جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

برعکس شدن تصویر لپ تاپ

یکی از اشکالاتی که ممکن است کاربر در حین کار با لپ تاپ با آن مواجه شود برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا است. این اتفاق اگر چه نادر و کم است اما اگر روی دهد بسیار کلافه کننده و دردسر ساز است. در چنین شرایطی تصویر مانیتور لپ تاپ برعکس شده و قرار گرفتن نشانگر ماوس بر روی آیکون مورد نظرمان بسیار سخت می شود. با این وضعیت زمانی که موس را به سمت بالای صفحه نمایش میبریم برعکس حرکت میکند و مثلاً رو به پایین می آید.

برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا زمانی ایجاد می شود که تنظیمات ویندوز در رابطه با صفحه نمایش درست نباشد و یا ناخواسته و اتفاقی دستکاری شده باشد. برعکس شدن صفحه نمایش توشیبا یکی از مشکلات مرتبط با صفحه نمایش لپ تاپ است که عمدتاً برای کاربران ویندوزهای ۷ و ۸ اتفاق می افتد. نمونه ای از برعکس شدن تصویر لپ تاپ را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید.

برعکس شدن تصویر لپ تاپ

راه حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا

برای حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا مراحل زیر را بر اساس تصویر دنبال کنید:

  • در گام نخست می بایست به کنترل پنل ویندوز خود مراجعه کنید. (Control Panel). در بخش بالایی کنترل پنل از سمت راست، از بخش View by ، گزینه large icons  را، مطابق تصویر زیر انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که این گزینه به صورت پیشفرض بر آیکونCategories  تنظیم شده است.
راه حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا
  • در این مرحله می بایست بر روی آیکنDisplay  کلیک شود. 
راه حل رفع مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا
  • از انتخاب‌های موجود در سمت چپ، گزینه Change display settings  رابرگزینید. (مطابق تصاویر زیر)
ترفند حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا
  • احتمالاً به صورت اتفاقی از منوی آبشاریOrientation، گزینه سومLandscape flipped  را انتخاب کرده اید و همین امر سبب گشته تا نمایشگرتان تصاویر را بر عکس نشان می‌دهد. برای رفع مشل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا گزینه Landscape را انتخاب و بر روی کلید OK  کلیک کنید. سپس از پیغام نمایش داده شده Keep Changes را کلیک کنید.
آموزش حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا

تعمیر کلید fn لپ تاپ خود را به ما بسپارید

نکات مهم در حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ

از آنجا که با بروز مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ، امکان جابجایی درست نمایشگر موس وجود ندارد بهتر است به جای استفاده از موس روش های دیگری را امتحان کنید. (برای مثال با حرکت دادن موس به سمت بالا نشانگر به جای حرکت به سمت بالا، به سمت پایین حرکت می کند زیرا صفحه نمایش برعکس شده است) چنانچه کنترل نشانگر موس به دلیل برعکس حرکت کردن در این حالت سخت است از کلید های ترکیبی زیر برای سهولت کار استفاده کنید.

کلید  Win+R یا همان کلید پنجره و R را فشار دهید و بعد از باز شدن پنجره Run دستور desk.cpl  را تایپ کرده و اینتر بزنید. خواهید دید که پنجره Screen Resolution یعنی همان تصویر بالا برای شما باز خواهد شد. با کلید ترکیبی Alt+O  قسمت Orientation  فعال خواهد شد و شما به کمک کلید های جهت نما میتوانید گزینه Landscape را انتخاب نموده و سپس با زدن دوبار اینتر تنظیمات را به حالت عادی برگردانید و مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ توشیبا را برطرف نمایید.

نکات مهم در حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ توشیبا

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ های توشیبا، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ های توشیبا و ارائه آنها به مشتری، انجام سرویس‌ های جامع توشیبا، حل مشکل برعکس شدن تصویر لپ تاپ، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال و …. از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در «فروشگاه مرکزی توشیبا» عرضه‌کننده تمامی تولیدات کمپانی توشیبا، در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهنده تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی و در پارت های آموزش برگزار کننده دوره های آموزش تعمیرات توشیبا، نظیر آموزش تعمیرات لپ تاپ توشیبا و… است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد. سرویس های ارائه شده در نمایندگی توشیبا دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و… هستند. نمایندگی توشیبا در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وب سایت قابل پیگیری و مطالعه است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /

4.2/5(8 امتیاز)