جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی یخچال توشیبا

نمایندگی یخچال توشیبا ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش یخچال توشیبا به متقاضیان است. آندسته از کاربرانی که قصد خرید و یا تعمیر یخچال های خود را دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به نمایندگی یخچال Toshiba و یا تماس با این مرکز، سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

نمایندگی رسمی یخچال توشیبا در بخش فروش عرضه کننده کلیه مدلهای این دستگاه و لوازم جانبی مرتبط با آن و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات یخچالهای توشیبا است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد.

صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی تعمیر و فروش یخچال توشیبا در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

نمایندگی رسمی یخچال توشیبا

واحد فروش نمایندگی یخچال توشیبا

متقاضیان خرید یخچال های توشیبا می‌توانند با حضور در نمایندگی فروش توشیبا و مشاهده مدلهای موجود در این نمایندگی، جهت خرید دستگاه مورد نیاز خود اقدام نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش یخچال توشیبا می باشد.

یخچال های عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند و کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را (در صورت درخواست خریدار) انجام می‌دهند.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی یخچال توشیبا می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، یخچال مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا

تعمیرات یخچال توشیبا در این مرکز به پشتوانه حضور «کارشناسان متخصص» و برخورداری از «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. مرکز تعمیرات توشیبا با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال توشیبا در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با یخچال‌های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش توشیبا مطرح سازد. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های توشیبا که توسط کارشناسان نمایندگی یخچال توشیبا مرتفع می گردند عبارتند از:

صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

نمایندگی یخچال توشیبا

تعمیر یخچال توشیبا در محل

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد.

در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال توشیبا در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال توشیبا تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.

پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه، محدودیتی جهت تعمیر یخچال وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.

Rate this post