جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دستگاه کپی توشیبا 355

دستگاه کپی توشیبا 355 با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک پرینتر و اسکنر رنگی تا سایز A3 با قابلیت اتصال به شبکه نیز هست. Toshiba studio 355 یک چاپگر سریع است و می تواند 17×11 سند را در خود جای دهد و چاپ کند. به کمک این دستگاه می توانید با سرعت یک اسکن در ثانیه اسناد خود را اسکن کنید؛ این سرعت فوق العاده و بی نظیر است. دستگاه کپی توشیبا 355 تا 100 برگ را در فیدر اتوماتیک سند نگه می دارد و به کمک سیستم دوبلکس آن می توان به راحتی چاپ و اسکن های دورو را انجام داد. قابلیت نصب فکس دارد و به این ترتیب می توان گفت که امکانات جانبی آن فوق العاده  است. Toshiba studio 355 مصرف انرژی کمی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. برای تعمیر این دستگاه قطعا وحتما از مرکز فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید.

دستگاه کپی توشیبا 355

مشخصات کلی Toshiba studio 355

  • سیاه و سفید
  • اندازه کاغذ : A3
  • سرعت چاپ : 35 برگ در دقیقه
  • کیفیت چاپ : dpi 600*2400
  • سرعت کپی :35 برگ در دقیقه
  • حافظه داخلی : 1GB
  • درگاه اتصال : USB 2.0
  • دورو زن : دارد
  • شبکه : دارد
  • ورودی استاندارد کاغذ 1200 برگ
  • حداکثر ورودی کاغذ 3200 برگ
  • وزن دستگاه : kg8
  • دارای حافظه : 60GB
  • قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ
  • قابلیت پرینت و اسکن از طریق پورت USB

فروش دستگاه کپی توشیبا 355

به کمک فروشگاه مرکزی توشیبا می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات خرید و فروش را اختصاصا در مورد دستگاه کپی توشیبا 355 دریافت کنید. این دستگاه در حال حاضر با حدود قیمت 5 میلون تومان( کمی کمتر) در دسترس است. البته قیمت استوک Toshiba studio 355 چیزی حدود سه و نیم میلون تومان است. با این حال در حال حاضر خیلی نمی توان به این اعداد و ارقام تکیه کرد، زیرا با توجه به نوسانات شدید بازار، احتمال افزایش قیمت همیشه وجود دارد. آنچه که مسلم است این است که برای خرید دستگاه کپی توشیبا 355 می توانید از این درگاه امن وارد عمل شوید.

تعمیر Toshiba studio 355

برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر دستگاه کپی توشیبا 355 به راحتی به واحد فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا اطمینان کنید. این واحد در بخش های مستقل و مجزا راه اندازی شده است. هر بخش مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که مسیر عیب یابی و تعمیر و احیانا تعویض را امن و ایمن می سازد. به علاوه می توانید بهترین مواد مصرفی را نیز از این درگاه امن و مطمئن دریافت کنید.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج

اگر ساکن کرج هستید و از یک نمونه از دستگاه های کپی توشیبا استفاده می کنید و هم اکنون با مشکلاتی روبه رو شده اید، می توانید از واحد تخصصی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در کرج کمک بگیرید. این مرکز به صورت تخصصی و اختصاصی تنها در حوزه عیب یابی و تعمیر و ترمیم دستگاه کپی توشیبا ارائه خدمت می کند.  همواره دستگاه های کپی در ساده ترین نوع خود به دلیل کارایی بالایی که دارند، استهلاک شدیدی را متحمل می شوند، به همین دلیل همیشه نیازمند سرویس های دوره ای هستند.

در واحد تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی توشیبا دریافت کنید. علاوه بر دریافت خدمات تعمیر و تعویض، می توانید مواد مصرفی اولیه مرغوب و سازگار با دستگاه خود را نیز از این مرکز تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع و اقسام محصولات توشیبا بر عهده دارد. تعمیرات توشیبا در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و به دنبال آن طیف وسیعی از محصولات را طراحی و تولید و روانه بازار می کند. انواع و اقسام لوازم خانگی، ماشین های اداری، کالاهای هوشمند و لوازم صوتی و تصویری، حوزه های اصلی فعالیت کمپانی توشیبا است که هر کدام زیر مجموعه های بسیار گسترده و متنوعی دارند.

در نمایندگی رسمی توشیبا می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ، هر آنچه را که نیاز دارید، دریافت کنید. این نمایندگی با رعایت اصل کامل مشتری مداری، همواره در تلاش است که در هر حوزه ای تامین کننده تقاضاهای کاربران توشیبا باشد. نمایندگی توشیبا در راستای ارائه خدماتی بهتر، سرویس های متعددی را در واحد های گوناگون ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات طرح های مختلف این نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید و به کمک کارشناس مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post