جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127

لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127 ، یکی از لپ تاپ‌های باریک و سبک و با کیفیت از خانواده‌ی Satellite S50 است . کمپانی توشیبا تولید این گروه از لپ تاپ ها  را از سال های اخیر آغاز کرده است.

لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127 با طراحی زیبا ، ضخامت کم ، کیفیت ساخت بالا  ، سبک و جمع و جور بوده و با ضخامت بیست میلی‌متری و وزن دو کیلوگرمی توانسته نظر طرفداران را جلب نماید. این لپ تاپ مجهز به کیبورد جزیره ای مشکی رنگ می باشد. به طور کلی می توان گفت : خانواده‌ی لپ تاپ های ستلایت توشیبا برای انجام کارهای گرافیکی،  وب گردی ، تماشای فیلم، انجام بازی و در حالت کلی فعالیت روزمره انتخاب مناسبی برای شما هستند.

لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127

سخت افزار لپ تاپ توشیبا ستلایت s50 b 127 :

تمامی خانواده Satellite S50 از پردازنده های مرکزی نسل چهارم کمپانی اینتل بهره برده اند. لازم به ذکر است این محصول از قدرت پردازش بالایی برخوردار است. در پردازنده های گرافیکی لپ تاپ توشیبا ستلایت  S50-B-127 نیز AMD با حافظه‌ی اختصاصی یک و دو گیگابایتی استفاده شده است.

ظرفیت حافظه RAM این دستگاه ها بین چهار تا شانزده گیگابایت است که با توجه به مدل آن متغیر هستند. این سری از لپ تاپ‌ها دارای حافظه های داخلی از نوع هارددیسک هستند و ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت تا یک ترابایت دارند.

پورت‌های لپ تاپ توشیبا ستلایت s50 b 127 :

اتصالات و پورت‌های به کار رفته در این لپ تاپ با لپ تاپ‌های عادی و رایج امروزی برابرند اما به دلیل ضخامت کم لپ تاپ ستلایت نبود درایو نوری قابل توجیه میباشد.پورت‌های بکار رفته در این محصول شرکت توشیبا:  پورت‌USB 2.0  و پورت شبکه Ethernet با سرعت یک گیگابیت ، پورت HDMI و  دو پورت USB 3.0 در این محصول بکار رفته است.

مشخصات فنی لپ تاپ توشیبا ستلایت s50 b 127

پردازنده مرکزی

سازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Core i5

مدل پردازنده: ۴۲۰۰U

محدوده سرعت پردازنده: تا ۲٫۰GHz

فرکانس پردازنده: ۱٫۶۰GHz up to 2.60GHz

حافظه Cache: 3 مگابایت

حافظه RAM 

ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت

نوع حافظه RAM: DDR3

حافظه داخلی 

ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت

نوع حافظه داخلی: هارد دیسک

مشخصات حافظه داخلی: ۵۴۰۰RPM

پردازنده گرافیکی

سازنده پردازنده گرافیکی: AMD

مدل پردازنده گرافیکی: Radeon R7 M260

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: ۲GB

مشخصات فیزیکی

ابعاد:۱۹٫۹ × ۲۶۱ × ۳۸۰ میلی‌متر

وزن: ۲٫۰۸ کیلوگرم

اندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ

نوع صفحه نمایش: IPS LED-backlit LCD

دقت صفحه نمایش: Full HD|1920×1080

صفحه نمایش مات: ندارد

صفحه نمایش لمسی: ندارد

توضیحات صفحه نمایش: TruBrite

سایر مشخصات

طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

نوع باتری: ۴ سلولی

شارژدهی باتری: ۶:۳۰ ساعت

توضیحات باتری: لیتیوم-یون

سیستم عامل: Microsoft Windows 8.1

توضیحات سیستم عامل: ویندوز ۸٫۱

امکانات دیگر: کیبورد با حروف آلمانی، بلوتوث نسخه ۴٫۰

اقلام همراه لپ تاپ: شارژر، دفترچه راهنما

امکانات

درایو نوری: ندارد

وبکم: دارد

توضیحات وبکم: HD

مشخصات اسپیکر: بلندگوهای استریو داخلی

کیبورد با نور پس زمینه: دارد

حسگر اثر انگشت: ندارد

کارت خوان: دارد

مودم: فاقد مودم

شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi: 802.11ac, a/b/g/n

بلوتوث: بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet: دارد

توضیحات پورت شبکه Ethernet: 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T

پورت VGA: ندارد

پورت HDMI: دارد

تعداد پورت USB 3.0: 2

تعداد پورت USB 2.0: 1

پورت Thunderbolt: ندارد

پورت Serial: ندارد

واحد های مختلف لپ تاپ

رم

اسپیکر

دی وی دی رایتر

قاب

کابل فلت

لولا

ال سی دی /  ال ای دی

فن و هیتسینگ

باتری ( باطری )

هارد

آداپتور ( شارژر )

صفحه کلید ( کیبورد )

واحد تعمیرات لپ تاپ توشیبا

واحد تعمیرات لپ تاپ توشیبا ، ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با نصب سیستم عامل، نصب برنامه، رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری و … این دستگاه است. بعلاوه شما کاربران گرامی می توانید با حضور در واحد تعمیرات لپ تاپ توشیبا  کلیه سرویس های مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء این دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان این مرکز با صبر و شکیبایی کلیه راهنمایی های مورد نیاز و تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می نمایند.

سرویس در محل لپ تاپ توشیبا ستلایت s50 b 127

سرویس در محل لپ تاپ توشیبا ، یکی دیگر از خدمت ارائه شده ی در نمایندگی توشیبا می باشد. نمایندگی توشیبا در راستای  ارائه ی خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل لپ تاپ های  آسیب دیده را فراهم آمده است.  بدین شرح که ؛ در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل لپ تاپ به محل مورد نظر مشتریان اعزام شده و پس از تحویل لپ تاپ آن را جهت تعمیرات به نمایندگی منقل می نماید. کاربرانی که امکان مراجعه به نمایندگی را ندارند می توانند از خدمات تحویل در محل بهره مند شوند.

سرویس در محل توشیبا

یکی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در نمایندگی توشیبا، فروش لپ تاپ توشیبا میباشد که با رعایت تمامی استاندارهای موجود انجام میپذیرد.

لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127 که در این مرکز عرضه شده است از تمامی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش برخوردار است. کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات موردنیاز جهت راه‌اندازی آن را انجام می‌دهند.

تعمیرات لپ تاپ توشیبا ستلایت s50 b 127

در این مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا ستلایت S50-B-127 توسط کارشناسان حرفه‌ای و دوره دیده انجام میگیرد. کارشناسان این مرکز ، از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری  قادر به رفع  اشکالات پیش آمده در لپ تاپ توشیبا میباشند. از دیگر عوامل موفقیت کارشناسان تعمیرات، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر  می‌باشد.

در صورتیکه لپ تاپ توشیبای شما نیز به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته، می‌توانید با حضور در این مرکز نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا با تخصیص واحدهای مجزا جهت تعمیرات توشیبا در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های توشیبا ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات توشیبا سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و در نهایت با تمرکز بر  محصولی خاص و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت ارتقاء یابد شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا به بخش زیر مراجعه نمایند.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.