جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا می باشد. مهندسان در واحد تعمیرات با عیب یابی های دقیق می توانند تمامی عیوب دستگاه را شناسایی کرده و پس از آن تعمیرات را  آغاز نمایند. متخصصان این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات تعمیراتی می توانند کلیه ی عیوب دستگاه کپی را برطرف نمایند. 

در این مقاله قصد داریم تا کاربران را با کارایی و اهمیت سی سی دی در دستگاه کپی آشنا کنیم. Ccd مخفف کلمه ی Charged Coupled Device می باشد. کاربرد این قطعه به صورتی است که نقاط تیره و روشن در تصاویر را به ولتاژ هایی با قدرت و ضعیف تبدیل کرده و در آخر تمامی این ولتاژ ها را به سیگنال تبدیل می کند.  

به طور کلی کارایی این قطعه به صورتی است که نور را به ولتاژ تبدیل کرده و سپس آن ولتاژ را به سیگنال تبدیل می کند. هر چه نور بیشتر باشد ولتاژ پالس هایی که تولید شده نیز بالاتر خواهد بود. در صورتی که به یکی از دیود ها نوری تابیده نشود ccd قادر به تولید پالس الکتریکی نخواهد بود. 

این قطعه از مواد حساس به نور ساخته شده که این موضوع باعث ایجاد فرآیند تبدیل ولتاژ به سیگنال می شود. بنابراین حساسیت این ابزار بسیار زیاد بوده و در صورت بروز خرابی باید توسط تعمیر کار مجرب تعمیر شود. تمامی خدمات مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

Ccd در دیگر دستگاه ها

حساسیت بالای این قطعه به نور سبب شده تا در دیگر دستگاه ها نیز از این قطعه استفاده شود. سی سی دی ها در انواع دستگاه های کپی ، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ، تلسکوپ های نجومی ، اسکنر ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. با آسیب دیدگی این قطعه در دستگاه های کپی و … امکان کپی گرفتن از دستگاه سلب می شود. 

زیرا دستگاه نقاط تیره و روشن را به درستی تشخیص نمی دهد. در نتیجه در فرآیند کپی اختلال شده و دستگاه دچار مشکل می شود. متخصصان واحد تعمیرات دستگاه کپی با عیب یابی های دقیق تمامی آسیب دیدگی های ccd را بررسی کرده و به تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا می پردازند.

نکات مهم در تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

برای تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا رعایت کردن یک سری از نکات الزامی است. یکی از این نکات استفاده از ccd اورجینال است. با توجه به حساسیت های بسیار بالای این قطعه استفاده از نمونه ی اورجینال تضمین بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه دستگاه می باشد. 

به یاد داشته باشید قطعات تقلبی عموما از قیمت کمتری برخوردار هستند و در پی آن کیفیت پایینی دارند. استفاده از قطعات تقلبی در طولانی مدت آسیب دیدگی های بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. به همین منظور استفاده از سی سی دی اورجینال بسیار حائز اهمیت است.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

انواع دستگاه کپی توشیبا در واحد تعمیرات دستگاه کپی Toshiba قابل تعمیر می باشد. مهندسان این واحد با بهره مندی دانش و مهارت های تعمیراتی می توانند تمامی قسمت های دستگاه کپی را عیب یابی کرده و آن را تعمیر نمایند. دسترسی واحد تعمیرات دستگاه کپی به مدرن ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا تعمیر انواع عیوب دستگاه کپی در این مرکز امکان پذیر باشد. 

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا یکی از خدماتی است که توسط کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می شود. تعویض قطعات دستگاه کپی و جای گذاری نمونه های آسیب دیده با قطعات اورجینال از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا ارائه می شود. اصالت تمامی قطعات مورد استفاده برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در راستای رفاه بیشتر مشتریان علاوه بر فروش و تعمیرات ، خدمات پس از فروش نیز ارائه می کند. انواع محصولات توشیبا از قبیل انواع دستگاه کپی ، پرینتر ، لوازم خانگی و… را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی توشیبا به مشتریان ارائه می شود. 

ارائه ی مشاوره های رایگان برای خرید محصولات به مشتریان یکی دیگر از سرویس هایی است که در نمایندگی توشیبا ارائه می شود. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی توشیبا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص قابلیت های هر دستگاه ، روش های نگهداری از آن و … را از مشاوران دریافت نمایند. 

واحد تعمیرات توشیبا یکی دیگر از پارت های فعال در نمایندگی رسمی توشیبا به شمار می رود. این واحد با دسترسی به انواع ابزار و قطعات و همچنین با عیب یابی های دقیق کلیه ی عیوب دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کنند. کلیه ی سرویس های ارائه شده در نمایندگی مجاز توشیبا تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post