جستجو کردن
Close this search box.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا، توسط مدیریت این مجموعه و در راستای تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. وضع قوانین و مقررات در تعمیرگاه مجاز توشیبا، تلاشی است در جهت ارائه خدمات با کیفیت و رسیدن به جایگاهی که در آن امکان ارائه خدمات بر اساس اصول و استانداردهای جهانی وجود داشته باشد. در مرکز تعمیرات توشیبا تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. در همین راستا در تعمیرگاه مجاز توشیبا به رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، راهنمایی مراجعان با ارایه توضیحات کافی و در نهایت تسلط داشتن کارکنان به امور محوله توجه ویژه ای گشته است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا

تعمیرگاه مجاز توشیبا

نمایندگی توشیبا با تدوین قوانین و مقررات مشتری‌مدار در تلاش است تا بلندترین گام‌های ممکن در راه کسب خشنودی کاربران را بردارد. هدف این مجموعه ارائه خدمات ریکاوری و بهسازی محصولات به همراه گارانتی به مشتریان عزیز است. این مرکز با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ای جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات توشیبا فراهم آورده است.

کارشناسان حاضر در تعمیرگاه مجاز توشیبا با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات توشیبا را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند. نمایندگی توشیبا در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی توشیبا و در بخش تعمیر بر ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر Toshiba تمرکز دارد.

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز توشیبا

  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز توشیبا، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز توشیبا مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز توشیبا با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز توشیبا تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، توشیبا سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه توشیبا قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز توشیبا را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز توشیبا آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز توشیبا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز توشیبا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز توشیبا مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز توشیبا تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز توشیبا، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد، مموری کارت، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز توشیبا از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز توشیبا هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز توشیبا ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز توشیبا قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

مدیریت نمایندگی توشیبا به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را چه در بخش فروش توشیبا و چه در بخش تعمیرات توشیبا گارانتی و ضمانت نموده است. نمایندگی توشیبا با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد و روز به روز بر کیفیت خدمات خویش بیافزاید.

در این راستا کارشناسان حاضر در این مجموعه از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تخصصی که توسط جمعی از کارشناسان فنی خریداری و تهیه گشته‌اند، بهره‌مند شده‌اند. کادر فنی و مهندسی نمایندگی توشیبا در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز هرچه بیشتر به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شوند؛ تلاش این مجموعه در ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران توشیبا -به دلیل اطمینان از وجود مرکزی جهت ارائه «خدمات پس از فروش توشیبا»- با آسودگی خاطر به تهیه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز خویش از این برند بپردازند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

محصولات توشیبا

سوالات متداول توشیبا

مقالات توشیبا

اخبار توشیبا