جستجو کردن
Close this search box.

فروشگاه مرکزی توشیبا

فروشگاه مرکزی توشیبا عرضه‌کننده‌ی کلیۀ محصولات کمپانی توشیبا اعم از تلویزیون، مانیتور، لپ‌تاپ، هارد، تبلت، پرینتر و .. می‌باشد. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا علاوه بر دارا بودن ضمانت‌نامه‌ مبنی بر اورجینال بودن محصول، از گواهی خدمات پس از فروش نیز برخوردارند.

متقاضیان خرید محصولات توشیبا می‌توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی توشیبا و دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی موردنیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصول، مقایسه دستگاه موردنظر با سایر دستگاه‌های هم‌رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا می‌باشد.

فروشگاه مرکزی توشیبا

خدمات پس از فروش توشیبا

کلیه دستگاه‌ها و محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا، برخوردار از خدمات پس از فروش هستند. از این رو، در صورت خرید از فروشگاه مرکزی Toshiba، کارشناسان ما همراه شما خواهند بود و کلیه خدمات و سرویس‌های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش توشیبا است.

توصیه می‌شود پیش از مراجعه به فروشگاه مرکزی توشیبا با این مرکز تماس گرفته و از موجود بودن دستگاه مدنظرتان اطمینان یابید. در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش توشیبا با تأکید بر تأمین قطعات اصلی و جانبی، آموزش حرفه‌ای کارکنان، توسعه شبکه فراگیر شعب مجاز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات توشیبا و در نهایت با ایجاد زیرساختهای لازم در تلاش است تا کیفیت خویش در زمینه ارائه سرویس های مرتبط با تولیدات این برند را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش گوشی توشیبا می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات توشیبا اتخاذ کنند و در کنار آن از تخصصی‌ترین خدمات پس از فروش توشیبا نیز برخوردار گردند.

مشاوره پیش از فروش محصولات توشیبا

یک خریدار آگاه پیش از تهیۀ یک کالا، تمامی جوانب را سنجیده و با بررسی‌های کارشناسانه نسبت به خرید اقدام می‌نماید. پیش از اقدام به خرید، آگاهی از ویژگی‌هایِ یک محصول به ویژه محصولات الکترونیکی، اهمیت دوچندان می‌یابد. زیرا خریدار ممکن است هزینۀ بسیاری صرف خرید آن‌ها کند و در صورتی که کالای بی‌کیفیتی را انتخاب نماید، در کوتاه مدت این کالا دچار ایراد گردیده و هزینه‌هایی را بابت تعمیر به خریدار خود تحمیل می‌کند.

شاز همین رو پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی توشیبا آن است که پیش از هر اقدامی، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌‌های کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی توشیبا بهره‌مند گردید. کارشناسان حاضر در این مجموعه تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاری‌گر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود.

خدمات پس از فروش توشیبا

فروش انواع محصولات توشیبا

فروش انواع محصولات توشیبا در این فروشگاه مرکزی توشیبا سبب گشته تا مراجعان محترم، بی هیچ فوت وقتی بتوانند نسبت به خرید محصول مورد نیازشان اقدام نمایند. کالاهای موجود در فروشگاه مرکزی توشیبا هر هفته بروزرسانی می‌گردد. در صورت نیاز مشتری، فوریت هایی نیز در تهیه برخی کالاهای خاص اِعمال می‌شود.

برخی از محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا عبارتند از:

  • فروش کپی توشیبا
  • فروش چاپگر توشیبا
  • فروش کولرگازی توشیبا
  • فروش تلویزیون توشیبا
  • فروش پرینتر توشیبا
  • فروش هارد توشیبا
  • فروش تبلت توشیبا
  • فروش مانیتور توشیبا
  • فروش لپ‌تاپ توشیبا

فروش قطعات جانبی محصولات توشیبا

فروشگاه مرکزی توشیبا در راستای تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات آن هستند، بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات توشیبا اختصاص داده است.

دارندگان دستگاه‌های توشیبا می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی توشیبا و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش قطعات جانبی مورد نیازشان را تأمین و خریداری نمایند. تمامی قطعات و دستگاه‌های عرضه شده در این مرکز با ضمانت اصل و اورجینال بودن و با هولوگرام به فروش می‌رسند.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا «فروشگاه مرکزی توشیبا» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات مرتبط با آموزش نیز در پارت‌های آموزش تعمیرات توشیبا ارائه می‌گردد.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را دنبال نمایید.