جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

نمایندگی کولر گازی توشیبا ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات برودتی توشیبا به هموطنان گرامی است. نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا تمامی مدلهای عرضه شده توسط کمپانی های گوناگون اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در مرکز فروش کولرهای گازی می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، کولر گازی مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

مشخصات نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا مکانی است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، کولر گازی مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. کولرهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند. کاربران گرامی با مراجعه به مرکز فروش کولر گازی توشیبا می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی توشیبا اتخاذ کنند.

کولر گازی اسپلیت توشیبا مدل Heat Pump RAS-24BKS-AR

این نوع از کولر گازی توشیبا از سری هیت پامپ بوده و نیاز به برق تک فاز دارد. محصول مناسب مناطق گرمسیری و حاره‌ای بوده و از قدرت سرمایشی مناسبی برخوردار است. ظرفیت سرمایشی این دستگاه Btu/h) 23987) می‌باشد. نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا آماده کولر Air Conditioner Heat Pump RAS-24BKS-AR را برای خرید شما در فروشگاه عرضه کند. برای خرید این محصول شما می‌توانید در نمایندگی فروش توشیبا حضور یافته و ضمن بازدید از آن، از خدمات پس از فروش محصول نیز بهره مند شوید.

کولر گازی اینورتر توشیبا مدل Heat Pump

این نوع از کولرگازی توشیبا برای آن دسته از عزیزان مناسب است که ضمن هزینه کمتر، انتظار کارایی مناسبی را از آن دارند. مدل Inverter Air Conditioner Heat Pump RAS-13S3AV-E نیز از سری هیت پامپ بوده و ابعاد آن به عرض 79، ارتفاع 27.5 و عمق 21.7 می‌باشد. تجربه یک محیط خنک و آرام بخش را می‌توان با این نوع کولر گازی توشیبا تجربه کرد. برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید با نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا تماس گرفته و یا با حضور در نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا ، آن را از کارشناسان مربوطه سؤال نمایید. شما با خرید این کولر گازی از همراهی تیم خدمات پس از فروش برخوردار می‌شوید تا مراحل نصب و استفاده از آن به شما آموزش داده شود.

کولرگازی اسپلیت توشیبا Heat Pump

این محصول قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد و یکی از انتخاب‌های مناسب برای خرید کولرگازی توشیبا است. اگر شما سری به نمایندگی فروش کولرگازی توشیبا بزنید قطعاً این محصول با توجه به قیمت و کارایی مختلف آن، توجه شما را جلب می‌کند. ظرفیت سرمایش Air Conditioner Heat Pump RAS-24S3KHS-EE برابر با (BTU/H 21837) و ظرفیت گرمایشی آن (BTU/H 23884) می‌باشد. روی هم رفته این محصول حدود 80 کیلوگرم وزن دارد. شما با خرید این کولرگازی توشیبا نگران خدمات پس از فروش آن نیستید چراکه ما ضمانت نامه معتبر را به همراه دفترچه استفاده از آن را به شما تقدیم می‌کنیم

کولرگازی اسپلیت توشیبا Heat Pump RAS-10S3AV-E

یکی از کولر گازی‌های ارزان قیمت در نمایندگی فروش توشیبا، مدل هیت پامپ RAS-10S3AV-E است. این نوع کولر گازی قابلیت تولید سرما و گرما را داشته و دارای عرض 79 سانتی متر و ارتفاع 27.5 سانتی متر می‌باشد. تمام موارد خدمات پس از فروش به این مدل نیز ارائه می‌شود. تضمین کیفیت و خدمات از جمله مزایایی است که شما با خرید کولرگازی توشیبا مدل Inverter Air Conditioner Heat Pump RAS-10S3AV-E از آن بهره مند می‌شوید. کارشناسان ما، توصیه ها و راهنمایی لازم را برای استفاده از این مدل به شما ارائه می‌کنند و برای نصب و راه اندازی آن نیز با شما همراه شده و در محل مناسب آن را نصب می‌کنند.

خدمات نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش کولرهای گازی توشیبا اطلاعات ضروری پیش از خرید کولرهای گازی را دریافت دارید؛ نکاتی چون: توجه به میزان مصرف برق، دقت به EER، توجه به میزان پرتاب باد، اهمیت دادن به میزان صدای کولر، فیلتر داشتن یا نداشتن کولر جهت تهویه هوا، خرید کالای با ضمانت یا بدون ضمانت و … .

برخی دیگر از خدمات نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا عبارتند از:

  • مقایسه کولر گازی انتخاب شده توسط مشتری با سایر کولرهای موجود
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )
  • صداقت در اعلام ویژگی های کولر گازی و عرضه بروشورهای مرتبط (حاوی اطلاعات شرکتی هر یک از کولرهای گازی)
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و ….
  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید کولر گازی
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی هر یک از کولرهای گازی
  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت و سازگاری هر یک از کولر های گازی (با دمای محیط)

اخبار نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی توشیبا را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی فروش کولر گازی و کسب اطلاعات پیش از خرید است. بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار نمایندگی فروش کولر گازی و مقالات مرتبط در اختیار شما قرار داده شده است. کارشناسان نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا پیشنهاد می کنند پیش از اقدام به خرید این دستگاه نکات و موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

نکته اول

پیش از اقدام به خرید اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپلیت، کولرهای پنجره ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. (مدلهای دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).

نکته دوم

اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپلیت را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.

نکته سوم

در خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید بسیار مهم است. برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی های یک کارشناس در این زمینه بهره مند گردید. زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید یا به دلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!

نکته چهارم

نکته بعدی توجه به نوع کمپرسور است زیرا در کولرهای گازی کمپرسورها نقش بسزایی دارند. در کولرهای امروزی کمپرسور روتاری پرکاربردترین است و انواع اسکرول با وجود آنکه عملکرد بهتری دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته پنجم

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلاً همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.

مقالات نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا

کارشناسان ما در نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا به دلیل برخورداری از سالها تجربه توانایی ارائه تخصصی ترین مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز را به خریداران این محصول دارند و می توانند با دانش و تخصص خویش تجربه یک خرید هوشمندانه را برای خریداران فراهم سازند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی فروش کولر گازی و کسب اطلاعات پیش از خرید است.

بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار و مقالات نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا در اختیار شما قرار داده شده است. کارشناسان ما در نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا به گرداوری برخی از اطلاعاتی پرداخته اند که می بایست تمامی خریداران پیش از اقدام به تهیه کولر گازی با آنها آشنا شوند و آنها را در حین خرید در نظر بگیرند.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

تکنولوژی اینورتر:

این فناوری یکی از آیتم هایی است که در طول سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارکرد فناوری اینورتر حفظ دما در شرایط ایده آل است که این عمل را بدون روشن خاموش شدن های متوالی کمپرسور انجام می دهد و چنانچه گفته می شود میزان مصرف انرژی را تا ۶۰% کاهش داده و سبب صرفه جویی در هزینه های پرداختی برق می گردد.

باز و بسته شدن اتوماتیک دریچه های کولر:

وجود این ویژگی در کولر سبب گردش هوای تولید شده در جهات مختلف می گردد.

ریموت کنترل:

غالب کولرهای گازی پیشرفته کنترلی جهت انجام تنظیمات این دستگاه از راه دور دارند.

بهره مندی کولر از سیستم

سیستم توربو سبب می گردد تا کمپرسور دستگاه درحین سرمایش (و یا گرمایش) برای مدت ۳۰ دقیقه بدون توجه به دمای محیط کار کند. در وضعیت توربو بیشترین پرتاب باد توسط فن صورت می گیرد و خنک شدن دمای محیط با سرعت بالاتری انجام می شود.

سیستم تأخیر شروع به کار:

با استفاده از این سیستم می توانید ساعت روشن شدن دستگاه را برای آن تعیین کنید.

سیستم حالت آرام (quiet mode):

سیستم حالت آرام جهت کاهش حداکثری صدای کولر به کار می رود.

سیستم خواب راحت:

(good sleep) دستگاه دارنده این سیستم با کنترل دقیق دما و تنظیم خودکار رطوبت، خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در مقایسه با حالت خنک کنندگی عادی، در مصرف انرژی کولر نیز صرفه جویی می نماید.

نمایشگر ویژه دیجیتال:

همچون سایر نمایشگرها جهت نمایش دمای محیط و دیگر آیتم های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving):

دستگاه با استفاده از این سیستم دمای مناسب را تشخیص داده و با رسیدن به آن، با استفاده از اینورتر از روشن و خاموش شدنهای بی بازده دستگاه پیشگیری می کند.

محافظ کمپرسور:

باز دستگاه در برابر آسیب های احتمالی که ممکن است در اثر نوسانات برق به دستگاه وارد شود پیشگیری می کند.

فیلترهای تصفیه هوای چندگانه:

برخی از کولرهای امروزی از این سیستم بهره مند هستند و با استفاده از آن هوایی پاک را در محیط پخش می کنند.

فیلتر RPUE:

فیلتر پیور در کولر گازی باعث می شود تا گرد و غبار موجود در هوا به شکل قابل توجهی فیلتر شده و باد خروجی از کولر کاملا پاک باشد.

سیستم یون میکروپلاسما:

ویروس ها و باکتری های موجود در هوا را می زداید.

بادزن اتوماتیک:

بادزن اتوماتیک در کولر همان سیستم فن بدون استفاده از کمپرسور است و برای مواقعی است که شما سرمای زیادی نیاز ندارید به کارتان می آید.

محصولات توشیبا

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات توشیبا با معرفی و عرضه هر دستگاه جدید، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج می نمایند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس محصولات توشیبا شده و سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در این مرکز بازیابی گردند. محصولات توشیبا از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در راستای اقدامات مشتری محورانه خود، درصدد برآمده است تا پاسخگوی تمامی پرسش های مشترکان خویش باشد از اینرو شما مخاطبان گرامی می توانید با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، پرسش های خویش را با ما در میان بگذارید و پاسخ های کارشناسان ما را دریافت کنید.

ما در این بخش شرایطی فراهم ساخته ایم تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما هموطنان گرامی درباره ساختار، پیکر، اشکالات و عیوب احتمالی پیش آمده در دستگاه های توشیبا باشیم. راه های برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی توشیبا در وب سایت رسمی این مرکز ذکر شده است. سوالات متداول تعمیرات توشیبا در بخش زیر پاسخ داه خواهند شد

4/5(1 امتیاز)