سرویس در محل توشیبا
استفاده از سرویس در محل توشیبا مناسب برای آندسته از کاربرانی است که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران میتوانند از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان سرویس در محل توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به اعزام کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.
بلافاصله پس از تماس متقاضی، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی موردنیاز جهت حضور در محل را انجام میدهند. تمامی خدمات ارائه شده در سیستم «سرویس در محل توشیبا» مشمول گارانتی و ضمانت است. در این روش تمامی عملیات عیبیابی، تعمیر و سرویس، در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست.