پیش از پرداختن به سرویسهای تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 و اشکالات رایج مشاهده شده در این دستگاه بد نیست نگاهی به ویژگیهای دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 و مشخصات فنی آن داشته باشیم. دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 از نوع رومیزی و با قابلیت چاپ 18 برگ در هر دقیقه است که زمان تهیه نخستین برگ کپی توسط آن 7.6 ثانیه طول می کشد.
کابل رابط این دستگاه از نوع 2.0 و USB است و کاربر می تواند تعدادی بالغ بر 999 برگ را بصورت متوالی توسط این دستگاه کپی نماید. دستگاه فتوکپی توشیبا e-STUDIO 181 قابلیت تغییر خودکار کاست را داراست و در آن می توان یک کاست اضافی را افزود. بد نیست بدانید که این دستگاه از سیستم عامل های Windows 2000،Windows XP، Windows Vista، Windows 7، Server 2003 و Server 2008 پشتیبانی میکند. در بخشهای آتی این مطلب، برخی از رایجترین اشکالات مشاهده شده در این دستگاه و شیوه تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 شرح داده خواهد شد.
مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181
برخی از شایعترین اشکالات دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 در این بخش مورد اشاره واقع شده و شیوه رفع آنها توضیح داده خواهد شد. کاربران این دستگاه میتوانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری به نمایندگی توشیبا سرویس مراجعه کرده و سرویسهای تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 را دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه مشمول گارانتی و ضمانت است.
خرابی کاغذکش دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181:
اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه کپی به عهده کاغذکش هاست (شامل کاغذکش ورودی و کاغذکش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. یکی از بهترین کارهایی که جهت پیشگیری از خرابی کاغذ کش دستگاه کپی می توان انجام داد استفاده از کاغذهای مناسب است. توجه و رعایت این موضوع نیاز ما به تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 را کمتر می سازد و احتمال بروز خرابی در کاغذکش دستگاه را به حداقل می رساند.
اما در ارتباط با کاغذ مناسب برای دستگاه کپی میبایست ویژگی هایی چون جنس، وزن، نوع بافت کاغذ و کیفیت کاغذ مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذکش دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش کپی آغاز خواهد شد.
نمایش کدخطا دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181:
برای رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا، میبایست از این موضوع که هر کد خطا بیانگر چه اشکالی است، آگاهی داشت. البته به دلیل فراوانی کدخطاها، امکان حفظ تمامی آنها وجود ندارد و کاربر ناچار است با مشاهده هر کدخطا به دفترچه راهنمای دستگاه کپی مراجعه کند. (در مقاله ارور های دستگاه کپی نیز برخی از کدخطاها و معنای آنها وجود دارد). نکته دیگر آنکه کدخطای هر دستگاه با دستگاه دیگر تفاوت دارد.
از این رو جهت رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا، به نوع و مدل دستگاه و ارورهای اختصاصی آن توجه شود. (نکته: برخی از ارورها و کدخطای مرتبط با دستگاههای کپی توشیبا در بخش مقالات همین وبسایت توضیح داده است). در صورت نیاز به سرویسهای تخصصی مرتبط با رفع کدخطاهای دستگاه کپی و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.
خرابی برد دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181:
تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام میپذیرد.
کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی توشیبا با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمیگردانند. در صورت نیاز به سرویسهای تخصصی مرتبط با رفع کدخطاهای دستگاه کپی و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.
کمرنگ بودن کپی دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181:
به طور خلاصه در صورت کمرنگ بودن کپی گرفته شده میبایست مواردی چون میزان تونر، کارتریج تونر، کیفیت کاغذ و همخوانی آن با دستگاه فتوکپی، تنظیمات وضوح چاپ، فعال یا غیرفعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف تونر و در نهایت کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه فتوکپی مورد بررسی قرار گیرد. اگر کمرنگ بودن خطوط در سرتاسر صفحۀ چاپ شده مشاهده گردد احتمالاً این اشکال ناشی از قرار گرفتن تنظیمات وضوح چاپ، روی بخش بسیار کم است.
این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر فعال باشد. در چنین شرایطی بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر را غیرفعال کنید. در صورت بررسی این موارد و تداوم اشکال پیش امده میتوانید جهت تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید.
سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181
سرویس در محل دستگاه کپی، راهکاری است جهت آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفادهشان دچار اشکال شده است اما به هر دلیل، -دلایلی چون ضیق وقت، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، ابعاد و وزن بالای دستگاه و … – امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارند. این گروه از کاربران می توانند جهت تعمیر، بهسازی و تعویض قطعات معیوب دستگاهشان از روش «سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا» استفاده نمایید.
در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظرِ کاربر مراجعه کرده و تعمیر دستگاه کپی توشیبا مدل Studio 181 را به سرانجام می رسانند. برای استفاده از این سرویس کافی است از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان نمایندگی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی را ثبت نمایید.
نمایندگی دستگاه کپی توشیبا
نمایندگی دستگاه کپی توشیبا در «بخش فروش»، تأمینکنندۀ دستگاه ها و قطعات مرتبط با دستگاه های کپی توشیبا و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائهدهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دستگاههای کپی توشیبا است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز بهروز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویسهای پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.
نمایندگی دستگاه کپی توشیبا امکانات خویش را همگام با موفقیتهای اخیر کمپانی توشیبا -در ارائه محصولاتی با تکنولوژیهای نوین و طراحیهای منحصربهفرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات توشیبا را کسب نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی دستگاه کپی توشیبا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه میگردد.