزینه‌ای چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی‌کند. البته تجربه تعمیرکار، طی صحیح فرآیند عیب‌یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیرات ال سی دی توشیبا بسیار موثر خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا

بک لایت Back light تلویزیون در واقع نور زمینه‌ای است که توسط لامپ های تعبیه شده در پنل تولید می‌شود. این نور پیکسل‌های روشن شدۀ صفحه نمایش را قابل دیدن می‌کند و نقش مهمی در به نمایش درآوردن تصاویر دارد. با این تفاسیر بدیهی است خرابی بک لایت تلویزیون توشیبا ازکارافتادگی کل دستگاه را سبب شده و اختلالاتی را در تصاویر عرضه شده ایجاد نماید. در صورت خرابی بک لایت لازم است تا پنل تلویزیون گشوده شده و در ادامه لامپ های خراب و نیمه خراب آن تعویض گردد.

تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا زمانی اتمام می‌یابد که نور مجموعه تنظیم گردد و اطلاحات لازم جهت تنظیم برد پاور، تغییر و تنظیم ولتاژ بک لایت و در نهایت تست و آزمایش دستگاه با روش های استاندارد انجام پذیرد. توجه به این مراحل نقش بسزایی در تعمیر صحیح و استاندارد این بخش از دستگاه و جلوگیری از بازگشت ایراد دارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا در نمایندگی مجاز و مراکز استاندارد تعمیر نظیر مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون توشیبا قابل دریافت است.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا جهت تحقق اهداف مشتری‌مدارانه خویش مجموعه‌ای از زبده‌ترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار تولیدات توشیبا را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ خدمات پس از فروش، تمامی نیازها و درخواستهای کاربران این برند را برآورده و تأمین سازد.

این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. نمایندگی توشیبا جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز هیچگاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد.

کارشناسان این مرکز همگی، پس از طی دوره‌ها و آزمون های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه های توشیبا هستند. کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی ملی و بین‌المللی هستند که هر شش ماه جهت به‌روز رسانی مهارتها و دانش فنی تعمیرات آنها برگزار می‌گردد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی توشیبا و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی توشیبا در بخش واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا معرفی می گردند.

نمایندگی توشیبا و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز توشیبا

شرکت چندملیتی و خوشه‌ای ژاپنی توشیبا در زمینه ی ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی(مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه ‎هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی (نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)،

محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد. شما کاربران گرامی می توانید دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را درباره جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز توشیبا و فناوری های به کار رفته در آنها را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

تعمیرات توشیبا و اخبار مرکز تخصصی توشیبا

تعمیرات توشیبا در صورتی که به دست مهندسان زبده و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها عیوب ایجاد شده در دستگاه را رفع خواهد ساخت بلکه به دلیل اِعمال پاره ای گردگیری ها و عملیات ویژه در حین تعمیر، سبب بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و افزایش عمر مفید آن خواهد گشت.

کاربران گرامی دستگاه های توشیبا به یاد داشته باشند در صورت بروز هرگونه اختلال و خرابی در این دستگاه ها، تعمیر و واکاوی قطعات آن صرفاً می بایست به دست کارشناسان متخصص و در مراکز مجاز انجام پذیرد. زیرا تعمیرکاران مراکز غیرمجاز، غالباً تعهدی دربرابر تعمیرات ناشیانه انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیرات توشیبا، خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند.

بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیرات توشیبا حضور در یک مرکز مجاز و معتبر و یا مراجعه به نمایندگی توشیبا است. کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت، کادر فنی این مرکز، از معدود مجموعه‌های متخصص در حوزه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات توشیبا است.

کارشناسان نمایندگی توشیبا در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده اند تا شما کاربران گرامی را در جریان جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط این حوزه قرار دهند. جدیدترین اخبار مرکز تخصصی توشیبا و رویدادهای مرتبط با کمپانی و محصولات توشیبا از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا و مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا

تعمیرات تلویزیون توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. تجهیزات موجود در مرکز، پس از بررسی عملکرد و تأیید سطح سازگاری آنها با تلویزیون توشیبا در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده‌اند.

سطح بالای سازگاری تجهیزات این مرکز با فرآیند تعمیرات تلویزیون توشیبا سبب گشته تا غالب دستگاه‌های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، نه تنها کیفیت اولیه خود را بازیابند بلکه به دلیل استفاده از مواد درجه یک و گردگیرهای اصولی، با قدرت و کیفیت بالاتری به کار ادامه دهند.

گاه مشاهده شده که در مراکز غیرمجاز، با وجود عدم ضرورت درتعویض و تغییر قطعات دستگاه‌های توشیبا، قطعات اصلی و اورجینال این دستگاه‌ها تعویض گشته و قطعاتی دست دوم و کهنه جایگزین آن‌ها شده‌اند. به منظور پیشگیری از وقوع چنین تخلفات ناخوشایندی -که صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد می‌سازند،- توصیه می‌شود برای انجام هرگونه عملیات تعمیر و ترمیم به مراکز مجاز تعمیرات تلویزیون توشیبا و یا نمایندگی توشیبا مراجعه فرمایید.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی توشیبا و مطالعه مقالات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات توشیبا بخشی از اطلاعات لازم جهت تعمیرات این دستگاه ها را دریافت نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیرات تلویزیون توشیبا و سوالات متداول

شما هموطنان گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون توشیبا پس از تماس با نمایندگی توشیبا کارشناسان تعمیرات تلویزیون توشیبا را در کنار خود داشته باشید. کارشناسان تعمیرات تلویزیون توشیبا پس از بررسی های اولیه و انجام معاینات فنی، اختلال مربوطه را با شما در میان گذاشته و نسبت به ترمیم و تعمیرات تلویزیون توشیبا اقدام می‌نمایند.

متأسفانه گاه مشاهده شده که هموطنان گرامی با سلیقۀ شخصی و بی هیچ دانشی به صورت خودسرانه اقدام به تعمیرات تلویزیون توشیبا می نمایند. یا اینکار را به مراکز غیرمجاز و غیراستاندارد واگذار می نمایند. این امر به هیچ عنوان اصولی و پذیرفته شده نیست زیرا عواقب زیانباری در پی خواهد داشت که گاه به خرابی کامل دستگاه می انجامد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا

بنابراین از هموطنان گرامی خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی به صورت خودسرانه اقدام به تعمیرات تلویزیون توشیبا ننمایند. چنانکه گذشتگان و نیاکان ما گفته‌اند «کار را به کاردان بسپارند!». مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط این حوزه به شما کاربران گرامی می باشد.

گزینش کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند.

کارشناسان این مرکز ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیرات تلویزیون توشیبا به دو شیوه «تعمیر تلویزیون توشیبا در محل» و «تعمیر تلویزیون توشیبا در نمایندگی توشیبا» هستند. شما کاربران گرامی می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام تعمیرات را به یکی از دو شیوه مذکور داشته باشید.

در صورت داشتن هرگونه پرسش و ابهام درباره خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی توشیبا و راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت رسمی نمایندگی توشیبا با کارشناسان ما تماس گرفته و پاسخ های خویش را دریافت نمایید.

واحد تعمیرات تلویزیون توشیبا

نمایندگی سینمای خانگی توشیبا / نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی توشیبا / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا / نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر سخت افزاری سینمای خانگی توشیبا / تعمیرات سخت افزاری تلویزیون توشیبا / تعمیر نرم افزاری سینمای خانگی توشیبا / تعمیرات نرم افزاری تلویزیون توشیبا / تعمیر برد پاور سینمای خانگی توشیبا /

تعمیرات برد پاور تلویزیون توشیبا / تعمیر برد Power سینمای خانگی توشیبا / تعمیرات برد Power تلویزیون توشیبا / تعویض برد پاور سینمای خانگی توشیبا / تعویض برد Power سینمای خانگی توشیبا / تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا / تعمیرات مین برد سینمای خانگی توشیبا / تعویض مین برد تلویزیون توشیبا / تعمیر مادربرد سینمای خانگی توشیبا / تعویض مادربرد تلویزیون توشیبا / تعمیر برد سینمای خانگی توشیبا / تعویض برد تلویزیون توشیبا / تعمیر Main Board سینمای خانگی توشیبا / بروزرسانی بایوس تلویزیون توشیبا / آپدیت بایوس سینمای خانگی توشیبا

مشکلات تلویزیون توشیبا

خرابی تلویزیون ۳D توشیبا / تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا / تعمیر سفیدی تصویر تلویزیون توشیبا / ترک صفحه نمایش تلویزیون توشیبا / شکستی صفحه نمایش تلویزیون توشیبا / روشن نشدن تلویزیون توشیبا / خاموش شدن تلویزیون توشیبا / رفع ایرادهای نرم افزاری تلویزیون توشیبا /

رفع ایرادهای سخت افزاری تلویزیون توشیبا / نور تلویزیون کم و زیاد می شود / رنگ تصویر بهم ریخته است / تصویر تلویزیون سبز شده / تصویر تلویزیون آبی شده / صدا با تصویر هماهنگی ندارد / نمایندگی توشیبا / نمایندگی تلویزیون توشیبا / نمایندگی رسمی تلویزیون توشیبا / نمایندگی اصلی تلویزیون توشیبا / نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا / نمایندگی تعمیر تلویریون توشیبا / نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا / نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون توشیبا / نمایندگی رسمی فروش تلویزیون توشیبا / فروش تلویزیون توشیبا با گارانتی اصلی / نمایندگی پس از فروش تلویزیون توشیبا / نمایندگی اصلی فروش تلویزیون توشیبا

تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا

تعمیر تخصصی ال ای دی تلویزیون توشیبا / تعمیرات ال ای دی تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی ال ای دی تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون ال سی دی توشیبا / تعمیر تخصصی تلویزیون ال سی دی توشیبا / تعمیرات تلویزیون ال سی دی توشیبا / تعمیر تلویزیون ال ای دی توشیبا / تعمیر تخصصی تلویزیون ال ای دی توشیبا /تعمیر تلویزیون منحنی توشیبا / تعمیر تخصصی تلویزیون منحنی توشیبا / تعمیرات تلویزیون منحنی توشیبا /

تعمیر تلویزیون سه بعدی توشیبا / تعمیر تخصصی تلویزیون سه بعدی توشیبا / تعمیرات سه بعدی تلویزیون توشیبا/ تعمیر تلویزیون آب خورده توشیبا / تعمیر تخصصی تلویزیون آب خورده توشیبا /تعمیرات تلویزیون آب خورده توشیبا / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیونی که روشن نمی شود / تعمیر تلویزیونی که خاموش شده / تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد /

چراغ ال ای دی تلویزیون چشمک می زند اما روشن نمی شود / تلویزیون دیر روشن می شود / HDMI تلویزیون کار نمی کند / تلویزیون روی چراغ پاور مانده و روشن نمی شود / تلویزیون صدا ندارد / تلویزیون خاموش و روشن می شود / تلویزیون بعد از چند ساعت خاموش می شود

خدمات مرکز تعمیرات تلویزیون توشیبا

تعمیر تلویزیون توشیبا در محل / تعمیرات تلویزیون توشیبا در محل / سرویس تلویزیون توشیبا در محل / تعمیر تلویزیون توشیبا در منزل / تعمیرات تلویزیون توشیبا در منزل / سرویس تلویزیون توشیبا در منزل / تعمیر فوری تلویزیون توشیبا در محل / تعمیرات فوری تلویزیون توشیبا در محل /

سرویس فوری تلویزیون توشیبا در محل / تعمیر فوری تلویزیون توشیبا در منزل / تعمیرات فوری تلویزیون توشیبا در منزل/ سرویس فوری تلویزیون توشیبا در منزل / تعمیر پنل تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی پنل تلویزیون توشیبا / تعمیرات پنل تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی پنل تلویزیون توشیبا / تعویض پنل تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی پنل تلویزیون توشیبا / تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی مین برد تلویزیون توشیبا / تعمیرات مین برد تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی مین برد تلویزیون توشیبا / تعویض مین برد تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی مین برد تلویزیون توشیبا /

تعمیر مین بورد تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی مین بورد تلویزیون توشیبا / تعمیرات مین بورد تلویزیون توشیبا/ قیمت تلویزیون توشیبا / تلویزیون جدید توشیبا /نمایندگی تلویزیون توشیبا / نمایندگی تعمیرات توشیبا/ گارانتی توشیبا / تعمیرات ال سی دی تلویزیون توشیبا / تعمیر ال ای دی تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی ال سی دی تلویزیون توشیبا

تعمیر قطعات تلویزیون توشیبا

تعمیرات تخصصی مین بورد تلویزیون توشیبا / تعویض مین بورد تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی مین بورد تلویزیون توشیبا / تعمیر پاور تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی پاور تلویزیون توشیبا / تعویض پاور تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی تلویزیون توشیبا / تعمیر پاور سوپلای تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی پاور سوپلای تلویزیون توشیبا /

تعمیرات پاور سوپلای تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی پاور سوپلای تلویزیون توشیبا / تعویض پاور سوپلای تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی پاور سوپلای تلویزیون توشیبا / تعمیر سخت افزاری تلویزیون توشیبا / تعمیرات سخت افزاری تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون توشیبا /

تعمیر تخصصی تلویزیون توشیبا/ تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا / تعمیر برد تلویزیون توشیبا / تعمیر تخصصی برد تلویزیون توشیبا / تعمیرات برد تلویزیون توشیبا / تعمیرات تخصصی برد تلویزیون توشیبا / تعویض برد تلویزیون توشیبا / تعویض تخصصی برد تلویزیون توشیبا / تعمیر نرم افزاری تلویزیون توشیبا /

تعمیرات نرم افزاری تلویزیون توشیبا / تعمیر پنل شکسته تلویزیون توشیبا / تعمیرات پنل شکسته تلویزیون توشیبا / تعویض پنل شکسته تلویزیون توشیبا / تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون توشیبا / تعمیرات آب خوردگی پنل تلویزیون توشیبا / تعمیر ال سی دی تلویزیون توشیبا